DISKUZE K ČLÁNKU PROHLÁŠENÍ po závodě: I přes vítězství se Hamilton v Mexiku trápil

Jak hodnotí dnešní závod v Mexiku jednotliví piloti a představitelé týmů?

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: PROHLÁŠENÍ po závodě: I přes vítězství se Hamilton v Mexiku trápil

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 111, poslední 14.11.2019 03:20 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Pikaso (Hlasovali 5 lidé) 27.10.2019 22:12
Bravo, viva Scuderia a už nevím co. Opravdu… »
» Situs (Hlasovali 5 lidé) 27.10.2019 22:18
Samo zase to budou příznivci Vettela bránit, ale… »
» Pikaso (Hlasovali 5 lidé) 27.10.2019 23:43
Co je agresivního na tom, že si dáš stejné gumy,… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

                    • jon

                      jon

                      90.176.154.XXX
                      Mě hlavně přijde úsměvné, jak Alonso fans hnedka osočují, kdo koho nenávidí (Alonso, LeClerc, bezejmenný pajdavý novinář, který šíří vyšší pravdy, ...), ale přitom ta nenávist k Vettelovi by se dala v těch příspěvcích krájet.
                      Co mě vždy rozesměje je fakt, že já (jak moc dobře víš) Vettela nemám vůbec rád. Stejně jako Alonsa a pár dalších, ale i toho Alonsa se nemám problém zastat, když by někdo začal zpochybňovat sezóny, kdy nezůstal v něčím stínu. Jmenovitě třeba 2005 a 2006, kdy by ho Hogr byl schopný srovnávat s Bottasem v roce 2015, z čehož by usoudil, že Williams musí být daleko lepší vůz a Bottas musel mít i daleko lepší sezónu, když zvládl mít o pár bodů více, než tehdy Alonso. 12

                      + 0 / − 1

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                      • Mike17

                        Mike17

                        185.149.130.XXX
                        Jo, pamatuji se, že ses ho zastával i za rok 2007. A to jsi fanda Hamiltona.
                        Ale prostě jak jsi se jednou zastal v čemkoliv Vettela, je z tebe prostě hater Alonsa. To jde ruku v ruce. To je prostě jak na Sicílii v době mafie. Jsi proti "rodině". To se neodpouští. 12

                        + 0 / − 1

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
                        • jon

                          jon

                          90.176.154.XXX
                          A sakra. A to jsem chtěl položit obligátní otázku - "Komu tady Vettel pomiloval manželku?", že ho tady kluci tak nesnáší. Tak já ji radši nebudu pokládat. Ono se to zase vrátí k Alonsovi, že ten těch manželek za jeho dob ve Ferrari pomiloval 2x tolik a ještě k tomu nepotřeboval největší ...
                          No to už trochu odbočujeme a předbíháme. 18

                          + 0 / − 1

                          ohodnotit kladně záporně

                          Reagovat Nahlásit
                  • Situs

                    Situs

                    88.102.38.XXX
                    Bingo 01

                    + 0 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
              • jon

                jon

                90.176.154.XXX
                Předpokládám, že plán byl žlutá-žlutá-červená ... Jenže to by si nesměl každou sadu odrovnat po 20-ti kolech.
                Co se týká Vettela, je mi totálně u zadku. Jen se musím smát tomu přisuzování "božského" statutu mlaďákovi, který je sice rychlý, ale pořád se má ještě hodně co ušit. S nastavením, vývojem, práci s inženýry a především závodní chytrosti, aby si pokaždé nezhulil gumy po pár kolech, kdy se sice jeví jako superrychlý, ale díky zbytečně brzké zastávce v boxech nebo jedné navíc se mu celá alternativní strategie rozpadne jak domeček z karet.
                On by určitě ještě pár kol na těch gumách vydržel, ale jaký by to mělo význam. Při degradaci, jako měl, by do cíle dojel na tak vyřízených bílých, že by dost možná dojel i za Albonem.
                Jak trefně píše Mike, to mu tedy měli dát rovnou červené, aby to všem bylo taky jasné, že ho za 10 kol uvidí v boxech nebo mu dát šanci na alternativní strategie, pokud by se mu nějakým zázrakem povedlo ty gumy nezrušit svoji "superstíhací" jízdou, kdy na nové sadě jel o 0,2s rychleji než Vettel na 15 kol starých ... Jen tak mimochodem, Ferrari mu během prostředního stintu několikrát hlásilo, že těm gumám může dát co proto ... A jaká byla odpověď ...
                Nejdřív si projdi těch pár detailů, kvůli kterým se muselo Ferrari nějak zachovat a pak je suď. Za mě je to asi tak, že vzhledem k tomu podprůměrnému výkonu, co tam podal v porovnání s týmovým kolegou může být rád, že dal alespoň toho Albona. 03

                + 0 / − 4

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Pikaso

                  Pikaso

                  62.240.164.XXX
                  Nejprve v duchu Mike17----No podle toho co píšeš to vypadá, že u zadku stojíš ty SV a čekáš až se uvolní místo. Asi jsme oba kouali na jinej závod, ale tvoje nesmyslný kecy o ničení pneumatik (který mimochodem v týmu F přesně obráceně než ty píšeš) a neumění jezdit úsporně směrem k pneumatikám trošku hapruje s tvými kecy tom, že si neumí vyjet náskok na pitstop. To si chlapče musíš vybrat co by jsi po tom chlapci chtěl.
                  Mimochodem v době, kdy CHL odvolali na první boxy, JEL PRVNÍ a každým kolem sice pomalu(0,1-0,22s), ale ujížděl všem svým soupeřům, kromě malé chvilky asi tak kolem kol 8-11 jel stejné časy pouze LH a ten dojížděl SV toho vašeho mistra. !!!!!!TEDY V ŽÁDNÉM PŘÍPADĚ NEJEL DO BOXŮ KVŮLI TOMU, ŽE BY SI ZNIČIL GUMY!!!!
                  Další lež kterou tu vydáváš za pravdu jsou ty tvoje 0,2 na kolo ve druhém úseku. Zaprvé to bylo v rozmezí od 0,2 do 1,1s na kolo a to zejména s ohledem na to, že všichni postupně předjížděli první opozdilce, tedy čisté kolo tam vlastně vůbec nebylo. No a gumy si tady zničil, protože to prostě chtěl zkusit, protože věděl, že nic jiného mu nezbejvá, než to zkusit, i když i ten největší tupan věděl, že rozdíly v gumách už dávno nejsou takový jako bejvaly. Navíc, když jedou směsi hned vedle sebe jako zde c4-c3-c2. Každej i ten poslední leštič ve stáji věděl, že červený jsou k ničemu a pojede se žlutá bílá.
                  No a už mě nebaví znovu někomu kdo je línej se dívat na závod popisovat jak to bylo. Prostě F mělo komfortní pozici (znovu) a mělo si diktovat co se pojede. I na MV viděli, že ten progres směrem vpřed je prostě těžkej mezi horšími auty, natož ve špičce. Nic jim nebránilo jet v klidu a vyčekat si soupeře, kterým AA se vší úctou nebyl a hlavně když se odpískal sám (nebo spíše pokusem ho odpískal tým) ale tam to bylo aspoň trochu pochopitelné, prostě to zkusili a kdyby to udělali o kolo dřív tak jim to vyšlo, ale s hloupostí žlutá žlutá, by stejně nakonec skončili tam kde skončili. Nevím jestli tady někdo vzývá CHL, ale já jenom zhodnotil nepopiratelné. Navíc ještě samy posrali i první místo pro toho mazánka, jenom aby ho bezpečně udrželi před CHL.
                  Zde poslední malá pznámka. Jak to, že jsi se nezmínil o tom, že ten tvůj mistr si nedokázal najet náskok před LH na boxy ?????? Pokud chceš být objektivní, měl by jsi takovej být na obě strany. Jak to, že ten tvůj mistr nevyhrál závod????? O co jim jde ve F ????? Titul nemůžou urvat ani jeden a vítězství v závodech si samy ničí a darují ho M. Proč není jejich největší ambicí vyhrát závod ????? V poháru konstruktérů mají náskok jako blázen takže o co jim vlastně jde ??????

                  + 3 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • jon

                    jon

                    90.176.154.XXX
                    Dobře. Takže vývoj degradace gum si Binotto vylhal jen aby mohl dostat Vettela před LeClerca a darovat tím Mercedesu vítězství?
                    Jsi si vědom pár následujících faktů:
                    1) Můj mistr zatím není mistr. Ke korunovaci potřebuje získat v příštím závodě alespoň 4 body.
                    2) Pokud jde o Vettela, tak mě naopak vyhovuje ta anarchie, která s příchodem LeClerca nastala. Lewis si letos vzal titul v podstatě zadarmo.
                    3) Asi jsme opravdu koukali na jiný závod. Ten, na který sem koukal já, tak v tom LeClerc nejel na čele zrovna přesvědčivě a před svými pitstopy začal ztrácet dech. Koukni na live timing, chlapče. 03
                    4) Co bych po tom chlapci chtěl? Dojel za Lewisem, tak za mě má splněno. Mě jen přijde úsměvný ten šílení hype, který kolem něj je. Vettel rozhodně není tím zarputilým pilotem, co byl v dobách největší slávy v RB, ale nedá se mu upřít jeho práce na vývoji a simulátoru. Nebo si snad myslíš, že mlaďas si umí udělat na každý závod sám tak dobrý setup a vyvážení ... Sni dál ... Nicméně tohle je práce Binotta, který si to má vyřešit a mlaďase zklidnit, pokud má Vettel problém s tím za něj dělat jiné věci a pak mu koukat v závodě na výfuk.
                    5) Naivita, se kterou tu sypeš nesmysl za nesmyslem, je obrovská. Možná sis toho nevšiml, ale Binotto není prezident Ferrari. Dokonce nemá ani nějaké vazby na představenstvo FIAT. Stejně tak Vettel. Jestli vážně věříš tomu, že ti dva si to tam celou sezónu jedou jak se jim zlíbí a nikomu se nemusí zodpovídat, tak se o prostředí továrních stájí možná trochu více zajímej.
                    6) Co se týká hodnocení nepopíratelného, tak vzhledem k tomu, že ani neumíš kontrolovat alespoň minimální kulturu diskuze, tak si o tom myslím své. 03

                    Měj se a příště to snad rudým vyjde. Třeba i díky LeClercovi, pokud se konečně naučí pracovat s gumami a pojede tempo, co se od něj čeká. Sám se těším, jestli se z něj vyklube něco extra, ale zatím se mi v porovnání mladíků přijde až třetí nejlepší (za Maxem a Norrisem mimochodem). I když Max už není úplně nováček, nicméně věkově jsou na tom všichni +- stejně.

                    + 0 / − 1

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • Situs

                      Situs

                      88.102.38.XXX
                      Ty jo, já stejně jako Pikaso teda taky viděl asi jiný závod. Leclerc prostě fakt nesmí jezdit jen na čele ale musí dominovat a každé kolo dávat soupeřům přes sekundu aby jsi mu dal pokoj, nevím co na jeho jízdě než ho poslali do boxů nebylo přesvědčivého.

                      + 1 / − 0

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                      • jon

                        jon

                        90.176.154.XXX
                        Stačilo pár desetin a vzdalovat se. Aby třeba Vettel nemusel jet na špinavém větru. To je většinou zájem stáje, která si to chce pohodlně rozjet na double a mít možnost si diktovat i strategii.
                        Zajímavé je, že když se toto děje obráceně, tak tu člověk pořád četl, proč ho Vettel nepustil a podobně. Možná kvůli tomu věčnému nářku už to Binotto nechal být a každý z pilotů si jede svoji strategii dle svého uvážení. Proč se tedy LeClerc nedivil, že má jet do boxů? Ono to nebylo podle plánu? On se k tomu nemohl vyjádřit, že je OK, ať ho nechají ještě jet? Proč tedy řekl po závodě toto:

                        Charles Leclerc, 4. místo
                        První zastávku jsme udělali hodně brzy, abychom pokryli Albona, předpokládali jsme, že závod se pojede na dva pit-stopy. Ostatní ale zůstali u strategie jedné zastávky, takže to bylo pro mě obtížné. Druhý stint nebyl nijak skvělý. Na téhle střední směsi jsem se necítil dobře a nevím proč. První byla mnohem lepší, musíme to prověřit a zanalyzovat. Posledních pár víkendů a dnes strategie nebyla povedená. Měl jsem rádiem požádat o rozhodnější řešení a pokusit se týmu pomoci rozhodnutím z mé strany, jako to udělal Seb. Musím se z toho poučit, snad nebude pozdě.

                        Zdroj: https://f1news.autoroad.cz/novinky/97970-prohlaseni-po-zavode-v-mexiku

                        Pošli ta slíbená fakta, live timing v tomto případě moc nepomůže, protože k tomu bychom potřebovali ještě vidět stav těch pneumatik, o kterém se můžeme jen domnívat. Já o tom mám celkem jasno, ale klidně to rozbal a osoč ze lhaní i LeClerca. 03

                        + 0 / − 1

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
                        • Situs

                          Situs

                          88.102.38.XXX
                          Ty nedokážeš vnímat mnou už asi 5x tady omílaný fakt že Leclerc nemohl vědět že Albon se ve výjezdovém kole trápil bojem se Sainzem? Já nevyčítám Leclercovi že poslechl a že reagoval na pokrytí Albona, to by pak mohla být jen smůla, jenže když box viděl že tam na tu zastávku mají bezpečný polštář tak ta zastávka nebyla smůla, ale zmařená příležitost 03

                          + 0 / − 0

                          ohodnotit kladně záporně

                          Reagovat Nahlásit
                          • jon

                            jon

                            90.176.154.XXX
                            Pokud by byl schopen jet na jednu zastávku, což podle všech indicií asi nebyl. To je to, co tady asi 10x omílám já a Ty na to reaguješ svými fantaziemi. 03

                            + 0 / − 1

                            ohodnotit kladně záporně

                            Reagovat Nahlásit
                            • Situs

                              Situs

                              88.102.38.XXX
                              Jakých všech indícií? Že byl vedoucí jezdec a měl nejlepší podmínky pro správu pneu? Nebo že si dokázal kontrolovat náskok, nebo ho dokonce navyšovat? Dokud zajíždíš rychleji než ostatní na prvním místě a k pitu tě nic nenutí tak udělat to je uplná blbost, ale to očividně nejsi schopen uznat 03

                              + 1 / − 0

                              ohodnotit kladně záporně

                              Reagovat Nahlásit
                              • jon

                                jon

                                90.176.154.XXX
                                Ještě naposledy, protože dnes to s Tebou nemá dál cenu.
                                Když vím, že mě čeká za pár kol pitstop, tak ty gumy pořádně dodělám.
                                V F1 to chodí tak, že Pirelli je neprodává dál jako ojeté, ale každou pneumatiku analyzuje s přispěním dat od týmů jako jsou telemetrie tlaků a přetížení, kterým musela čelit.
                                Když tedy vím, že ty pneumatiky mohu v klidu dorazit, nemám důvod je šetřit. Když je nešetřím, mohu si dovolit je daleko více zatěžovat teplotou. Když je zatěžuji více teplotou, tak z nich mohu dostat krátkodobě nějaký výkon navíc za cenu vyšší degradace.
                                Výkon navíc se v rukou zkušeného pilota (což je každý z těch 20-ti co v F1 jede) se projeví na rychlejším čase. Pokud ten jezdec jede první, tak ano - skutečně navyšuje ten náskok a ne - určitě si nezachová stejnou výkonnost gum jako ti za ním, co je šetří a jedou trochu pomaleji, což očividně nejsi schopen pochopit a uznat.
                                A pokud máš nějaké pochyby o horší výkonnosti LeClerca v porovnání s jeho kolegou, podívej se na jeho druhý stint. Respektive on ani ten poslední nebyl na velký potlesk. Mám takový dojem, že už jsme tu letos viděli, jak si rychlejší pilot špičkové stáje umí poradit s extra pitstopem. 03

                                + 0 / − 1

                                ohodnotit kladně záporně

                                Reagovat Nahlásit
                                • Situs

                                  Situs

                                  88.102.38.XXX
                                  Každý ví že z pneumatik můžeš dostat víc na úkor životnosti, ale fakt že Leclerc do boxů nezajížděl kvůli stavu jeho pneumatik ti zjevně uniká 03 Proč jel rychleji si spekuluj jak chceš, dostaneš z toho jediný fakt, a to že prostě jel rychleji.

                                  + 1 / − 0

                                  ohodnotit kladně záporně

                                  Reagovat Nahlásit
                    • McMatej

                      McMatej

                      212.79.110.XXX
                      Tak jsem se díval na https://www.fia.com/events/fia-formula-one-world-championship/season-2019/eventtiming-information-12 a moc tě to nesedí. Co si představuješ pod pojmem "před svými pitstopy začal ztrácet dech"?????
                      1 Charles Seb
                      2 01:49,552 01:48,225
                      3 01:27,149 01:26,856
                      4 01:21,588 01:21,572
                      5 01:21,653 01:21,910
                      6 01:22,214 01:21,971
                      7 01:22,056 01:22,373
                      8 01:22,077 01:21,637
                      9 01:21,736 01:21,845
                      10 01:21,843 01:21,767
                      11 01:21,558 01:21,977
                      12 01:21,282 01:21,479
                      13 01:20,931 01:20,978
                      14 01:21,125 01:21,568
                      15 P 01:24,121 01:21,270
                      16 01:39,492 01:21,207
                      17 01:20,696 01:21,482
                      18 01:20,446 01:21,116
                      19 01:20,585 01:21,218
                      20 01:20,643 01:21,109
                      21 01:20,458 01:21,253
                      22 01:20,989 01:21,322
                      23 01:20,971 01:21,594
                      24 01:21,378 01:22,197
                      25 01:21,280 01:21,774

                      + 1 / − 0

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                      • jon

                        jon

                        90.176.154.XXX
                        Třeba to, že mu Vettel jel stále cca 1,5s za zadkem i ve špinavém větru.
                        Ona ta diskuze je hlavně o tom, že tu někteří staví konspirační teorie, ve kterých je Vettel pánem zla a chudáček LeClerc je v nemilosti celého světa, především vlastní stáje, která ho všemi způsoby potřebuje dostat za Vettela.
                        Já bych k tomu měl jediný dotaz? Proč LeClerca neposadí zpátky do Alfy a nevytáhnou si zpátky Kimiho? Ten přeci toto chování ze strany Ferrari vždy snášel lépe.

                        + 1 / − 1

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
            • jon

              jon

              90.176.154.XXX
              Já bych se na to volání Vettela do boxů úplně vykašlal a zavolal ho tam v posledním kole, aby si splnil povinnost.
              I když počkej. To by zase bylo špatně, protože by získal výhodu, že by jel v kritické fázi závodu (rozuměj doba prvních pitstopů) jízdy na čistém vzduchu a tam by si nasyslil náskok a díky tomu by dojel lépe. 12
              Přitom je to jednoduché. Mladej prostě stále nechápe, že závod nekončí v patnáctém kole a že si musí umět vyjet ten pitstop navíc, když se k těm gumám neumí chovat jako ostřílení borci. 12

              + 0 / − 4

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Situs

                Situs

                88.102.38.XXX
                Vymýšlíš hovadiny jen aby jsi nemusel konkrétně argumentovat s věcmi co ti předkládá Pikaso? Leclerc zničené gumy v jeho prvním stintu neměl, měl nejlepší pozici a ještě nebyl důvod se jeho postavení vzdávat. Na to argumentuj místo vymýšlení toho že Vettel má jezdit do boxů v posledním kole. Je z tebe akorát cítit nesnášenlivost s Leclercem, protože fakt nechápu k čemu ti je psát že Leclerc nechápe že závod nekončí v 15 kole, to značí že o tom víš uplný kulový.

                + 3 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • jon

                  jon

                  90.176.154.XXX
                  Co to povídáš? Pikaso ten svůj emociální kolaps poslal asi 2 hodiny po mém příspěvku.
                  Že nechápete sarkasmus, to už jsem si zvykl. Stejně jako to, že LeClerc se má stále hodně co učit. Čím dříve to pochopíte, tím dříve vám nebude praskat žilka pokaždé, když dojede Vettel před ním. 03

                  + 0 / − 1

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Valtteri Bottas v F1 se závoděním brzy skončí

Stake F1 úplně obmění svou jezdeckou sestavu, místo Bottase přichází nováček z Brazílie

Sergio Pérez sezónu za Red Bull podle Helmuta Marka dokončí

Colapinto či Sainz do Red Bullu místo Péreze? Spekulace sílí

George Russell sice dostal pokutu, ale výsledku na trati se netýkala

Poslední rest vyřízen - čtveřice provinilců, která porušila startovní proceduru, zná verdikt

Alex Albon a Williams zažili opravdu krutý závodní víkend (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: Verstappena uznává i konkurence

Pierre Gasly a Esteban Ocon dokázali téměř nemožné a posunuli Alpine z devátého na šesté místo v Poháru konstruktérů

Ani závod se neobešel bez červené, hrdinský výkon Alpine zastínil Verstappen

  • Pátek

    • 1. Trénink (5:30 - 6:30)
    • 2. Trénink (9:00 - 10:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (5:30 - 6:30)
    • Kvalifikace (9:00)
  • Neděle

    • Závod (7:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama