DISKUZE K ČLÁNKU PROHLÁŠENÍ po závodě: I přes vítězství se Hamilton v Mexiku trápil

Jak hodnotí dnešní závod v Mexiku jednotliví piloti a představitelé týmů?

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: PROHLÁŠENÍ po závodě: I přes vítězství se Hamilton v Mexiku trápil

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 111, poslední 14.11.2019 03:20 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Pikaso (Hlasovali 5 lidé) 27.10.2019 22:12
Bravo, viva Scuderia a už nevím co. Opravdu… »
» Situs (Hlasovali 5 lidé) 27.10.2019 22:18
Samo zase to budou příznivci Vettela bránit, ale… »
» Pikaso (Hlasovali 5 lidé) 27.10.2019 23:43
Co je agresivního na tom, že si dáš stejné gumy,… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

                  • Situs

                    Situs

                    88.102.38.XXX
                    Nevidím nikoho psát že Leclerc se už nemá co učit, to je v jeho druhé sezoně logické 03

                    + 0 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • jon

                      jon

                      90.176.154.XXX
                      Vzhledem k tomu, že zpochybňujete jeho rozhodnutí na základě smluvené strategie a jejího dodržení (určitě cítil, že má gumy na dalších 50 kol, ale prostě zajel do boxů, protože mu to řekli ... stejně jako v Suzuce, že 03), tak z toho logicky vyplývá, že ho pouze sekl tým a on to jenom uposlechl, protože musel.
                      Nebo on se snad bojí udělat nějaké rozhodnutí? Jestli je i pro vývoj, práci na simulátoru a nastavení v trénincích takové eso, že Vettela Ferrari už nepotřebuje, tak proč si také nepostaví hlavu a nezkusí něco jinak? Nebo on k tomu potřebuje i na trati názor Vettela, aby si o tom udělal názor? 03
                      Jestli Ti přijde, že tu někdo hájí Vettela, tak zkus obhájit LeClerca. A když v tom budeš, tak mi zkus vysvětlit, proč správní rada FIAT trpí takové výdaje za podělání celé sezóny a preferenci zjevně pomalejšího pilota. A proč toho pomalejšího už rovnou nenahradili rezervním pilotem. 03

                      + 0 / − 0

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                      • Situs

                        Situs

                        88.102.38.XXX
                        Já si myslím že poslechl správně, byli přesvědčení že se pojede na 2 zastávky a cílem bylo pokrýt Albona. No Leclerc nemohl vědět že Albon se ocitl ve výjezdovém kole v trablech a přestal být bezprostřední hrozbou. Na to měl reagovat tým a nechat si možnosti otevřené a dále pokrývat především Hamiltona. 2 by Hamilton nepodsekl 03 Ale když dle tebe ztrácel dech ačkoliv si na ostatní začal najíždět náskok, tak to nemám šanci obhájit, proti číslům jsi zdá se imunní.

                        + 0 / − 0

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
                        • jon

                          jon

                          90.176.154.XXX
                          Tak ještě jednou. Když se držím strategie a neuvažuji o jejím přehodnocení, prostě těm gumám nakládám. A jsem logicky sem tam o desetinu rychlejší, než piloti za mnou, kteří tak nějak zvažují, že to třeba není tak hrozné.
                          Sám připustil, že možná měl více komunikovat a dávat lepší odezvu. Ale nikde jsem nečetl o tom, že měl gumy v nejlepším možném stavu a byla to chyba. Možná proto, že ani on sám to tak necítí a tiše ten fakt spolkl. Dokonce i nepřímo řekl, že Vettel odvedl lepší práci.
                          Těžko o tomto diskutovat, když jsi na fakta zmíněná přímými aktéry naprosto imunní. Je zábavné, jak vždy vytáhneš něco, co se zrovna hodí do krámu. Jednou je to live timing, příště je špatně, protože se musí hledět na to, co k tomu dotyčný řekl a live timing prostě nereflektuje újmy, které zapřičinil tým, ... Co to bude příště? Erupce na Slunci, špatné horoskopy, diagnóza Binotta?

                          + 0 / − 0

                          ohodnotit kladně záporně

                          Reagovat Nahlásit
                          • Situs

                            Situs

                            88.102.38.XXX
                            A že měl gumy ve špatném stavu jsi zjistil kde? Erupce na Slunci? Špatné horoskopy, diagnóza Binotta? Pokud vím nikde takovou informaci nemáš a z časů na kolo to teda poznat není, naopak.

                            + 0 / − 0

                            ohodnotit kladně záporně

                            Reagovat Nahlásit
                            • jon

                              jon

                              90.176.154.XXX
                              "Bylo by to příliš riskantní, obzvlášť v naší pozici, když jsme byli na čele. Nejen kvůli degradaci pneumatik, ale také kvůli jejich opotřebení. To můžete sledovat a analyzovat prostřednictvím dat," vysvětluje Binotto.

                              Zdroj: https://f1news.autoroad.cz/novinky/97986-nechte-hamiltona-jet-hlasil-vettel-ferrari-souhlasilo-a-prislo-o-sanci-na-vitezstvi

                              Asi mi stačí se spokojit s tichým kývnutím LeClerca během závodu, absencí jeho typického pofňukávání a tisíce otázek, po kterých si pak o den později sype popel na hlavu a tak nějak mi vzhledem k tomu, co jsem viděl přijde i Binottovo vysvětlení logické.
                              Ale zapomněl jsem, že ta vaše parta tam sedí na pitwall a máte o tom naprosto jasno. 03

                              + 0 / − 1

                              ohodnotit kladně záporně

                              Reagovat Nahlásit
                              • Situs

                                Situs

                                88.102.38.XXX
                                Však kdyby Leclerc začal ztrácet nebylo by o čem, ale on svůj náskok navyšoval 11 To že měli v plánu jet na 2 zastávky nikdo nerozrporuje, ale reagovat na dění na trati je normální věc a u vedoucího jezdce obzvláště. Jet do boxů určitě dle časů ještě nebyl důvod a Albon se dostal do trablů. Tím že Leclerca nenechali na trati jen ztratili a výsledek to jednoznačně prokazuje.

                                + 1 / − 0

                                ohodnotit kladně záporně

                                Reagovat Nahlásit
                                • jon

                                  jon

                                  90.176.154.XXX
                                  Pokud se mám hledat nějaké vysněné hypotézy na základě výsledku, tak je to jednoduché.
                                  LeClerc nebyl schopen s týmem pořádně reagovat a po zásluze dojel 4, což je místo, na které výkonnostně patřil vzhledem k jeho mizernému tempu na gumách, kterým měl dát co proto a zastávku si vyjet. Ale jasně, podsekla ho stáj, on mu tam ještě Binotto šel přepnout motor do nouzáku. 03
                                  Zajímavé je, že se pořád točíš kolem první zastávky, ale že při druhé ztratil cenné vteřiny, díky kterým dost možná mohl v klidu dojet a předjet nejen Bottase, ale možná i Vettela, na to se nějak zapomíná. Hlavně pořád omílat nesmyslné křivdy a hanit tým, když dojede za Vettelem. A ideálně zmiňovat jen vybrané okolnosti a na nich se točit. 03

                                  + 0 / − 0

                                  ohodnotit kladně záporně

                                  Reagovat Nahlásit
                                  • Situs

                                    Situs

                                    88.102.38.XXX
                                    Druhá zastávka byla prostě smůla, jasně že to šlo udělat lépe a chce se to takových chyb vyvarovat ale prostě co naděláš. Zmiňovat první zastávku je přece smysl celé strategie, tam totiž došlo k tomu že Leclerc ztratil výhodu vedoucího závodníka. Leclerc měl otevřené možnosti, jel první a ostatní museli tvořit, on mohl prostě čekat a reagovat na případné undercuty či kdyby začal na ostatní ztrácet čas. To vše přišlo vniveč kvůli reakci na Albona který ale nebyl bezprostřední hrozbou. Jestli vidíš chybu v komunikaci ze strany Leclerca, je to možný, ale já mu poslechnutí týmu na zastávku nevyčítám, pokrývat Albona mělo smysl, než se zasekl bojem se Sainzem což nemohl Leclerc vědět. No stalo se, když to podle vás nešlo líp a Leclerc měl v prvním stintu nejvíce zničené gumy což sice na časů vidět není ale vy to víte tak těžko vás přesvědčit že Ferrari mohlo počkat s pokrýváním Albona který měl trable 11

                                    + 0 / − 0

                                    ohodnotit kladně záporně

                                    Reagovat Nahlásit
  • Pikaso

    Pikaso

    62.240.164.XXX
    Bravo, viva Scuderia a už nevím co. Opravdu skvělej tým. Tam to musí bejt parta jako prase. Pohřbít jasnej double jenom kvůli tomu, aby dostali chudinku SV před CHL, to už chce velký koule. Už se nebojím, že by ho chudáka nedostali v konečném pořadí před Charlese, už je to jenom 6 bodů.020202
    Jinak samozřejmě gratuluji borcům od M, opět na maximum využili hlouposti soupeře. 01 01 01

    + 5 / − 5

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Situs

      Situs

      88.102.38.XXX
      Samo zase to budou příznivci Vettela bránit, ale poslat Leclerca do boxů ještě k tomu pro stejný typ pneu bylo rozhodnutí zcela mimo. On si kontroloval závod, měl čistý vzduch a nejlépe to měl pod kontrolou, ještě neměl žádnou degradaci, podseknutí tam ještě nehrozilo a Albon nebyl ještě přímá hrozba, tak proč mu to kazit? Neskutečná pitomost, sorry, ale je to banda idiotů která zahodila vítězství. Mít 2 vpředu a takhle to podělat, to chce prostě velký kus umění.

      + 5 / − 5

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Valtteri Bottas v F1 se závoděním brzy skončí

Stake F1 úplně obmění svou jezdeckou sestavu, místo Bottase přichází nováček z Brazílie

Sergio Pérez sezónu za Red Bull podle Helmuta Marka dokončí

Colapinto či Sainz do Red Bullu místo Péreze? Spekulace sílí

George Russell sice dostal pokutu, ale výsledku na trati se netýkala

Poslední rest vyřízen - čtveřice provinilců, která porušila startovní proceduru, zná verdikt

Alex Albon a Williams zažili opravdu krutý závodní víkend (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: Verstappena uznává i konkurence

Pierre Gasly a Esteban Ocon dokázali téměř nemožné a posunuli Alpine z devátého na šesté místo v Poháru konstruktérů

Ani závod se neobešel bez červené, hrdinský výkon Alpine zastínil Verstappen

  • Pátek

    • 1. Trénink (5:30 - 6:30)
    • 2. Trénink (9:00 - 10:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (5:30 - 6:30)
    • Kvalifikace (9:00)
  • Neděle

    • Závod (7:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama