DISKUZE K ČLÁNKU PROHLÁŠENÍ po závodě: I přes vítězství se Hamilton v Mexiku trápil
Jak hodnotí dnešní závod v Mexiku jednotliví piloti a představitelé týmů?
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: PROHLÁŠENÍ po závodě: I přes vítězství se Hamilton v Mexiku trápil
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
jon
08:54 30.10.2019 90.176.154.XXXVzhledem k tomu, že zpochybňujete jeho rozhodnutí na základě smluvené strategie a jejího dodržení (určitě cítil, že má gumy na dalších 50 kol, ale prostě zajel do boxů, protože mu to řekli ... stejně jako v Suzuce, že ), tak z toho logicky vyplývá, že ho pouze sekl tým a on to jenom uposlechl, protože musel.
Nebo on se snad bojí udělat nějaké rozhodnutí? Jestli je i pro vývoj, práci na simulátoru a nastavení v trénincích takové eso, že Vettela Ferrari už nepotřebuje, tak proč si také nepostaví hlavu a nezkusí něco jinak? Nebo on k tomu potřebuje i na trati názor Vettela, aby si o tom udělal názor?
Jestli Ti přijde, že tu někdo hájí Vettela, tak zkus obhájit LeClerca. A když v tom budeš, tak mi zkus vysvětlit, proč správní rada FIAT trpí takové výdaje za podělání celé sezóny a preferenci zjevně pomalejšího pilota. A proč toho pomalejšího už rovnou nenahradili rezervním pilotem.-
Situs
09:19 30.10.2019 88.102.38.XXXJá si myslím že poslechl správně, byli přesvědčení že se pojede na 2 zastávky a cílem bylo pokrýt Albona. No Leclerc nemohl vědět že Albon se ocitl ve výjezdovém kole v trablech a přestal být bezprostřední hrozbou. Na to měl reagovat tým a nechat si možnosti otevřené a dále pokrývat především Hamiltona. 2 by Hamilton nepodsekl Ale když dle tebe ztrácel dech ačkoliv si na ostatní začal najíždět náskok, tak to nemám šanci obhájit, proti číslům jsi zdá se imunní.-
jon
09:35 30.10.2019 90.176.154.XXXTak ještě jednou. Když se držím strategie a neuvažuji o jejím přehodnocení, prostě těm gumám nakládám. A jsem logicky sem tam o desetinu rychlejší, než piloti za mnou, kteří tak nějak zvažují, že to třeba není tak hrozné.
Sám připustil, že možná měl více komunikovat a dávat lepší odezvu. Ale nikde jsem nečetl o tom, že měl gumy v nejlepším možném stavu a byla to chyba. Možná proto, že ani on sám to tak necítí a tiše ten fakt spolkl. Dokonce i nepřímo řekl, že Vettel odvedl lepší práci.
Těžko o tomto diskutovat, když jsi na fakta zmíněná přímými aktéry naprosto imunní. Je zábavné, jak vždy vytáhneš něco, co se zrovna hodí do krámu. Jednou je to live timing, příště je špatně, protože se musí hledět na to, co k tomu dotyčný řekl a live timing prostě nereflektuje újmy, které zapřičinil tým, ... Co to bude příště? Erupce na Slunci, špatné horoskopy, diagnóza Binotta?-
-
jon
11:44 30.10.2019 90.176.154.XXX"Bylo by to příliš riskantní, obzvlášť v naší pozici, když jsme byli na čele. Nejen kvůli degradaci pneumatik, ale také kvůli jejich opotřebení. To můžete sledovat a analyzovat prostřednictvím dat," vysvětluje Binotto.
Zdroj: https://f1news.autoroad.cz/novinky/97986-nechte-hamiltona-jet-hlasil-vettel-ferrari-souhlasilo-a-prislo-o-sanci-na-vitezstvi
Asi mi stačí se spokojit s tichým kývnutím LeClerca během závodu, absencí jeho typického pofňukávání a tisíce otázek, po kterých si pak o den později sype popel na hlavu a tak nějak mi vzhledem k tomu, co jsem viděl přijde i Binottovo vysvětlení logické.
Ale zapomněl jsem, že ta vaše parta tam sedí na pitwall a máte o tom naprosto jasno.-
Situs
12:16 30.10.2019 88.102.38.XXXVšak kdyby Leclerc začal ztrácet nebylo by o čem, ale on svůj náskok navyšoval To že měli v plánu jet na 2 zastávky nikdo nerozrporuje, ale reagovat na dění na trati je normální věc a u vedoucího jezdce obzvláště. Jet do boxů určitě dle časů ještě nebyl důvod a Albon se dostal do trablů. Tím že Leclerca nenechali na trati jen ztratili a výsledek to jednoznačně prokazuje.-
jon
23:28 30.10.2019 90.176.154.XXXPokud se mám hledat nějaké vysněné hypotézy na základě výsledku, tak je to jednoduché.
LeClerc nebyl schopen s týmem pořádně reagovat a po zásluze dojel 4, což je místo, na které výkonnostně patřil vzhledem k jeho mizernému tempu na gumách, kterým měl dát co proto a zastávku si vyjet. Ale jasně, podsekla ho stáj, on mu tam ještě Binotto šel přepnout motor do nouzáku.
Zajímavé je, že se pořád točíš kolem první zastávky, ale že při druhé ztratil cenné vteřiny, díky kterým dost možná mohl v klidu dojet a předjet nejen Bottase, ale možná i Vettela, na to se nějak zapomíná. Hlavně pořád omílat nesmyslné křivdy a hanit tým, když dojede za Vettelem. A ideálně zmiňovat jen vybrané okolnosti a na nich se točit.-
Situs
08:06 31.10.2019 88.102.38.XXXDruhá zastávka byla prostě smůla, jasně že to šlo udělat lépe a chce se to takových chyb vyvarovat ale prostě co naděláš. Zmiňovat první zastávku je přece smysl celé strategie, tam totiž došlo k tomu že Leclerc ztratil výhodu vedoucího závodníka. Leclerc měl otevřené možnosti, jel první a ostatní museli tvořit, on mohl prostě čekat a reagovat na případné undercuty či kdyby začal na ostatní ztrácet čas. To vše přišlo vniveč kvůli reakci na Albona který ale nebyl bezprostřední hrozbou. Jestli vidíš chybu v komunikaci ze strany Leclerca, je to možný, ale já mu poslechnutí týmu na zastávku nevyčítám, pokrývat Albona mělo smysl, než se zasekl bojem se Sainzem což nemohl Leclerc vědět. No stalo se, když to podle vás nešlo líp a Leclerc měl v prvním stintu nejvíce zničené gumy což sice na časů vidět není ale vy to víte tak těžko vás přesvědčit že Ferrari mohlo počkat s pokrýváním Albona který měl trable
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Pikaso
22:12 27.10.2019 62.240.164.XXXBravo, viva Scuderia a už nevím co. Opravdu skvělej tým. Tam to musí bejt parta jako prase. Pohřbít jasnej double jenom kvůli tomu, aby dostali chudinku SV před CHL, to už chce velký koule. Už se nebojím, že by ho chudáka nedostali v konečném pořadí před Charlese, už je to jenom 6 bodů.
Jinak samozřejmě gratuluji borcům od M, opět na maximum využili hlouposti soupeře.-
Situs
22:18 27.10.2019 88.102.38.XXXSamo zase to budou příznivci Vettela bránit, ale poslat Leclerca do boxů ještě k tomu pro stejný typ pneu bylo rozhodnutí zcela mimo. On si kontroloval závod, měl čistý vzduch a nejlépe to měl pod kontrolou, ještě neměl žádnou degradaci, podseknutí tam ještě nehrozilo a Albon nebyl ještě přímá hrozba, tak proč mu to kazit? Neskutečná pitomost, sorry, ale je to banda idiotů která zahodila vítězství. Mít 2 vpředu a takhle to podělat, to chce prostě velký kus umění.
-
Nadcházející závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
- 1. Trénink (5:30 - 6:30)
- 2. Trénink (9:00 - 10:00)
-
Sobota
- 3. Trénink (5:30 - 6:30)
- Kvalifikace (9:00)
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek