DISKUZE K ČLÁNKU PROHLÁŠENÍ po závodě: I přes vítězství se Hamilton v Mexiku trápil

Jak hodnotí dnešní závod v Mexiku jednotliví piloti a představitelé týmů?

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: PROHLÁŠENÍ po závodě: I přes vítězství se Hamilton v Mexiku trápil

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 111, poslední 14.11.2019 03:20 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Pikaso (Hlasovali 5 lidé) 27.10.2019 22:12
Bravo, viva Scuderia a už nevím co. Opravdu… »
» Situs (Hlasovali 5 lidé) 27.10.2019 22:18
Samo zase to budou příznivci Vettela bránit, ale… »
» Pikaso (Hlasovali 5 lidé) 27.10.2019 23:43
Co je agresivního na tom, že si dáš stejné gumy,… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

                                                • Situs

                                                  Situs

                                                  88.102.38.XXX
                                                  Lžeš, pusť si live timming a zjistíš že od začátku výjezdového kola Albon na Leclerca jen konstantně ztrácel 03

                                                  + 1 / − 0

                                                  ohodnotit kladně záporně

                                                  Reagovat Nahlásit
                                                  • Mike17

                                                    Mike17

                                                    185.149.130.XXX
                                                    A v čem prosím lžu?
                                                    Ty sis toho asi nevšiml, ale ony ty průběžné časy během kola celkem kmitají. +- několik desetin. Přesné rozdíly máš na oficiálních časomírách sektorů.
                                                    Na začátku jistě ztratil. Ono sis toho asi nevšiml, ale výjezd z boxů není tak rychlý, jako průjezd cílovou rovinkou. Přesto do konce prvního sektoru neztratil víc jak 2s. Leclerc zajel po výjezdu první sektor jen o 1s rychleji. V té době Ferrari nemohlo vědět, jak rychle se dá zajet první sektor, nikdo ze špice ho před Albonem nejel. I ta 1s je pořád dost málo na to, aby se to za 2 kola nedalo na nových gumách sjet. Ve druhém sektoru už ztrácel víc. To už byl Leclerc na konci druhého. Ovšem přesně kolik, věděli až jím Albon projel. V té době byl Leclerc v už boxech.
                                                    Teď už to vědí všichni, po hodiných diskusí. Ne za 16s. 03

                                                    + 0 / − 1

                                                    ohodnotit kladně záporně

                                                    Reagovat Nahlásit
                                                    • Situs

                                                      Situs

                                                      88.102.38.XXX
                                                      Nic nekmitá, můžeš mi říci kdy něco ze svého náskoku stáhnul? Když vyjel z boxů tak se ze ztráty na Leclerca asi 25s postupně dostal až na 29s než ten jel do boxů, z toho plyne že z 3,5 ji navýšil téměř na 8. Leclerc byl bez debat v bezpečí, i kdyby to ve Ferrari nepoznali přímo z toho souboje v televizi se Sainzem tak v číslech to museli mít taky. Nebylo nutné zajíždět do boxů, kvůli Albonovi ne protože svůj odstup místo stažení jen navýšil, a to o hodně.

                                                      + 1 / − 0

                                                      ohodnotit kladně záporně

                                                      Reagovat Nahlásit
                                      • jon

                                        jon

                                        90.176.154.XXX
                                        A po té zastávce už mu to přišlo jedno a ani si nepofňukal do vysílačky ani po závodě? 12
                                        Nejel tam místo něho Kimi nebo Massa? Takový obrat chování během tak krátké doby - tomu snad nevěříš ani Ty. 12

                                        + 1 / − 1

                                        ohodnotit kladně záporně

                                        Reagovat Nahlásit
                                        • Situs

                                          Situs

                                          88.102.38.XXX
                                          Nemyslím že mu to bylo jedno, ztratil závod a dojel 4tý, ale co má dělat? Vyvinulo se to pro něj špatně, je normální se podívat na to co se dalo udělat lépe, a využít problémů Albona se dalo 03

                                          + 1 / − 0

                                          ohodnotit kladně záporně

                                          Reagovat Nahlásit
                                          • jon

                                            jon

                                            90.176.154.XXX
                                            Jak na Tebe tak koukám, asi bys měl poslat CV do Ferrari a ucházet se o post závodního inženýra. Jen bys musel umět tyto analýzy umět zrychlit z řádu dní do vteřin. Pokud máš před sebou jen zapnutý přenos a vedle live timing, tak se snadno hodnotí.
                                            Jak pořád opakuji. LeClerc nebyl schopen týmu říci, že by s těmi gumami možná ještě chvíli vydržel. Proč to neřekl? Protože už sám cítil, že to není úplně ono.
                                            Problémů Albona se dalo využít. Stejně jako mohl kdokoli cokoli, jenže ono se to v závodě skoro nikdy nevyvíjí podle předepsaného scénáře. A vzhledem k tomu, jaké v tom lítají peníze tam není moc lidí, co si chtějí hrát na hrdiny. Včetně LeClerca.

                                            + 1 / − 1

                                            ohodnotit kladně záporně

                                            Reagovat Nahlásit
                                            • Situs

                                              Situs

                                              88.102.38.XXX
                                              Nemůžu za to že ve Ferrari umějí fakt strategicky selhat až tak moc že si člověk ťuká na hlavu. Potíže Albona byli pozorovatelné i laikem a stačí si vzpomenout na Monako a jak Leclerca nechali tupě čumět v garáži jak nepostoupí do Q2. To jsou géniové k pohledání 11
                                              Leclerc poslechl tým správně, dele mě, a už jsem ti to psal. Reagovat měl především tým který viděl jak Albon v undercutu selhal díky boji se Sainzem.

                                              + 1 / − 0

                                              ohodnotit kladně záporně

                                              Reagovat Nahlásit
                                              • jon

                                                jon

                                                90.176.154.XXX
                                                Tak je asi submisivní a hloupý, že si k tomu neumí říci své. Nebo tu snad obviňuješ celou stáj Ferrari z úmyslného sabotování jednoho ze svých pilotů? To bych čekal tak možná od Hogra, ale u něj mě nepřekvapí, že se mu překrývá realita s fantazií. Snad si nebudeš brát po počítání inspiraci ještě v tomto ...

                                                + 1 / − 0

                                                ohodnotit kladně záporně

                                                Reagovat Nahlásit
                                                • Situs

                                                  Situs

                                                  88.102.38.XXX
                                                  Leclerc nemohl vědět jak si vede Albon v undercutu. Tady jde jen o to zda z toho šlo dostat víc a já jsem přesvědčený že díky trablům Albona ano. Jestli poslechnutí Leclerca z něho dělá submisivního hlupáka, vzhledem k výše uvedenému nemyslím si, podle mě při domluvené strategii a na pokyn týmu reagoval správně, i když jak se ukázalo ta strategie byla horší.

                                                  + 0 / − 0

                                                  ohodnotit kladně záporně

                                                  Reagovat Nahlásit
                                                  • jon

                                                    jon

                                                    90.176.154.XXX
                                                    Však to uznal i Binotto. A LeClerc uznal, že se má od Vettela ještě hodně co učit. Což je správně, tak to určitě chtělo i vedení Ferrari. Ale chce to, aby mladej trochu zklidnil hormon, aby ten Vettel s ním chtěl spolupracovat a nedopadlo to jak s Lewisem a Alonsem. 03

                                                    + 0 / − 0

                                                    ohodnotit kladně záporně

                                                    Reagovat Nahlásit
                      • Mike17

                        Mike17

                        185.149.130.XXX
                        Co cheš proboha vysvětlovat? Když Albon zajel do boxů, měl ztrátu 1,8s. I úplnýmu nováčkovi je jasné, že to není tak velká ztráta, že by se na nových gumách nedala smáznout. I Leclerc udělal po výměně o 1s rychlejší kolo a to nemusel nic honit, musel jet tak, aby mu to zase přes 20 kol vydrželo.
                        A zaváhání? Vždyť když Albon vyjel, Leclerc byl v půlce druhého sektoru. Než bylo vůbec jasné, že asi něco ztratí se Sainzem, byl už těsně před boxy. Než bylo jasné kolik, byl by za nimi. CO na tom nechápeš? Leclerc to řekl jasně, že bylo potřeba Albona pokrýt. Kdyby vyjel o 1s rychleji z boxů, měl by i tak co dělat, zůstat před ním.
                        Nevím, proč z tak jednoduché dedukce děláš něco neřešitelného a z Leclerca děláš zase idiota, který neví co mele. 20

                        + 1 / − 1

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
                        • jon

                          jon

                          90.176.154.XXX
                          01

                          + 0 / − 0

                          ohodnotit kladně záporně

                          Reagovat Nahlásit
                        • Situs

                          Situs

                          88.102.38.XXX
                          Jak mohl mít Albon ztrátu 1,8s když zajížděl do boxů když i Vettel na Leclerca ztrácel víc? 12 Když Albon vyjel byl na to díky Sainzovi ještě hůře a předjel ho až když jel Leclerc do boxů, celou dobu se ten náskok jen navyšoval. Je to průkazné 03

                          + 1 / − 0

                          ohodnotit kladně záporně

                          Reagovat Nahlásit
                    • jon

                      jon

                      90.176.154.XXX
                      01
                      Co k tomu dodat. Snad už jen, že jsi tam zapomněl dodat, že Binotto je notorický lhář a mistrný manipulátor, protože hodně často má elegantní výmluvu na to, že prostě chtěl poslat Vettela dopředu i za cenu obětování úspěchu Ferrari. To si představenstvo FIAT takové šéfy schvaluje a požadované vlastnosti v CV jsou:
                      - preference Vettela, i kdyby nadobro nemohl pokračovat v závodě
                      - schopnost ukázat dvojce, že jednička je daná
                      - mistrně manipulovat dvojku (klidně pomocí hypnózy, kreativitě se meze nekladou), která potom do médií bude mluvit o tom, že něco sama podělala, ale tým to s ní myslel dobře
                      - umět si prosadit navýšení rozpočtu, aby mohli dělat rošády za ještě větší peníze
                      - a nakonec schvalování nejhorší možné strategie dvojce a nechání té nejlepší možné jedničce ... jenom sraby chtějí s Mercedesem soupeřit o PK, to je jasné a hlavně představenstvo FIAT to považuje za velikou ostudu

                      Vzhledem k tomu, že Binotto dle všech těch konspirací a fantazií po těchto stránkách jede na 150% očekávání, budu hodně překvapen, pokud mu Ferrari nezajistí státní vyznamenání za jeho dechberoucí služby Ferrari. 11

                      P.S. Taky je u vás taková zima? Vettel prý posílal nějakou kletbu na Charles LeClerc, ale jestli se ten ňouma nespletl a neposlal to na Charles Bridge. To by ještě chybělo vedle brzkých pitstopů brzká sibérie. 12

                      + 0 / − 1

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                      • Mike17

                        Mike17

                        185.149.130.XXX
                        11
                        Je se to netýká jen Binnota. Týká se to všech šéfů za dob Vettela. Těch za Alonsa samozřejmě neeee. Ten žádnou týmovou režii nikdy neměl. To jen kolegové záhadně zpomalovali a součástky se samy odplombovávali. 12

                        + 0 / − 1

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
                        • jon

                          jon

                          90.176.154.XXX
                          Tenkrát byl špatný jen Smedley. Kdyby si sám neusmyslel ten nesmysl na Hockenheimu, možná by se z toho všeho Massa ještě někdy vzpamatoval. Takhle ho nechal v té depresi nadále.
                          Chudáček Massa, také se musel podvolovat té politice a atmosféře ve Ferrari. Přitom byly i závody, kde měl desetinky k dobru, ale pak ten Smedley a upadlé plomby. Bůh ho asi neměl rád. 12

                          + 1 / − 1

                          ohodnotit kladně záporně

                          Reagovat Nahlásit
                • Pikaso

                  Pikaso

                  62.240.164.XXX
                  Zeptat se můžeš je to tvé právo a já mám právo odmítnout odpověď. No a já jí odmítám. Diskuse s tebou nikdy nikam nevedou, spíše se snažíš každého (sice jemně), ale urážet a navíc, nejsi vůbec schopen řešit jednu konkrétní situaci.
                  Navíc pokud se budu na tomto fóru chovat jako ty musím zdůraznit, že asi neumíš číst a měl by jsi se vrátit do první třídy základní školy, protože můj odstaveček začíná dotazem NEVÍM CO JE AGRESIVNÍ NA TOM............

                  + 3 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • Mike17

                    Mike17

                    185.149.130.XXX
                    To samozřejmě můžeš. Máš pravdu, že občas někoho urážím (byť nepřímo). Za povšimnutí asi stojí, že ten oponent vždy dělá to samé, ale všímat si toho jistě nemusíš a můžeš to vidět jen na jedné straně, asi jako situaci u Ferrari. A taky se dá všimnout, že tu se spoustou lidí diskutuji bez urážek, ikdyž mají jiné názory. To ovšem také vnímat můžeš a nemusíš. Ale pokud mi toto vyčítáš, měl bys jít příkladem a chovat se jinak. Nemusíš ke mně, když tak mnou pohrdáš. Třeba jen k Jonovi, kde jsi hned začal urážkou, aniž by se on choval tak k tobě.
                    A pokud jde o čtení, tak jsem četl dobře. Jestliže nevíš, co je na tom agresivního, tak jsem se tě slušně zeptal, jak by to agresivní mělo vypadat. Místo prosté odpovědi (ž-č-ž, nebo ž-č-č), začneš řešit můj charakter. Zdá se, že je to už nějaký obvyklý způsob diskusí Alonsofans. Zajímavé, že přijde vždy ve chvíli, kdy očekávám problémy s odpovědí na dané téma.
                    Tak sorry, že jsem se tě na něco zeptal. 03

                    + 0 / − 1

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Valtteri Bottas v F1 se závoděním brzy skončí

Stake F1 úplně obmění svou jezdeckou sestavu, místo Bottase přichází nováček z Brazílie

Sergio Pérez sezónu za Red Bull podle Helmuta Marka dokončí

Colapinto či Sainz do Red Bullu místo Péreze? Spekulace sílí

George Russell sice dostal pokutu, ale výsledku na trati se netýkala

Poslední rest vyřízen - čtveřice provinilců, která porušila startovní proceduru, zná verdikt

Alex Albon a Williams zažili opravdu krutý závodní víkend (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: Verstappena uznává i konkurence

Pierre Gasly a Esteban Ocon dokázali téměř nemožné a posunuli Alpine z devátého na šesté místo v Poháru konstruktérů

Ani závod se neobešel bez červené, hrdinský výkon Alpine zastínil Verstappen

  • Pátek

    • 1. Trénink (5:30 - 6:30)
    • 2. Trénink (9:00 - 10:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (5:30 - 6:30)
    • Kvalifikace (9:00)
  • Neděle

    • Závod (7:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama