Rozpočtový strop? Podle Ferrari by měl být pro jednotlivé týmy různý

Pavel Mandát, 13. dubna 2020, 23:48 Google+

Šéf Ferrari Mattia Binotto si myslí, že rozpočtový strop by měl být různý. Týmy, které vyrábí motory nebo převodovky mají mít podle Binotta možnost utrácet více.

Počet komentářů:  47 komentářů (Poslední 17.04. 12:03) Napište svůj názor
Mattia Binotto v kvalifikaci v Monaku

Mattia Binotto v kvalifikaci v Monaku | foto: Scuderia Ferrari

Sdílejte článek

V roce 2021 má být zaveden revoluční rozpočtový strop. Jeho výše je stanovena na 175 miliónů dolarů ročně. Nezapočítávají se však do něj platy pilotů, výdaje na marketing a řada dalších položek. Přesto si ale některé týmy myslí, že navrhovaná výše rozpočtového stropu není dostačující. 

Především to jsou velcí hráči. Máme tím na mysli automobilky Ferrari, Mercedes a Renault. Ti se dožadují většího objemu finančních prostředků, které budou mít právo investovat. Tyto týmy totiž vyvíjejí kromě klasického šasi i pohonné jednotky nebo převodovky, které od nich ostatní odkupují.

Šíf Ferrari Mattia Binotto proto řekl, že z jeho pohledu by výška rozpočtového stropu neměla být pro všechny stejná. Výrobci výše zmíněných součástek by podle něj měli mít povoleno využít více svých zdrojů.

„Podívejte se, jsou tu týmy, které vyrábějí motory a další díly. To jsme třeba my nebo Renault s Mercedesem. Konstruujeme každou součástku, jiné týmy si to pak od nás koupí. Jsou to prostě dvě odlišné struktury."

Je jasné, že musíme najít základní bod, na němž se shodnou všichni. Je třeba, abychom o tomu diskutovali. Řešení by mohlo být v tom, abychom neměli rozpočtový strop stejný pro všechny," ukončuje Binotto,

Vytisknout

Diskuze: Rozpočtový strop? Podle Ferrari by měl být pro jednotlivé týmy různý

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 47, poslední 17.04.2020 12:03 Vložte komentář

Zobrazeno posledních 47 komentářů. Vstupte do diskuze Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Lance Stroll a Guanyu Zhou ve vzájemném duelu v Brazílii

Stejný počet bodů, velký rozdíl v penězích. Šéf Alfy Romeo o těsném vítězství nad Aston Martinem

Vettel, Sebastian

Kdo by mohl nahradit Helmuta Marka? Odborný poradce už má kandidáta

Fernando Alonso a Esteban Ocon - závod na Imole

Dozvuky rivality? Zklamal mě, říká Ocon o Alonsovi

Mattia Binotto - jsou jeho dny v pozici šéfa Ferrari sečteny?

Houpe se pod Binottem definitivně židle? Ferrari zatím lehce mlží

Esteban Ocon v Mexiku před McLarenem

Gasly je rychlejší než Piastri, myslí si šéf Alpine

Daniel Ricciardo a Max Verstappen na tiskovce po kvalifikaci v Mexiku

Je to definitivní: Ricciardo podepsal s Red Bullem

Startovní čísla - víte proč si piloti vybrali právě to své a jaké mohou vozit?

Věděli jste, proč jezdí Bottas se 77, Hamilton má 44 a Cunoda s 22? Něco málo o startovních číslech

První jízda Fernanda Alonsa s Aston Martinem

Alonso po testu popisuje své první dojmy z Aston Martinu a motoru Mercedes

Po sezóně se v Abú Zabí opět testuje

Alonso, Piastri a další debutovali s novými týmy během testu v Abú Zabí, nejrychlejší trio Ferrari

Sergio Pérez s Red Bullem RB18

Chyba Red Bullu? Horner hájí Pérezovi strategii, díky které se nestal "umírající mouchou"

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

reklama

Doporučujeme

Děkujeme za vše, sire Stirlingu

Skutečný korunní princ odešel aneb Stirlingovy nezískané tituly

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Alonso po testu popisuje své první dojmy z Aston Martinu a motoru Mercedes

  2. Alonso, Piastri a další debutovali s novými týmy během testu v Abú Zabí, nejrychlejší trio Ferrari

  3. Dozvuky rivality? Zklamal mě, říká Ocon o Alonsovi

  4. Je to definitivní: Ricciardo podepsal s Red Bullem

  5. Houpe se pod Binottem definitivně židle? Ferrari zatím lehce mlží

  6. Gasly je rychlejší než Piastri, myslí si šéf Alpine

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud