Grosjean má slabinu, kterou podle svého šéfa nezvládá

Petr Hlawiczka, 13. prosince 2019, 06:00 Google+

Romain Grosjean se bude muset v příští sezóně zapracovat na slabé stránce, kterou nedávno otevřeně přiznal. Jeho šéf Günther Steiner potvrzuje, že nezvládá starty závodů.

Počet komentářů:  12 komentářů (Poslední 14.12. 19:45) Napište svůj názor
Romain Grosjean s Haasem VF-19 v Abú Zabí

Romain Grosjean s Haasem VF-19 v Abú Zabí | foto: Haas F1 Team

Sdílejte článek

I v poslední velké ceně sezóny v Abú Zabí bylo vidět, jak se na začátku závodu propadá a o kolik v této oblasti zaostává za svým týmovým kolegou Kevinem Magnussenem.

"Myslím, že musím zlepšit své starty, protože to je letos mojí největší slabinou ve srovnání s Kevinem," uznává francouzský pilot, jenž do finálového závodu vstupoval hned za Magnussenem, ale v úvodním kole pár pozic ztratil.

"Kevin byl vedle mě. Po prvním kole byl desátý, a myslím, že já sedmnáctý. Takže jo, musím zapracovat na tom, abych v této oblasti neztrácel čas. Pak se nám možná naskytne více příležitosti, abychom byli blíže bodům," pokračuje Grosjean.

img-responsive

Haasy se letos v závodech propadaly dozadu | foto: Red Bull Content Pool

Jeho šéf Steiner potvrdil, že Romain na to poukázal svým inženýrům a během zimy se budou snažit přijít na způsob, jak mu pomoci, aby své starty zlepšil.

Jaký rozdíl je mezi ním a Magnussenem na začátku velkých cen? "Kevin v tom odvádí jednoduše dobrou práci. Romain na schůzce prohlásil, že s ním kluci musí pracovat, protože starty zkrátka nezvládá," popisuje Steiner, který si oba své jezdce ponechává i pro příští sezónu.

Haasu se letos moc nedařilo a mezi konstruktéry skončil až na 9. místě, když jeho piloti nasbírali jen 57 bodů, zatímco loni obsadil s 93 body pátou příčku.

Už v Bahrajnu si povšiml problému se svým vozem a jeho závodním tempem, které bylo mnohem pomalejší než to kvalifikační. Původně podezříval nepředvídatelné chování pneumatik Pirelli, nakonec ale přišel na to, že je příčina mnohem prostší: aerodynamika jejich vozu VF-19. Celá jejich platforma zkrátka nebyla dostatečně silná a stabilní.

Loading...
 
Vytisknout

Diskuze: Grosjean má slabinu, kterou podle svého šéfa nezvládá

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 12, poslední 14.12.2019 19:45 Vložte komentář

Zobrazeno posledních 12 komentářů. Vstupte do diskuze Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Mladý Charles Leclerc pronásleduje zkušeného Lewise Hamiltona

Domenicali vysvětluje, proč Hamilton nepřestoupí k Ferrari. Horner je zvědavý, jak si poradí s mladými talenty

Sergio Pérez při tréninku v Číně

Pérez je před novou sezonou optimista, "Můžeme udělat velký pokrok," říká

Briatore, Flavio

"Mohl jsem šéfovat Ferrari," říká Briatore. Kdy probíhala jednání?

Pierre Gasly se svou trofejí za druhé místo v závodě v Brazílii

"Gasly nese část viny, návrat do Toro Rosso ale zvládl mnohem lépe než než Kvjat," hodnotí Marko

Lewis Hamilton má našlápnuto k překonání rekordů legendárního Michaela Schumachera

"Dostal jsem se na jinou úroveň, budu jezdit jako stroj!" varuje své soupeře Hamilton

Charles Leclerc v tréninku v Soči

"Kdyby to nevyšlo, tak umřu!" Leclerc svou adrenalinovou zábavou naštval Ferrari

Williams se chce zlepšit a konečně se odrazit ze dna

Williams na rozdíl od loňska zvládl nárazové testy napoprvé. Proč si vybral Nissanyho?

Lando Norris s McLarenem MCL34 během tréninku v Brazílii

McLaren letos tak velký pokrok jako loni neudělá, uvědomuje si Brown. Vůz pro rok 2021 už má v tunelu

Robert Kubica v Japonsku

Vážné zranění? Kubica si nemyslí, že mělo na jeho formu vliv

Max Verstappen s Red Bullem RB15 během tréninku v Maďarsku

Honda musí odstranit kolísání své formy v závislosti na okruzích

Průběžné pořadí šampionátu:

1. HAMILTON, 2. BOTTAS, 3. VER... Celé pořadí

reklama

Doporučujeme

Robert Kubica v závodě v Abú Zabí

Lítost nad návratem? Kubica by svůj krok zpátky nevzal

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. "Dostal jsem se na jinou úroveň, budu jezdit jako stroj!" varuje své soupeře Hamilton

  2. McLaren letos tak velký pokrok jako loni neudělá, uvědomuje si Brown. Vůz pro rok 2021 už má v tunelu

  3. Domenicali vysvětluje, proč Hamilton nepřestoupí k Ferrari. Horner je zvědavý, jak si poradí s mladými talenty

  4. Honda musí odstranit kolísání své formy v závislosti na okruzích

  5. Williams na rozdíl od loňska zvládl nárazové testy napoprvé. Proč si vybral Nissanyho?

  6. "Gasly nese část viny, návrat do Toro Rosso ale zvládl mnohem lépe než než Kvjat," hodnotí Marko

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud