DISKUZE K ČLÁNKU PROHLÁŠENÍ po závodě: I přes vítězství se Hamilton v Mexiku trápil
Jak hodnotí dnešní závod v Mexiku jednotliví piloti a představitelé týmů?
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: PROHLÁŠENÍ po závodě: I přes vítězství se Hamilton v Mexiku trápil
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
-
-
-
Pikaso
23:43 27.10.2019 62.240.164.XXXCo je agresivního na tom, že si dáš stejné gumy, které si měl a celému světu tím signalizuješ, v klidu si jeďte ještě třeba dvacet kol i kdybych vás náhodou dojel, budu muset do boxů ještě jednou. Vy tu strategii asi děláte s borcema od FFFF a Sebíkovi vaříte kafíčko ne ??? Agresivní strategie je taková která ti umožní agresivní přístup a vytvoří tlak na soupeře, ale napráskat se, že do boxů určitě pojedu ještě jednou je fakt super. Klobouk dolu, že se vám tohle líbí-
Mike17
10:59 28.10.2019 185.149.130.XXXMůžu se jen zeptat? Jak by sis představoval tedy agresivní strategii? Dát mu červené, na kterých bylo na začátku závodu jasně vidět, že nevydrží ani 10 kol? Nebo pomalejší bílé? Já ti nevím, ale pokud bych plánoval 2 pitstopy s tím, jak se chovají červené, dal bych mu žluté.-
jon
20:06 28.10.2019 90.176.154.XXXDocela by mě zajímalo, co by bylo řečeno, kdyby ho tam nechali stejně s Vettelem a mladýmu odešly za pár kol gumy a stejně by dojel čtvrtý.
Pak by to bylo to super spravedlivé Ferrari, které dalo oběma stejnou strategii. Jenom mladej se ukázal, že je totální lopata? Dostalo by se pak Vettelovi uznání, jak ho mazácky smázl? Docela si říkám, že to Ferrari vyřešilo ještě docela dobře, protože ve mnou zmíněném případě by je už LeClerc fanclub věšel úplně.-
Mike17
21:07 29.10.2019 185.149.130.XXXNevím. Jestli by zůstal v prvním stintu před Vettelem (protože se tam nedá předjet), tak by nejspíš tvrdili, že mu ujel na těch nezbytných 1,5s, takže byl vlasntě rychlejší.
No a kdyby došlo na nejhorší a byl by tak pomalý, že by hrozilo podesknutí Hamíkem, Bottasem i Albonem, musel by pustit Vettela a to bych číst fakt nechtěl.
Takhle můžou tvrdit, že by jel stejný tempo i dalších 22 kol. To, že to v druhém stintu nějak nepotvrdil, už je netrápí. Ta pomalost už přímo vidět není, když měl o 15 kol novější gumy. To, že sám přiznal, že ten druhý stint nejel dobře, je nijak netrápí. Co on o tom může vědět.
Tak jako tak, pokaždé se důvod najde. Nenajdeš ani jediný závod z těch 11-ti, co dojel Vettel před ním, kde by si nenašli důvod, proč nebyl Leclerc pomalejší. Vždy za to mohl tým. Důvod se najde vždycky. Pistop moc brzy, moc pozdě, moc stejně. moc ho brzdili, moc málo brzdili Vettela...-
-
jon
08:16 30.10.2019 90.176.154.XXXNápodobně.
Nebo snad ty směšné konspirační teorie mají nějaký prokazatelný základ nebo se jedná jen o nahromaděné křivdy, které vás nutí tyto hlouposti ventilovat?
Jestli Tvé domněnky nejsou pouze fantazie (stejně jako to, že např. Alonso nebyl odejit z Ferrari kvůli Vettelovi nebo že firma v červených číslech je rostoucí a finančně zdravá, ...), tak to podlož fakty jinými než brek LeClerca do vysílačky.
Binotto řekl před sezónou - Vettel je jednička, mladej se musí ukázat. To jenom ta vaše parta věří tomu, že pár desetinami na trati se z jednoho stává komplexní pilot. Potom tedy byl Alonso v roce 2007 zralý na ručník. Ale ono to tehdy tak úplně nebylo, alespoň já jsem to nikdy tak nevnímal. Ale chceš-li tvrdit, že LeClerc už toho hodně ukázal i mimo trať, aby si Vettel nemohl připadat ukřivděn kvůli 90% práce, která vidět běžnému fanouškovi není a z toho důvodu se (dost možná - to je opravdu hypotéza) cítí být stále jedničkou a žádá si být preferován, tak já v tom vidím hodně velkou podobnost v Alonsově přístupu v roce 2007. Lewis tehdy v podstatě kašlal na vývoj, na simulátoru si jen zkoušel Alonsova nastavení a různě si to upravovat a ve zkratce se soustředil hlavně na to, jak Alonsa porazit. Což se mu nakonec skoro povedlo.
Takže jak to rozsekneme? Já nemám problém uznat, že mlaďas je opravdu ten lepší (komplexně) a Vettel jen neoprávněně brečí, když mi to podložíš. Ale vzhledem k tomu roku 2007 buď hodně opatrný. Asi nechceš dojít do pozice, kdy Alonsovi přilepíš na čelo samolepku "Vettel roku 2007".-
Situs
08:38 30.10.2019 88.102.38.XXXA je tady provokace Alonsem místo věcné debaty, na víc nemáš? Jasně jsem napsal co Ferrari vyčítám v tom závodě vůči vedoucímu Leclercovi, ty tu píšeš nepravdy jako že na Albona reagovat museli že tam neměli časový polštář nebo že Leclerc před pitem ztrácel dech. To jsou jen lži a když argumentuji a dodám čísla tak vytáhneš kupu sraček aby jsme šli do sebe s jiným tématem. Škoda když to bereš takhle.-
jon
09:04 30.10.2019 90.176.154.XXXNauč se číst a spojuj si to, co k sobě patří.
Ten Alonso je tam proto, že tady osočuješ z fantazírování.
Dále jaká čísla? Ty co sem dal McMatej? Co ukazují? Že se LeClerc držel strategie a pár kol na to šlapal, protože se očekávali první zastávky v boxech? Protože už sám věděl, že ty gumy o moc déle nevydrží (možná ještě dalších 5 kol ano) a dokonce sám po závodě hned zmínil, že museli na Albona reagovat. Je tedy LeClerc také lhář?
P.S. Ten zbytek o Alonsovi jsem tu dal vzhledem k ostatním diskuzím, ve kterých je Tebou LeClerc vynášen do nebes. Tvoji reakci a pokus o rychlé vycouvání od jednoduché odpovědi (Ano, ta situace je velice a chápu Vettela a zároveň vedení Ferrari, že nechce situaci jako v Mekáči 2007. - Ne, nechápu to. Vettel i Alonso prostě byli horšími a mládí mělo jít vpřed.) beru jako souhlas s tím, že prostě pouze nesnášíš Vettela, ale nejsi ochoten připustit, že by mohl být ve stejné situaci jako Alonso, kterého by ses zastal kdykoli. Ty tu ještě někdy vytahuj, že z někoho čpí nenávist k nějakému pilotovi. Zameť si nejdřív u svého prahu.-
Situs
09:11 30.10.2019 88.102.38.XXXPosluš si To z Leclerca co před pitem ztratil dech neudělá a z Albona hrozbu co je za Leclercem přes 8s taky ne. A to je vše o co mi tady jde a kde se mohlo, a mělo Ferrari zachovat lépe aby vyhráli. S Leclercem a chybou s Albonem byla velká šance že se to povede. A teď zase můžeš tu o Alonsovi, šup, ten hajzl-
jon
09:25 30.10.2019 90.176.154.XXXUž tomu rozumím. Znaménko mínus před číslem znamená úspěch, přepočet na aktuální hodnotu je nesmysl a ve finále 3,6=více než 8. No tak to tleskám.
Když si tak potrpíš na ta fakta a čísla, tak tady máš:
https://docdro.id/3biPShd
Ztráta Albona se dá hodnotit ve 13. kole, kdy má vůz č. 23 ztrátu 3,6s na vůz č. 16. ... Přes 8 sekund měl ztrátu již v boxové uličce. Možná to nevíš, ale v boxech je omezená rychlost, není to úplně cílová rovinka, která vede vedle ní.
Jinak kdybys uměl číst, tak by sis možná všiml, že já ten rok 2007 vnímám trochu jinak. Ale rozumím tomu, že dle live timingu je to zřejmé a Lewis byl prostě jasně lepším pilotem. A v rámci Alonsobois standardu samozřejmě neberu v potaz těch posledních pár závodů, kdy si to Lewis podělal na celé čáře. Za vše samozřejmě může Alonso, se kterým měli v posledním závodě drobný kontakt a chudák Lewis na to doplatil a nezískal titul.
Vzhledem k tomu, že Ti nic neříká hyperbola a sakrasmus, tak to byl názorný příklad úrovně komunikace s Hogrem, Tebou a pár dalšími.-
Situs
09:33 30.10.2019 88.102.38.XXXVe vedlejším článku jsem ti jsem včera dával vysvětlení toho s tím Albonem a graf, asi tě to minulo. Tak ještě jednou, Leclerc nemohl vědět že Albon je v trablech a místo pokusu o undercut se Albon ocitl v opačné situaci kdy své místo ztratil vůči Hamovi a skoro ho mohl zaříznout i Bottas. Albon totiž ztratil ve výjezdovém kole strašně moc soubojem se Sainzem a to ho stálo opravdu asi 6s. No prostě když Leclerc vyjel tak měl před ním velký náskok.
[odkaz na stránku]-
jon
09:41 30.10.2019 90.176.154.XXXCo to mění na faktu, že LeClercovi nepřišla ta zastávka právě včas? On se za celý závod týmu nezeptal, kde je ten Albon, kterého pokrývali? A v prohlášení po závodě mu nepřišlo vhodné zmínit, že je škoda, že o těch trablech nevěděl.
Mě z toho jasně vyplývá, že sám cítil, že do těch boxů bude brzo muset. Tak jako tak a pokrytí Albona byla vhodná příležitost, byť nakonec nebyla třeba.-
-
-
Situs
11:05 30.10.2019 88.102.38.XXXSe Sainzem se Albon potkal hned při výjezdu, už v prvním sektoru to bylo jasné a v tom druhém zcela bez pochyb. A to oni mají určitě lepší nástroje, dle mě jsou schopni vidět polštář na jiného jezdce pro tyto účely přímo online. Albon z 3,5s ztráty udělal přes 8, a proč to jsme viděli i v televizi-
Mike17
11:18 30.10.2019 185.149.130.XXXAle tam v podstět nic neztratil (nějké desetiny). Že vznikne nějaká ztráta, bylo jasné až na konci druhé rovinky, když se Albon nedostal před Sainze. Kdyby ho předjel, v pohodě by za 2 kola Leclercův náskok smáznul. V té chvíli už byl ChL na konci druhého sektoru. Podíval jsem se, jak dlouho mu trvalo dojet od té chvíle k boxové uličce a vyšlo mi 16s. To zase nění komfortní čas na rozhodování. Ty v tom máš jasno po kolika hodinách? Já se vůbec nedivím, že za tu dobu raději zvolili jistotu. Logicky a jasně. Kdyby vyjel Alobon jen o chvličku dřív, zase byste remcali, že ho nechali zaseknout se za Alobonem. Schválně, aby měl Vettel volnou cestu. To si člověk nevybere. Vždycky je to špatně, ikdyž si sám leclerc napíše, že to bylo kvůli špatnému druhému sektoru. Asi zase blbec neví, co mluví.-
Situs
11:31 30.10.2019 88.102.38.XXXZe 3,5s vznikl náskok 8s během jednoho kola kdy hned po výjezdu z boxů začal Albon bojovat se Sainzem, a tím začal ztrácet i Sainz sám Princip podseknutí je v tom že tvoji ztrátu za jedno kolo na toho druhého s novýma pneumatikama stáhneš, on nestahoval nic od samého začátku a místo toho ztrátu navyšoval tak že ztratil místo na Hamiltona A bylo to vidět, využít se to dalo, a mělo Fakt škoda pro Ferrari, troufnu si říci že tohle je připravilo o vítězství, ta šance jim byla dána na podnose.-
Mike17
11:42 30.10.2019 185.149.130.XXXJenže vidět to bylo až na konci Leclercova kola. V prvním sektoru neztratil téměř nic a ikdyby ano, vzhledem k výjezdu z boxů to nikdo nemohl změřit.. Než projel Albon sektorem druhým, byl Leclerc v boxech.
Nerozumím, co ti na tom přesně není jasné.
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Nadcházející závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
- 1. Trénink (5:30 - 6:30)
- 2. Trénink (9:00 - 10:00)
-
Sobota
- 3. Trénink (5:30 - 6:30)
- Kvalifikace (9:00)
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek