DISKUZE K ČLÁNKU PROHLÁŠENÍ po závodě: I přes vítězství se Hamilton v Mexiku trápil
Jak hodnotí dnešní závod v Mexiku jednotliví piloti a představitelé týmů?
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: PROHLÁŠENÍ po závodě: I přes vítězství se Hamilton v Mexiku trápil
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Mike17
12:18 30.10.2019 185.149.130.XXXA v čem prosím lžu?
Ty sis toho asi nevšiml, ale ony ty průběžné časy během kola celkem kmitají. +- několik desetin. Přesné rozdíly máš na oficiálních časomírách sektorů.
Na začátku jistě ztratil. Ono sis toho asi nevšiml, ale výjezd z boxů není tak rychlý, jako průjezd cílovou rovinkou. Přesto do konce prvního sektoru neztratil víc jak 2s. Leclerc zajel po výjezdu první sektor jen o 1s rychleji. V té době Ferrari nemohlo vědět, jak rychle se dá zajet první sektor, nikdo ze špice ho před Albonem nejel. I ta 1s je pořád dost málo na to, aby se to za 2 kola nedalo na nových gumách sjet. Ve druhém sektoru už ztrácel víc. To už byl Leclerc na konci druhého. Ovšem přesně kolik, věděli až jím Albon projel. V té době byl Leclerc v už boxech.
Teď už to vědí všichni, po hodiných diskusí. Ne za 16s.-
Situs
12:27 30.10.2019 88.102.38.XXXNic nekmitá, můžeš mi říci kdy něco ze svého náskoku stáhnul? Když vyjel z boxů tak se ze ztráty na Leclerca asi 25s postupně dostal až na 29s než ten jel do boxů, z toho plyne že z 3,5 ji navýšil téměř na 8. Leclerc byl bez debat v bezpečí, i kdyby to ve Ferrari nepoznali přímo z toho souboje v televizi se Sainzem tak v číslech to museli mít taky. Nebylo nutné zajíždět do boxů, kvůli Albonovi ne protože svůj odstup místo stažení jen navýšil, a to o hodně.
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
jon
12:15 30.10.2019 90.176.154.XXXJak na Tebe tak koukám, asi bys měl poslat CV do Ferrari a ucházet se o post závodního inženýra. Jen bys musel umět tyto analýzy umět zrychlit z řádu dní do vteřin. Pokud máš před sebou jen zapnutý přenos a vedle live timing, tak se snadno hodnotí.
Jak pořád opakuji. LeClerc nebyl schopen týmu říci, že by s těmi gumami možná ještě chvíli vydržel. Proč to neřekl? Protože už sám cítil, že to není úplně ono.
Problémů Albona se dalo využít. Stejně jako mohl kdokoli cokoli, jenže ono se to v závodě skoro nikdy nevyvíjí podle předepsaného scénáře. A vzhledem k tomu, jaké v tom lítají peníze tam není moc lidí, co si chtějí hrát na hrdiny. Včetně LeClerca.-
Situs
12:20 30.10.2019 88.102.38.XXXNemůžu za to že ve Ferrari umějí fakt strategicky selhat až tak moc že si člověk ťuká na hlavu. Potíže Albona byli pozorovatelné i laikem a stačí si vzpomenout na Monako a jak Leclerca nechali tupě čumět v garáži jak nepostoupí do Q2. To jsou géniové k pohledání
Leclerc poslechl tým správně, dele mě, a už jsem ti to psal. Reagovat měl především tým který viděl jak Albon v undercutu selhal díky boji se Sainzem.-
jon
23:37 30.10.2019 90.176.154.XXXTak je asi submisivní a hloupý, že si k tomu neumí říci své. Nebo tu snad obviňuješ celou stáj Ferrari z úmyslného sabotování jednoho ze svých pilotů? To bych čekal tak možná od Hogra, ale u něj mě nepřekvapí, že se mu překrývá realita s fantazií. Snad si nebudeš brát po počítání inspiraci ještě v tomto ...-
Situs
07:41 31.10.2019 88.102.38.XXXLeclerc nemohl vědět jak si vede Albon v undercutu. Tady jde jen o to zda z toho šlo dostat víc a já jsem přesvědčený že díky trablům Albona ano. Jestli poslechnutí Leclerca z něho dělá submisivního hlupáka, vzhledem k výše uvedenému nemyslím si, podle mě při domluvené strategii a na pokyn týmu reagoval správně, i když jak se ukázalo ta strategie byla horší.-
jon
22:50 31.10.2019 90.176.154.XXXVšak to uznal i Binotto. A LeClerc uznal, že se má od Vettela ještě hodně co učit. Což je správně, tak to určitě chtělo i vedení Ferrari. Ale chce to, aby mladej trochu zklidnil hormon, aby ten Vettel s ním chtěl spolupracovat a nedopadlo to jak s Lewisem a Alonsem.
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Mike17
10:47 30.10.2019 185.149.130.XXXCo cheš proboha vysvětlovat? Když Albon zajel do boxů, měl ztrátu 1,8s. I úplnýmu nováčkovi je jasné, že to není tak velká ztráta, že by se na nových gumách nedala smáznout. I Leclerc udělal po výměně o 1s rychlejší kolo a to nemusel nic honit, musel jet tak, aby mu to zase přes 20 kol vydrželo.
A zaváhání? Vždyť když Albon vyjel, Leclerc byl v půlce druhého sektoru. Než bylo vůbec jasné, že asi něco ztratí se Sainzem, byl už těsně před boxy. Než bylo jasné kolik, byl by za nimi. CO na tom nechápeš? Leclerc to řekl jasně, že bylo potřeba Albona pokrýt. Kdyby vyjel o 1s rychleji z boxů, měl by i tak co dělat, zůstat před ním.
Nevím, proč z tak jednoduché dedukce děláš něco neřešitelného a z Leclerca děláš zase idiota, který neví co mele.
-
-
jon
08:45 30.10.2019 90.176.154.XXX
Co k tomu dodat. Snad už jen, že jsi tam zapomněl dodat, že Binotto je notorický lhář a mistrný manipulátor, protože hodně často má elegantní výmluvu na to, že prostě chtěl poslat Vettela dopředu i za cenu obětování úspěchu Ferrari. To si představenstvo FIAT takové šéfy schvaluje a požadované vlastnosti v CV jsou:
- preference Vettela, i kdyby nadobro nemohl pokračovat v závodě
- schopnost ukázat dvojce, že jednička je daná
- mistrně manipulovat dvojku (klidně pomocí hypnózy, kreativitě se meze nekladou), která potom do médií bude mluvit o tom, že něco sama podělala, ale tým to s ní myslel dobře
- umět si prosadit navýšení rozpočtu, aby mohli dělat rošády za ještě větší peníze
- a nakonec schvalování nejhorší možné strategie dvojce a nechání té nejlepší možné jedničce ... jenom sraby chtějí s Mercedesem soupeřit o PK, to je jasné a hlavně představenstvo FIAT to považuje za velikou ostudu
Vzhledem k tomu, že Binotto dle všech těch konspirací a fantazií po těchto stránkách jede na 150% očekávání, budu hodně překvapen, pokud mu Ferrari nezajistí státní vyznamenání za jeho dechberoucí služby Ferrari.
P.S. Taky je u vás taková zima? Vettel prý posílal nějakou kletbu na Charles LeClerc, ale jestli se ten ňouma nespletl a neposlal to na Charles Bridge. To by ještě chybělo vedle brzkých pitstopů brzká sibérie.-
-
jon
11:39 30.10.2019 90.176.154.XXXTenkrát byl špatný jen Smedley. Kdyby si sám neusmyslel ten nesmysl na Hockenheimu, možná by se z toho všeho Massa ještě někdy vzpamatoval. Takhle ho nechal v té depresi nadále.
Chudáček Massa, také se musel podvolovat té politice a atmosféře ve Ferrari. Přitom byly i závody, kde měl desetinky k dobru, ale pak ten Smedley a upadlé plomby. Bůh ho asi neměl rád.
-
-
-
-
-
Pikaso
20:31 28.10.2019 62.240.164.XXXZeptat se můžeš je to tvé právo a já mám právo odmítnout odpověď. No a já jí odmítám. Diskuse s tebou nikdy nikam nevedou, spíše se snažíš každého (sice jemně), ale urážet a navíc, nejsi vůbec schopen řešit jednu konkrétní situaci.
Navíc pokud se budu na tomto fóru chovat jako ty musím zdůraznit, že asi neumíš číst a měl by jsi se vrátit do první třídy základní školy, protože můj odstaveček začíná dotazem NEVÍM CO JE AGRESIVNÍ NA TOM............-
Mike17
20:58 29.10.2019 185.149.130.XXXTo samozřejmě můžeš. Máš pravdu, že občas někoho urážím (byť nepřímo). Za povšimnutí asi stojí, že ten oponent vždy dělá to samé, ale všímat si toho jistě nemusíš a můžeš to vidět jen na jedné straně, asi jako situaci u Ferrari. A taky se dá všimnout, že tu se spoustou lidí diskutuji bez urážek, ikdyž mají jiné názory. To ovšem také vnímat můžeš a nemusíš. Ale pokud mi toto vyčítáš, měl bys jít příkladem a chovat se jinak. Nemusíš ke mně, když tak mnou pohrdáš. Třeba jen k Jonovi, kde jsi hned začal urážkou, aniž by se on choval tak k tobě.
A pokud jde o čtení, tak jsem četl dobře. Jestliže nevíš, co je na tom agresivního, tak jsem se tě slušně zeptal, jak by to agresivní mělo vypadat. Místo prosté odpovědi (ž-č-ž, nebo ž-č-č), začneš řešit můj charakter. Zdá se, že je to už nějaký obvyklý způsob diskusí Alonsofans. Zajímavé, že přijde vždy ve chvíli, kdy očekávám problémy s odpovědí na dané téma.
Tak sorry, že jsem se tě na něco zeptal.
-
-
-
-
-
-
-
-
Nadcházející závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
- 1. Trénink (5:30 - 6:30)
- 2. Trénink (9:00 - 10:00)
-
Sobota
- 3. Trénink (5:30 - 6:30)
- Kvalifikace (9:00)
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek