DISKUZE K ČLÁNKU Steiner přemítá o dalším snížení nákladů. Omezil by vývoj aerodynamiky

Jak ušetřit? Šéf Haasu zná recept. Omezil by vývoj aerodynamiky.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Steiner přemítá o dalším snížení nákladů. Omezil by vývoj aerodynamiky

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 6, poslední 03.05.2020 22:55 Vložte komentář

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Mansell_fan

    Mansell_fan

    37.188.137.XXX
    Uvažuje se o dvou GP během víkendu. Když v prvním závodě někomu bouchne motor, nebo dojde k hromadné havárce, tak to teda bude kvapík. Týmy budou muset vozit mnohem víc náhradních dílů a tím porostou náklady.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • NickickiN

    NickickiN

    109.105.39.XXX
    Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Fanda.LH

    Fanda.LH

    83.240.60.XXX
    Umím si představit, že by bylo možné vývoj zamrazit a umožnit upgrady max 4 do sezóny... Ne jako teď, kdy víkend co víkend nové přední křídlo... Ob víkend podlahu a různé elementy...

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • tom11

      tom11

      185.99.177.XXX
      je fakt, že některý mančafty dávají do tohohle neskutečný prachy. ale tenhle nápad vidím trošku problematicky. hlavně teď, když je zakázaný testování. když se někomu "nepovede" na začátku sezony auto, tak bude docela znevýhodněný prakticky na celou sezonu.
      jsem sice spíše proti finančnímu stropu, ale když už je chtějí zavádět, tak myslím, že tohle lze vyřešit v jejich rámci. jen to správně nastavit a hlavně nedělat výjimky. započetl bych tam všechno. někdo holt bude mít lepší motor, když do něj víc investuje, někdo aero, někdo mechaniku, někdo pilota, někdo nasype víc do auta na začátku, někdo bude raději vyvíjet v průběhu sezony....

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Fanda.LH

        Fanda.LH

        83.240.60.XXX
        Nic není zadarmo, takže má to svoje nevýhody... To dohánění v praxi moc nefunguje.... Zlepšují se všichni... Strop by to řešil v případě, že by byl razantnější... Pokud na něj střed pole ani zdaleka nledosáhne, tak pak mají top týmy stále velikou výhodu...

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Nico Rosberg a Lewis Hamilton těsně za sebou

"Škody po vzájemných kolizích jsme s Lewisem museli od Barcelony 2016 hradit," prozrazuje Rosberg

Havárie po prvním restartu GP Číny 2024

Piastri zkritizoval Strolla, McLaren zjišťuje, proč byl v Číně tak rychlý + VIDEO

Lewis Hamilton se v letošním ročníku nadále trápí

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: U Red Bullu se slaví, nadšený je i Norris

Daniel Ricciardo dostal postih pro příští závod (ilustrační foto)

Tresty v Šanghaji i po závodě, potrestán je i Ricciardo

Lando Norris se možná překvapivě vklínil mezi dominantní Red Bully (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Drama uprostřed závodu míchalo pořadím, Verstappen byl opět na vlastní vlně

Max Verstappen zajistil Red Bullu jubilejní sté pole position (ilustrační foto)

SPRINT ČÍNY - Prohlášení po sprintu a kvalifikaci. Red Bull slaví, ostatní opatrně doufají

Max Verstappen a Sergio Pérez v Bahrajnu

Kvalifikační double Red Bullu, Hamilton vyhořel

Fernando Alonso se stal smutným hrdinou sprintu (ilustrační foto)

SPRINT ovládl Verstappen, dramatický boj o bronzovou příčku

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprintu v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama