"Na motorech jsme nic nezměnili!" zlobí se Ferrari. Komentáře soupeřů považuje za vtip

PH, 4. listopadu 2019, 07:10 Google+

Ferrari tvrdí, že v návaznosti na poslední technickou směrnici nezměnilo vůbec nic na své pohonné jednotce nebo na způsobu, jakým ji využívá. Různé komentáře soupeřů považuje za hloupý vtip.

Počet komentářů:  21 komentářů (Poslední 05.11. 12:05) Napište svůj názor
Charles Leclerc a Sebastian Vettel v akci

Charles Leclerc a Sebastian Vettel v akci | foto: Scuderia Ferrari

Sdílejte článek

V Austinu Ferrari zcela vypadlo z role: Sebastian Vettel ztrácel pozice hned od startu a Charles Leclerc nebyl vůbec schopný držet tempo Mercedesu a Red Bullu.

Změna formy přišla po dotazu Red Bullu týkajícího se pohonných jednotek a měření průtoku paliva. Soupeři se snaží přijít na kloub, kde se bere rychlost Ferrari na rovinkách. Již v sobotu, kdy poprvé po šesti závodech nedosáhlo na pole-position, byly rozdíly menší, přesto stále patrné. Verstappen či Hamilton novinářům naznačili, že za tím je změna u italského týmu poté, co museli upravit své motory. Nepřímo tím zároveň naznačili, že je zřejmě využíval nelegálním způsobem.

Verstappen na adresu rudého týmu řekl, že jej jeho nekonkurence-schopnost "vůbec nepřekvapuje," vysvětlením je podle něj "kus papíru," tedy odpověď FIA Red Bullu v podobě nové technické směrnice.

img-responsive

"Zloděj" dopaden? Max Verstappen (vlevo) má jasno: Ferrari doplatilo na nejnovější technickou směrnici | foto: Red Bull Content Pool

Ale podle Scuderie náhlý pokles její konkurenceschopnosti vůbec nesouvisí s novou technickou směrnicí FIA: "Myslím, že to je vtip, abych byl zcela upřímný. Nemá o tom vůbec ponětí, není součástí týmu. My víme přesně, co děláme. Nevím, proč o tom vůbec mluví, když o nás nic nevím," zlobí se na Verstappena Leclerc.

Jeho šéf Mattia Binotto k tomu říká, že je "zklamán" výroky soupeřů: "Upřímně, na tu technickou směrnici se podíváme. Tento víkend jsme to podrobně ještě neudělali." Nezměnilo tedy Ferrari během víkendu v USA žádnou část své pohonné jednotky nebo způsob, jakým s ní pracuje? "Vůbec nic," odpovídá rezolutně.

"Četl jsem a slyšel jsem tento víkend spoustu komentářů týkající se technické směrnice a jejího dopadu na naše auta. Slyšel jsem komentáře na konci závodů, což podle mě bylo velkým zklamáním," pokračuje šéf Ferrari.

img-responsive

Na práci s motorem jsme nic nezměnili, brání se Ferrari | foto: Petr Hlawiczka / F1NEWS.cz / INCORP images

"Ve skutečnosti jsme v sobotu byli pole-position velmi blízko, stejně jako v minulých závodech. Seb na něj mohl dosáhnout, kdyby nebyl v jedné ze zatáček příliš opatrný. Charles měl dopoledne problém, když si po 3. tréninku musel pohoršit a přejít na [starší] motor," vysvětluje dále.

"Když se celkově podíváme na jeho výkonnost v Q3 a na to, co by mohl dosáhnout nebýt dopoledního problému, tak jsem si celkem jistý tím, že by teoreticky také mohl dosáhnout na pole-position," sděluje Binotto.

Oba jeho jezdci měli v závodě "problémy s přilnavostí vozu v prvním stintu," ale z výkonnosti je podle něj jasně vidět, že "rychlost na rovinkách nebyla našim problémem. Myslím si, že takové nesmyslné komentáře nejsou dobré pro sport. Všichni by si měli dávat trochu větší pozor!"

Loading...
 
Vytisknout

Diskuze: "Na motorech jsme nic nezměnili!" zlobí se Ferrari. Komentáře soupeřů považuje za vtip

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 21, poslední 05.11.2019 12:05 Vložte komentář

Zobrazeno posledních 21 komentářů. Vstupte do diskuze Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Alain Prost a Cyril Abiteboul v kvalifikaci v Baku

Prost o cestě Renaultu. Kdy bude francouzská automobilka vyhrávat?

Sebastian Vettel s Ferrari SF90 v Japonsku

Vývoj Ferrari v průběhu sezóny "předčil očekávání." Co se od Francie zlepšilo?

Daniel Ricciardo po kvalifikaci v Soči

Ricciardovi u nových monopostů nezáleží na rychlosti. Důležité je těsné závodění, říká

Valtteri Bottas v kvalifikaci v americkém Austinu

Slabé výkony Bottase z poloviny sezony? Fin zná jejich důvod

Charles Leclerc po úspěsné kvalifikaci v Singapuru

Leclercova první sezona u Ferrari se blíží ke konci. Jak ji Monačan hodnotí?

Daniel Ricciardo v Suzuce před McLarenem Carlose Sainze

Renault svůj letošní cíl nesplní, za souboj s McLarenem se ale nestydí

George Russell s Williamsem FW42 během kvalifikace v Austinu

"Rozpočtové stropy? Socialismus! Williams si je nezaslouží, nezajímá nás," hlásá Villeneuve

Lewis Hamilton slaví 6. mistrovský titul po závodě v americkém Austinu

Významné osobnosti chválí Hamiltona. "Ferrari by s ním vyhrálo," má jasno Montezemolo

Souboj Maxe Verstappena a Sebastiana Vettela

"Nižší maximální rychlost Ferrari byla v USA jasně patrná," komentuje Honda

Kimi Räikkönen s Alfou Romeo C38

"Je jedno, jestli jsem 11. nebo poslední." Räikkönen je po výborném výkonu zklamaný

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:00 - 16:30)
    • 2. Trénink (19:00 - 20:30)
  • Sobota

    • 3. Trénink (16:00 - 17:00)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Neděle

    • Závod (18:10)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. HAMILTON, 2. BOTTAS, 3. LEC... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Alexander Albon v Austinu

Nejlepší sektory patří Leclercovi, nejvyšší rychlost dosáhl Albon poháněný…

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Významné osobnosti chválí Hamiltona. "Ferrari by s ním vyhrálo," má jasno Montezemolo

  2. Zahodí Pirelli rok vývoje? Týmy nové pneumatiky pro rok 2020 nechtějí, jezdci si na ně stěžovali

  3. "Rozpočtové stropy? Socialismus! Williams si je nezaslouží, nezajímá nás," hlásá Villeneuve

  4. "Je jedno, jestli jsem 11. nebo poslední." Räikkönen je po výborném výkonu zklamaný

  5. Leclercova první sezona u Ferrari se blíží ke konci. Jak ji Monačan hodnotí?

  6. Renault svůj letošní cíl nesplní, za souboj s McLarenem se ale nestydí

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud