DISKUZE K ČLÁNKU PROHLÁŠENÍ po závodě: I přes vítězství se Hamilton v Mexiku trápil

Jak hodnotí dnešní závod v Mexiku jednotliví piloti a představitelé týmů?

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: PROHLÁŠENÍ po závodě: I přes vítězství se Hamilton v Mexiku trápil

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 111, poslední 14.11.2019 03:20 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Pikaso (Hlasovali 5 lidé) 27.10.2019 22:12
Bravo, viva Scuderia a už nevím co. Opravdu… »
» Situs (Hlasovali 5 lidé) 27.10.2019 22:18
Samo zase to budou příznivci Vettela bránit, ale… »
» Pikaso (Hlasovali 5 lidé) 27.10.2019 23:43
Co je agresivního na tom, že si dáš stejné gumy,… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

          • daaviid23

            daaviid23

            91.245.26.XXX
            Já to nechápu. Minule křičeli když Vettel jel první do boxů.
            Okej, tak teď nechali stratégové Ferrari volit strategii Leclerca a zvolili agresivní strategii a Vettel jel do boxů o dost později.....a světě div, zase špatně 13 14

            + 4 / − 3

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Pikaso

              Pikaso

              62.240.164.XXX
              Co je agresivního na tom, že si dáš stejné gumy, které si měl a celému světu tím signalizuješ, v klidu si jeďte ještě třeba dvacet kol i kdybych vás náhodou dojel, budu muset do boxů ještě jednou. Vy tu strategii asi děláte s borcema od FFFF a Sebíkovi vaříte kafíčko ne ??? Agresivní strategie je taková která ti umožní agresivní přístup a vytvoří tlak na soupeře, ale napráskat se, že do boxů určitě pojedu ještě jednou je fakt super. Klobouk dolu, že se vám tohle líbí 01 01 01

              + 5 / − 4

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Mike17

                Mike17

                185.149.130.XXX
                Můžu se jen zeptat? Jak by sis představoval tedy agresivní strategii? Dát mu červené, na kterých bylo na začátku závodu jasně vidět, že nevydrží ani 10 kol? Nebo pomalejší bílé? Já ti nevím, ale pokud bych plánoval 2 pitstopy s tím, jak se chovají červené, dal bych mu žluté.

                + 0 / − 3

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • jon

                  jon

                  90.176.154.XXX
                  Docela by mě zajímalo, co by bylo řečeno, kdyby ho tam nechali stejně s Vettelem a mladýmu odešly za pár kol gumy a stejně by dojel čtvrtý.
                  Pak by to bylo to super spravedlivé Ferrari, které dalo oběma stejnou strategii. Jenom mladej se ukázal, že je totální lopata? Dostalo by se pak Vettelovi uznání, jak ho mazácky smázl? Docela si říkám, že to Ferrari vyřešilo ještě docela dobře, protože ve mnou zmíněném případě by je už LeClerc fanclub věšel úplně. 11

                  + 0 / − 4

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • Mike17

                    Mike17

                    185.149.130.XXX
                    Nevím. Jestli by zůstal v prvním stintu před Vettelem (protože se tam nedá předjet), tak by nejspíš tvrdili, že mu ujel na těch nezbytných 1,5s, takže byl vlasntě rychlejší.
                    No a kdyby došlo na nejhorší a byl by tak pomalý, že by hrozilo podesknutí Hamíkem, Bottasem i Albonem, musel by pustit Vettela a to bych číst fakt nechtěl.
                    Takhle můžou tvrdit, že by jel stejný tempo i dalších 22 kol. To, že to v druhém stintu nějak nepotvrdil, už je netrápí. Ta pomalost už přímo vidět není, když měl o 15 kol novější gumy. To, že sám přiznal, že ten druhý stint nejel dobře, je nijak netrápí. Co on o tom může vědět.

                    Tak jako tak, pokaždé se důvod najde. Nenajdeš ani jediný závod z těch 11-ti, co dojel Vettel před ním, kde by si nenašli důvod, proč nebyl Leclerc pomalejší. Vždy za to mohl tým. Důvod se najde vždycky. Pistop moc brzy, moc pozdě, moc stejně. moc ho brzdili, moc málo brzdili Vettela... 12

                    + 0 / − 1

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • Situs

                      Situs

                      88.102.38.XXX
                      Koukám že je pro vás hodně těžké vysvětlit proč nevyužili zaváhání u Albona a s Leclercem nepočkali když jim tam vznikl pohodlný polštář. Oba k realitě nic nemáte a místo toho jen fantazírujete, značí to docela dost 03

                      + 1 / − 0

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                      • jon

                        jon

                        90.176.154.XXX
                        Nápodobně.
                        Nebo snad ty směšné konspirační teorie mají nějaký prokazatelný základ nebo se jedná jen o nahromaděné křivdy, které vás nutí tyto hlouposti ventilovat?
                        Jestli Tvé domněnky nejsou pouze fantazie (stejně jako to, že např. Alonso nebyl odejit z Ferrari kvůli Vettelovi nebo že firma v červených číslech je rostoucí a finančně zdravá, ...), tak to podlož fakty jinými než brek LeClerca do vysílačky.
                        Binotto řekl před sezónou - Vettel je jednička, mladej se musí ukázat. To jenom ta vaše parta věří tomu, že pár desetinami na trati se z jednoho stává komplexní pilot. Potom tedy byl Alonso v roce 2007 zralý na ručník. Ale ono to tehdy tak úplně nebylo, alespoň já jsem to nikdy tak nevnímal. Ale chceš-li tvrdit, že LeClerc už toho hodně ukázal i mimo trať, aby si Vettel nemohl připadat ukřivděn kvůli 90% práce, která vidět běžnému fanouškovi není a z toho důvodu se (dost možná - to je opravdu hypotéza) cítí být stále jedničkou a žádá si být preferován, tak já v tom vidím hodně velkou podobnost v Alonsově přístupu v roce 2007. Lewis tehdy v podstatě kašlal na vývoj, na simulátoru si jen zkoušel Alonsova nastavení a různě si to upravovat a ve zkratce se soustředil hlavně na to, jak Alonsa porazit. Což se mu nakonec skoro povedlo.
                        Takže jak to rozsekneme? Já nemám problém uznat, že mlaďas je opravdu ten lepší (komplexně) a Vettel jen neoprávněně brečí, když mi to podložíš. Ale vzhledem k tomu roku 2007 buď hodně opatrný. Asi nechceš dojít do pozice, kdy Alonsovi přilepíš na čelo samolepku "Vettel roku 2007". 03

                        + 0 / − 1

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
                        • Situs

                          Situs

                          88.102.38.XXX
                          A je tady provokace Alonsem místo věcné debaty, na víc nemáš? Jasně jsem napsal co Ferrari vyčítám v tom závodě vůči vedoucímu Leclercovi, ty tu píšeš nepravdy jako že na Albona reagovat museli že tam neměli časový polštář nebo že Leclerc před pitem ztrácel dech. To jsou jen lži a když argumentuji a dodám čísla tak vytáhneš kupu sraček aby jsme šli do sebe s jiným tématem. Škoda když to bereš takhle.

                          + 1 / − 0

                          ohodnotit kladně záporně

                          Reagovat Nahlásit
                          • jon

                            jon

                            90.176.154.XXX
                            Nauč se číst a spojuj si to, co k sobě patří.
                            Ten Alonso je tam proto, že tady osočuješ z fantazírování.
                            Dále jaká čísla? Ty co sem dal McMatej? Co ukazují? Že se LeClerc držel strategie a pár kol na to šlapal, protože se očekávali první zastávky v boxech? Protože už sám věděl, že ty gumy o moc déle nevydrží (možná ještě dalších 5 kol ano) a dokonce sám po závodě hned zmínil, že museli na Albona reagovat. Je tedy LeClerc také lhář?

                            P.S. Ten zbytek o Alonsovi jsem tu dal vzhledem k ostatním diskuzím, ve kterých je Tebou LeClerc vynášen do nebes. Tvoji reakci a pokus o rychlé vycouvání od jednoduché odpovědi (Ano, ta situace je velice a chápu Vettela a zároveň vedení Ferrari, že nechce situaci jako v Mekáči 2007. - Ne, nechápu to. Vettel i Alonso prostě byli horšími a mládí mělo jít vpřed.) beru jako souhlas s tím, že prostě pouze nesnášíš Vettela, ale nejsi ochoten připustit, že by mohl být ve stejné situaci jako Alonso, kterého by ses zastal kdykoli. Ty tu ještě někdy vytahuj, že z někoho čpí nenávist k nějakému pilotovi. Zameť si nejdřív u svého prahu. 03

                            + 1 / − 1

                            ohodnotit kladně záporně

                            Reagovat Nahlásit
                            • Situs

                              Situs

                              88.102.38.XXX
                              Posluš si 03 To z Leclerca co před pitem ztratil dech neudělá a z Albona hrozbu co je za Leclercem přes 8s taky ne. A to je vše o co mi tady jde a kde se mohlo, a mělo Ferrari zachovat lépe aby vyhráli. S Leclercem a chybou s Albonem byla velká šance že se to povede. A teď zase můžeš tu o Alonsovi, šup, ten hajzl 11

                              + 1 / − 0

                              ohodnotit kladně záporně

                              Reagovat Nahlásit
                              • jon

                                jon

                                90.176.154.XXX
                                Už tomu rozumím. Znaménko mínus před číslem znamená úspěch, přepočet na aktuální hodnotu je nesmysl a ve finále 3,6=více než 8. No tak to tleskám. 18
                                Když si tak potrpíš na ta fakta a čísla, tak tady máš:
                                https://docdro.id/3biPShd
                                Ztráta Albona se dá hodnotit ve 13. kole, kdy má vůz č. 23 ztrátu 3,6s na vůz č. 16. ... Přes 8 sekund měl ztrátu již v boxové uličce. Možná to nevíš, ale v boxech je omezená rychlost, není to úplně cílová rovinka, která vede vedle ní.

                                Jinak kdybys uměl číst, tak by sis možná všiml, že já ten rok 2007 vnímám trochu jinak. Ale rozumím tomu, že dle live timingu je to zřejmé a Lewis byl prostě jasně lepším pilotem. A v rámci Alonsobois standardu samozřejmě neberu v potaz těch posledních pár závodů, kdy si to Lewis podělal na celé čáře. Za vše samozřejmě může Alonso, se kterým měli v posledním závodě drobný kontakt a chudák Lewis na to doplatil a nezískal titul. 03
                                Vzhledem k tomu, že Ti nic neříká hyperbola a sakrasmus, tak to byl názorný příklad úrovně komunikace s Hogrem, Tebou a pár dalšími. 03

                                + 0 / − 1

                                ohodnotit kladně záporně

                                Reagovat Nahlásit
                                • Situs

                                  Situs

                                  88.102.38.XXX
                                  Ve vedlejším článku jsem ti jsem včera dával vysvětlení toho s tím Albonem a graf, asi tě to minulo. Tak ještě jednou, Leclerc nemohl vědět že Albon je v trablech a místo pokusu o undercut se Albon ocitl v opačné situaci kdy své místo ztratil vůči Hamovi a skoro ho mohl zaříznout i Bottas. Albon totiž ztratil ve výjezdovém kole strašně moc soubojem se Sainzem a to ho stálo opravdu asi 6s. No prostě když Leclerc vyjel tak měl před ním velký náskok.

                                  [odkaz na stránku]

                                  + 1 / − 0

                                  ohodnotit kladně záporně

                                  Reagovat Nahlásit
                                  • jon

                                    jon

                                    90.176.154.XXX
                                    Co to mění na faktu, že LeClercovi nepřišla ta zastávka právě včas? On se za celý závod týmu nezeptal, kde je ten Albon, kterého pokrývali? A v prohlášení po závodě mu nepřišlo vhodné zmínit, že je škoda, že o těch trablech nevěděl.
                                    Mě z toho jasně vyplývá, že sám cítil, že do těch boxů bude brzo muset. Tak jako tak a pokrytí Albona byla vhodná příležitost, byť nakonec nebyla třeba.

                                    + 0 / − 1

                                    ohodnotit kladně záporně

                                    Reagovat Nahlásit
                                    • Mike17

                                      Mike17

                                      185.149.130.XXX
                                      Moc pěkně jsi mu to napsal. 01

                                      + 0 / − 1

                                      ohodnotit kladně záporně

                                      Reagovat Nahlásit
                                    • Situs

                                      Situs

                                      88.102.38.XXX
                                      Ale ve Ferrari se netajili tím že měli v úmyslu jet na 2 zastávky, to ale neznamená že nemohli reagovat na okolnosti a Albona díky jeho trablům ještě nemuseli pokrývat a to Leclerc nemohl vědět. Jednoduchý jak facka 03

                                      + 1 / − 0

                                      ohodnotit kladně záporně

                                      Reagovat Nahlásit
                                      • Mike17

                                        Mike17

                                        185.149.130.XXX
                                        Jenže ty okolnosti probíhali v době, kdy míjel boxovou uličku. Je to jednoduchý jak facka. 01

                                        + 0 / − 1

                                        ohodnotit kladně záporně

                                        Reagovat Nahlásit
                                        • Situs

                                          Situs

                                          88.102.38.XXX
                                          Se Sainzem se Albon potkal hned při výjezdu, už v prvním sektoru to bylo jasné a v tom druhém zcela bez pochyb. A to oni mají určitě lepší nástroje, dle mě jsou schopni vidět polštář na jiného jezdce pro tyto účely přímo online. Albon z 3,5s ztráty udělal přes 8, a proč to jsme viděli i v televizi 03

                                          + 1 / − 0

                                          ohodnotit kladně záporně

                                          Reagovat Nahlásit
                                          • Mike17

                                            Mike17

                                            185.149.130.XXX
                                            Ale tam v podstět nic neztratil (nějké desetiny). Že vznikne nějaká ztráta, bylo jasné až na konci druhé rovinky, když se Albon nedostal před Sainze. Kdyby ho předjel, v pohodě by za 2 kola Leclercův náskok smáznul. V té chvíli už byl ChL na konci druhého sektoru. Podíval jsem se, jak dlouho mu trvalo dojet od té chvíle k boxové uličce a vyšlo mi 16s. To zase nění komfortní čas na rozhodování. Ty v tom máš jasno po kolika hodinách? Já se vůbec nedivím, že za tu dobu raději zvolili jistotu. Logicky a jasně. Kdyby vyjel Alobon jen o chvličku dřív, zase byste remcali, že ho nechali zaseknout se za Alobonem. Schválně, aby měl Vettel volnou cestu. To si člověk nevybere. Vždycky je to špatně, ikdyž si sám leclerc napíše, že to bylo kvůli špatnému druhému sektoru. Asi zase blbec neví, co mluví. 20

                                            + 0 / − 1

                                            ohodnotit kladně záporně

                                            Reagovat Nahlásit
                                            • Situs

                                              Situs

                                              88.102.38.XXX
                                              Ze 3,5s vznikl náskok 8s během jednoho kola kdy hned po výjezdu z boxů začal Albon bojovat se Sainzem, a tím začal ztrácet i Sainz sám 12 Princip podseknutí je v tom že tvoji ztrátu za jedno kolo na toho druhého s novýma pneumatikama stáhneš, on nestahoval nic od samého začátku a místo toho ztrátu navyšoval tak že ztratil místo na Hamiltona 03 A bylo to vidět, využít se to dalo, a mělo 03 Fakt škoda pro Ferrari, troufnu si říci že tohle je připravilo o vítězství, ta šance jim byla dána na podnose.

                                              + 1 / − 0

                                              ohodnotit kladně záporně

                                              Reagovat Nahlásit
                                              • Mike17

                                                Mike17

                                                185.149.130.XXX
                                                Jenže vidět to bylo až na konci Leclercova kola. V prvním sektoru neztratil téměř nic a ikdyby ano, vzhledem k výjezdu z boxů to nikdo nemohl změřit.. Než projel Albon sektorem druhým, byl Leclerc v boxech.
                                                Nerozumím, co ti na tom přesně není jasné. 20

                                                + 0 / − 1

                                                ohodnotit kladně záporně

                                                Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Valtteri Bottas v F1 se závoděním brzy skončí

Stake F1 úplně obmění svou jezdeckou sestavu, místo Bottase přichází nováček z Brazílie

Sergio Pérez sezónu za Red Bull podle Helmuta Marka dokončí

Colapinto či Sainz do Red Bullu místo Péreze? Spekulace sílí

George Russell sice dostal pokutu, ale výsledku na trati se netýkala

Poslední rest vyřízen - čtveřice provinilců, která porušila startovní proceduru, zná verdikt

Alex Albon a Williams zažili opravdu krutý závodní víkend (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: Verstappena uznává i konkurence

Pierre Gasly a Esteban Ocon dokázali téměř nemožné a posunuli Alpine z devátého na šesté místo v Poháru konstruktérů

Ani závod se neobešel bez červené, hrdinský výkon Alpine zastínil Verstappen

  • Pátek

    • 1. Trénink (5:30 - 6:30)
    • 2. Trénink (9:00 - 10:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (5:30 - 6:30)
    • Kvalifikace (9:00)
  • Neděle

    • Závod (7:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama