DISKUZE K ČLÁNKU PROHLÁŠENÍ po závodě: I přes vítězství se Hamilton v Mexiku trápil
Jak hodnotí dnešní závod v Mexiku jednotliví piloti a představitelé týmů?
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: PROHLÁŠENÍ po závodě: I přes vítězství se Hamilton v Mexiku trápil
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
Mike17
13:06 30.10.2019 185.149.130.XXXSitus: A kde říkám, že Albon něco stáhnul??? Obecně se ty časy livetimingu po okruhu mění nahoru dolu. O nějaké desetinky se na některé části vždy rozestup zvýší, na některé sníží. Zkus ten livetiming někdy chvíli sledovat. To, že Albon ztrácel v tom není nijak v rozporu.
Co jsi opět vyfiltroval je, a já se tomu vůbec nedivím, že Leclerc ten první sektor zajel o 1,1s rychleji. Vzhledem k tomu, že měl lehčí auto a v závodě byl obecně rychlejší, Albon ztratil opravdu jen několik desetin. Tedy opět křivé obvinění ze lži, za které se samozřejmě neomluvíš. Co se dělo v sektoru druhém už je celkem jedno, protože ho jel těsně před pitstopem Charlese a jeho koncem (oficiální čísla ztráty) projel až v době, kdy byl ChL v boxech. Můžeš sice Ferrari urážet, že během těch 16s nedokázalo správně zpozorovat, odhadnout velikost ztráty a vyhodnotit možnost pitstopu pozdějšího. Ale kdybych si já dovolil tvrdit, že bude Mclaren na jedno kolo o 5s pomalejší, byl bych za největšího hatera Mclarenu všech dob. U Ferrari předpokládáš, že tak troufalí měli být a vyčítáš jim, že něco takového nepředpokládali.
Asi tak to je. Prostě nic divného se nedělo. Klasika. U Ferrari i u tebe.-
Situs
13:18 30.10.2019 88.102.38.XXXAlbon ztrácel 3,5s na Leclerca když zajížděl do boxů a jeho ztráta se díky bojem se Sainzem jen navyšovala! Jakmile vyjel z boxů tak bojoval se Sainzem a z 25s ztrácel 29s než tam odbočil Leclerc. To že se odstup mezi nima jen navyšoval jsou fakta! Mohli na to zareagovat, a měli na to před boxy dostatečný polštář, to je prostě fakt!
No a pokud se chceš obávat undercutu tak ten druhý musí něco stahovat, nestahoval od začátku vůbec nic, naopak, to je prostě fakt Dostal se dokonce za Hamiltona, fakt-
Mike17
13:26 30.10.2019 185.149.130.XXXAno navyšoval. Ale jak jsem napsal, až ve druhém sektoru. To, že ti musím opakovat čísla z prvního sektoru a ty je příspěvek za příspěvkem zcela ignoruješ ukazuje, že se o tom bavit seriozně nechceš. Jde ti pouze o hejtování Ferrari za to, že se během 16s nedokázali odhadnout vývoj. S dvoudenním odstupem taky vím, že to mohli udělat líp. Ale zkus si někdy změřit, kolik trvá 16s, během kterých se to teprve začíná měnit.
Evidentně že se za Hamiltona dostal i Vettel ti nějak žíly netrhá. A tam měli času stejně a stejně to vyhodnotili tak, že Vettel o to vedení přišel. Kritika? Žádná.-
Situs
13:47 30.10.2019 88.102.38.XXXJá zjišťuji konkrétně i ten první sektor, a nevím jak to jsi schopen takto zjistit když je v prvním sektoru započten i čas boxu. Když vyjede tak to zaznamená první odstup na Leclerca 24,898s. Když projede prvním sektorem ukazuje to 26,913s. Očividně už v prvním sektoru bylo zjevné že místo toho aby Albon něco ukrajoval tak výrazně ztrácí. A to potvrdil i další sektor kdy stále mohli zastávku odsunout. Pokud když vidíš že se ti polštář navyšuje z 3,5s až na 8 tak odložit pit-stop jistě můžeš a já tvrdím že to udělat měli.-
Mike17
14:24 30.10.2019 185.149.130.XXXTak si dáme zase opakování věcí, které číst nechceš.
-Ano, sám jsem psal, že se ztráta navýšila za první sektor o 2s. Proč? No protože vyjetí z boxu je jaksi pomalejší, než rozjetý vůz na cílové rovince. To každý trochu znalý člověk ví a proto to nepočítá jako nárůst ztráty. Protože přesně to samé čekalo Leclerca. Už jsem ti to psal, ale chápu, že jsi do vyfiltroval jako nehodící se.
-A právě proto jsem ti dal čas prvního sektoru Leclerca po pitstopu. Protože i on úplně stejně vyjížděl z boxů. Kupodivu jeho čas byl pouze o 1,1s lepší, než Albonův. To v předkladu znamená, že pokud vezmeš lehčí vůz a to, že byl v závodě Leclerc rychlejší, tak Albon neztratil v celém prvním sektoru ani 1s. To jsem ti psal už nejmíň dvakrát a opět chápu, že se ti ten údaj nehodí, ikdyž je to jediné relevantní měření.
-A ztrátu 8s měli až tehdy, kdy už byl Leclerc zajížděl do boxů. Na vyhodnocení takového čísla tedy měli asi milisekundy. Pro tebe asi spousta času nad rozvážnou diskusí mezi inženýry, pro normálního člověka málo času na zmáčknutí knoflíku ve vysílačce. Poslední oficiální měření, které Ferrari mělo předtím, než zajel do boxů, bylo po prvním sektoru, necelých 20s před zajetím. To už jsem ti psal mnohokrát.
Takže mi z toho vychází, že ať už napíšu cokoliv, stejně budeš dělat, že jsem to nenapsal a točit se na nějakých 8s v době, kdy už s tím nešlo nic dělat. Prostě taková tradiční diskuse typu: napiš si co chceš, já budu číst co chci já. Sorry, na to nemám čas. Ještě, že tu mají tu vychytávku s tím, že můžu zrušit sledování vlákna. Poslední dobou mi to šetří hodně času s úplně zbytečným opakováním toho samého. Měj se.
-
Situs
14:40 30.10.2019 88.102.38.XXXTakže uznáváš že jeho ztráta která byla už na začátku 3,5s se jen navyšovala od úplného začátku a už v prvním sektoru atakovala 6s? To ti to teda trvalo To je přece naprosto v pohodě na to aby jsi počkal, kor když Albon ani po prvním sektoru svou šanci nevyřešil! Víc spackaný pokus o undercut skoro nepamatuju, ztratil místo i na Hamiltona, ale pro tebe to není dost. Musel to být pro tebe šok a záhada že teda tam po vyjetí Leclerca ten náskok 8s byl, nás co viděli ten souboj se Sainzem to nepřekvapilo
-
-
-
jon
23:33 30.10.2019 90.176.154.XXXTo chceš moc.
Vettel problém = může si za to sám a dobře mu tak, karma, konečně na něj došlo, ...
LeClerc problém = tým, Vettel, kletby, spiknutí, ...
Tak trochu mi přijde, že se nám do F1 dostal nový Alonso. Jestli se mladej díky svým fandům stejně vybarví, tak doufám, že ho stejně jako jeho problematického předchůdce uklidí někam do Williamsu, ať si brečí někde vzadu.-
Situs
08:18 31.10.2019 88.102.38.XXXNo vlastně když to píšeš a zavedl jsi na to téma, zamýšlím se nad tím něco na tom je, případů kdy Leclerc ztratil místo na Vettela díky jiné strategii či přímo v boxech či mu byla zatajena nějaká informace je dost, naopak kdy v takto sporných situacích se dostal Leclerc před Vettela? Je to docela k zamyšlení a zkus mi odpovědět Mě napadá akorát to jak Vettel neposlechl s vrácením pozice při té dohodě s vlekem, tak Ferrari sáhlo po undercutu (i když to teda zapřelo). Napadá tě kdy byl Vettel někdy takhle strategicky znevýhodněn a propadl se za Leclerca?-
-
Situs
09:56 31.10.2019 88.102.38.XXXTak uveď ty špatné příklady strategie nebo pochybení nebo zatajení nebo boxů kdy ztratí místo na Leclerca, rozebereme to, to že zatím nic nepíšete vypadá že na tom něco je
Mimochodem je krásné jak Vettela do toho motáte vy, já jen celou dobu poukazuji na Ferrari s tím že mohli využít trablů Albona-
-
Situs
10:58 31.10.2019 88.102.38.XXXVždyť právě o Rusku jsem psal a Austrálii vyřešili zákazem útoku pro Leclerca Takže ani jeden příklad kdy to Leclercovi přineslo bonus ve zdolání Vettela? No asi jen náhoda a smůla. Dobře že jste na to hodili řeč
Ale já přesto věřím že tenhle případ s tím nic nemá, "kdyby" to bylo obráceně a Vettel vedl nejspíše by pokrývali Albona také, a jestli by to po trablech Albona taky neodsunuli tak by Vettela nejspíše stejně odsoudili mimo podium. Nemyslím si totiž že pokažená zastávka byla zásadní, ti jezdci vpředu se totiž k bližšímu rozdílu aby byl možný atak nějak nebyli schopni vůbec přiblížit.-
-
Situs
11:28 31.10.2019 88.102.38.XXXRusko je jasná věc, jenže v rámci předchozí dohody. Ano, myslím si že Ferrari ty boxy takhle udělalo cíleně protože Vettel odmítl tu pozici přepustit, i když to popírají.
Ale díky že uznáváš že to bylo o té strategické pozici, Jon tu klidně napíše že Leclerc po zásluze dojel 4, tam prostě patřil vzhledem k jeho mizernému tempu -
-
-
jon
22:45 31.10.2019 90.176.154.XXXAustrálie byla fraška. Tam se prostě jelo podle rozdaných karet a týmové režie.
Kde měl LeClerc výhodu. Tak fajn, jdeme na to.
1) Bahrajn - neuposlechnutí týmového příkazu ze strany LeClerca (hned ve 2. závodě a tým to nechal být - jak se řeklo u Vettel po Rusku, dostihla ho ovšem karma)
2) kvalifikace v Monze - za což byla nejspíš odveta to Rusko.
Je navíc většina závodů, kde se nic nepodělalo a LeClerca dokonce nechali vyhrát. Že to letos stratégové Ferrari moc nedávají, o tom žádná. Ale ono se stačí podávat, jak to vedli v roce 2017 v Mercedesu a taky to byla hrůza. Trochu mi to přijde jako stigma nejrychlejšího vozu. Pokud je rychlejší jen o jednu až dvě desetiny, tak se s tím nedá budovat náskok tak rychle a každá drobná chyba se musí x-kol napravovat. Je ale trapas, když s nejrychlejším autem někdo prohraje, takže se stratégové snaží jet co nejvíce na jistotu. Paradoxně má ten druhý výhodu, protože ten prostě musí zariskovat, jinak nemá šanci. A z toho podle mě často vznikají ty chyby, které pak někdy vypadají jako kontroverze. U Ferrari je podle mě opravdu problém hlavně v tom, že LeClerc je hodně mladý a prostě nemá ty zkušenosti. Vettel toho má za sebou násobně více a chtě nechtě je to 4 násobný šampion a očividně si umí se spoustou věcí poradit sám a nebojí se do toho jít i přes jiné doporučení inženýrů. Tím pochopitelně získá výhody, ale není to podle mě tak, že by někdo LeClerca úmyslně srážel na úkor Vettela. To by byli šílenci ...
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Aktuálně
Poslední závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 01.12.2024
GP Kataru 57 kol (308.611 km)
Losail International Circuitdní | hod | min | sek