Sauber očekává s novými díly velké zlepšení. Kdy je nasadí?

Petr Hlawiczka, 21. června 2017, 06:35 Google+

Sauber není spokojený se svou rychlostí, proto připravuje další balík aerodynamických vylepšení, která by jej měly posunout dopředu.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Marcus Ericsson se Sauberem C36 v Kanadě

Marcus Ericsson se Sauberem C36 v Kanadě | foto: Sauber Motorsport AG

Sdílejte článek

Švýcarská stáj, která využívá rok starý motor Ferrari, si uvědomuje, že jejímu monopostu C36 schází aerodynamický přítlak, proto usilovně pracuje na jeho modifikaci. Tím chce také částečně kompenzovat také deficit loňské pohonné jednotky.

"Auto není tam, kde by mělo být, a technický tým teď musí zlepšit jeho konkurenceschopnost. To je jasný cíl. Ví o tom a nyní je na nich, aby se už pokusili udělat další krok s balíkem, který chceme nasadit kolem Silverstone a Spielbergu," popisuje Moniša Kaltenbornová.

"Něco budeme mít ve Spielbergu, pak také v Silverstone a v Budapešti, mělo by jít o velký krok vpřed. Pak uvidíme, kam nás to posune," popisuje šéfka Sauberu, jenž je nyní v šampionátu na devátém místě díky čtyřem bodům získaným Pascalem Wehrleinem ve Španělsku - hůře na tom už je pouze McLaren, který na své letošní body stále čeká.

img-responsive

Aerodynamický tunel Sauberu patří k těm nejmodernějším v F1 | foto: Sauber Motorsport AG

Švýcaři by chtěli udělat výrazný pokrok a zasáhnout do boje uprostřed pole. "Musí to být náš cíl. Nestanovili jsme si žádné pevné pozice, protože nebylo dost času na to, abychom se na to vážně podívali, ale střed pole je to, kde chceme být. Uvidíme, jak daleko se dostaneme.

Věřím v to, ale k tomu nedojde jen na základě mé důvěry. Pro náš technický tým jde o výzvu a oni ji přijímají. Teď budou muset ukázat, že ji dokážou zvládnout," očekává Kaltenbornová. Tým má podle ní po loňské dohodě s Longbow Finances dostatek zdrojů pro financování vývoje.

"Chvíli to trvá, než se to projeví. Úplně na začátku jsme to zcela netrefili, ale když se podíváte na aerodynamiku, tak s tou jsme měli potíže. Přitom bych řekla, že nemáme špatný aerodynamický tunel. Mají tedy všechny nástroje a teď je to na nich," dodává Kaltenbornová, které dle posledních zpráv Sauber překvapivě opouští. Kdo ji nahradí, to zatím tým neuvedl.

Vytisknout

Diskuze: Sauber očekává s novými díly velké zlepšení. Kdy je nasadí?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Lance Stroll využil podmínek na trati

V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Ferrari je týmem, který se díky předchozímu šéfovi Berniemu Ecclestoneovi těší z největších finančních bonusů bez ohledu na dosažené výsledky

"Před snížením odměn týmům se podíváme na jejich náklady," slibuje Brawn

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

  2. V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

  3. Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

  4. GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud