Rozpočtový strop? Podle Ferrari by měl být pro jednotlivé týmy různý

Pavel Mandát, 13. dubna 2020, 23:48 Google+

Šéf Ferrari Mattia Binotto si myslí, že rozpočtový strop by měl být různý. Týmy, které vyrábí motory nebo převodovky mají mít podle Binotta možnost utrácet více.

Počet komentářů:  47 komentářů (Poslední 17.04. 12:03) Napište svůj názor
Mattia Binotto v kvalifikaci v Monaku

Mattia Binotto v kvalifikaci v Monaku | foto: Scuderia Ferrari

Sdílejte článek

V roce 2021 má být zaveden revoluční rozpočtový strop. Jeho výše je stanovena na 175 miliónů dolarů ročně. Nezapočítávají se však do něj platy pilotů, výdaje na marketing a řada dalších položek. Přesto si ale některé týmy myslí, že navrhovaná výše rozpočtového stropu není dostačující. 

Především to jsou velcí hráči. Máme tím na mysli automobilky Ferrari, Mercedes a Renault. Ti se dožadují většího objemu finančních prostředků, které budou mít právo investovat. Tyto týmy totiž vyvíjejí kromě klasického šasi i pohonné jednotky nebo převodovky, které od nich ostatní odkupují.

Šíf Ferrari Mattia Binotto proto řekl, že z jeho pohledu by výška rozpočtového stropu neměla být pro všechny stejná. Výrobci výše zmíněných součástek by podle něj měli mít povoleno využít více svých zdrojů.

„Podívejte se, jsou tu týmy, které vyrábějí motory a další díly. To jsme třeba my nebo Renault s Mercedesem. Konstruujeme každou součástku, jiné týmy si to pak od nás koupí. Jsou to prostě dvě odlišné struktury."

Je jasné, že musíme najít základní bod, na němž se shodnou všichni. Je třeba, abychom o tomu diskutovali. Řešení by mohlo být v tom, abychom neměli rozpočtový strop stejný pro všechny," ukončuje Binotto,

Vytisknout

Diskuze: Rozpočtový strop? Podle Ferrari by měl být pro jednotlivé týmy různý

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 47, poslední 17.04.2020 12:03 Vložte komentář

Zobrazeno posledních 47 komentářů. Vstupte do diskuze Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Carlos Sainz během předsezónních testů v Barceloně

McLaren má letos za cíl zlepšení ve 2 klíčových oblastech. Key promlouvá o silných i slabých stránkách

Nicholas Latifi v rámci sezónních testů v Barceloně

Není pilot jako pilot, zvláště platící. Williams a Nicholas Latifi...

Fernando Alonso v továrně Renaultu

Alonso: Teď je ten správný čas na návrat, cítím se mladý

Mercedes F1 W04

Mercedes se přiznal, jak oklamal celou Formuli 1: Skrývali jsme reálný výkon!

Lewis Hamilton v Abú Zabí

Hamilton stále není jezdcem Mercedesu. Divadlo nebo vyhazov?

Ferrari angažovalo do své akademie první pilotku, šestnáctiletou Mayu Weugovou

Ferrari přijalo do své juniorky první dívku, teprve šestnáctiletou Mayu Weugovou

Lewis Hamilton a Max Verstappen po závodě v Silverstone

Max je lepší než Hamilton, říká Horner. Kde bere tu jistotu?

Alexander Albon a Jenson Button před závodem v Silverstone

Button se dohodl s Williamsem, jedná se o dlouhodobý kontrakt

Sergio Pérez po závodě v Turecku

Chyběla mi příležitost, teď ji mám, říká Pérez. Věří si na titul?

Carlos Sainz v rudém

Leclerc a Sainz budou s Ferrari testovat už příští týden

Průběžné pořadí šampionátu:

1. HAMILTON, 2. BOTTAS, 3. VER... Celé pořadí

reklama

Doporučujeme

Děkujeme za vše, sire Stirlingu

Skutečný korunní princ odešel aneb Stirlingovy nezískané tituly

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Wolff objasňuje volbu Mercedesu. Proč nepodepsal Russella?

  2. Villeneuve ostře kritizuje jezdeckou akademii Ferrari. Co mu vadí a koho naopak chválí?

  3. Hamilton stále není jezdcem Mercedesu. Divadlo nebo vyhazov?

  4. Honda má jasný cíl: s F1 se chce rozloučit titulem!

  5. Max je lepší než Hamilton, říká Horner. Kde bere tu jistotu?

  6. Přestupy pilotů F1 dříve a dnes. Co se změnilo a proč?

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud