DISKUZE K ČLÁNKU Motory jsou čím dal vyrovnanější, proč tedy McLaren přechází k Mercedesu?

McLaren hovoří o své nové smlouvě, kterou uzavřel s Mercedesem na dodávky pohonných jednotek od přelomové sezóny 2021. Proč se rozhodl k tomuto kroku, když jsou rozdíly mezi pohonnými jednotkami čím dál menší?

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Motory jsou čím dal vyrovnanější, proč tedy McLaren přechází k Mercedesu?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 125, poslední 10.10.2019 10:04 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Mr.B (Hlasovali 5 lidé) 07.10.2019 09:07
Škoda, že Seid nebyl u McLarenu v době, kdy… »
» GRAHAM (Hlasovali 4 lidé) 07.10.2019 13:42
To ale bylo taky díky šásku....rok 2017. »
» Mike17 (Hlasovali 3 lidé) 07.10.2019 11:04
Nejlepší je mít stejné pohonné ústrojí, jako ten… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Fanda.LH

    Fanda.LH

    83.240.61.XXX
    Red Bull se k Hondě normálně hlásí TH byl za Renaultu, aby tolik neplivali po PJ...

    https://redbullracing.redbull.com/

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Adi

    Adi

    78.35.233.XXX
    Když se podíváme na křivku nárůstu výkonu všech dodavatelů PJ, je celkem dost možné, ze v r. 2021 bude nejlepší PJ Ferrari a to ještě více dominantně v těsném závěsu Renault (stále více věřím, ze podobná architektura s Ferrari nese své ovoce a asi dovoluje ždímat o něco více než filozofie M a H) a až poté M a H. Nebo to bude úplně jinak, kdo ví. Každopádně pro Renault by bylo dobre mít alespoň jednoho zákazníka. Napadá me Williams. Případně nový tým...

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • HellHogr

      HellHogr

      89.24.35.XXX
      Williams má novou smlouvu s Mercedesem do 2025, takže RP

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • GRAHAM

      GRAHAM

      77.236.218.XXX
      Uvidí se. Renault bude muset máknout. Není vše jen o max výkonu v závodě a kvalifikaci, ale jaký výkon motor má a to včetně ERS v rámci více kol najednou a to včetně spotřeby.
      A to jsou neznámé, co se nikdy nedovíme. To každý tají....
      Renault má jeden velký problém a to ten, že si součastky na motor nechává vyrábět externě a v mnohem větší míře než ostatní. Na druhou stranu, prý mají něco v šuplíku. Tak uvidíme. Zatím jak to vypadá ( současný stav) je Ferrari první, pak Mercedes a pak až s nějakou ztrátou Honda s Renaultem. Jak ta ztráta je velká a nemyslím jen výkon, je otázka. Letos se výkony říkají jen "hubou", Amus nic "neměřil"....pokud je mi známo.
      Jsem zvědav na Hondu v Suzuce, jak otočí kohoutky výkonu.

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • El.Senor

      El.Senor

      178.255.168.XXX
      Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • daaviid23

    daaviid23

    91.245.26.XXX
    Kdy přejdou na Ferrari? 14

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Finále zlaté éry F1 - Villeneuve, Jones a Laffite na stupních vítězů v Rakousku 1979

Pozře F1 sama sebe? Události v Monaku oživují některé otázky

Rozbitý vůz Sergia Peréze po srážce s vozy Haas v závodě v Monaku

FOTO: GP Monaka od velké havárie v 1. kole po Leclercovo vítězství

Lewis Hamilton s Mercedesem

Špatný pokyn během klíčového okamžiku aneb jak Mercedes zkazil Hamiltonovi závod

Inženýr Andrea Stella hovoří o událostech v Monaku

Norrisovi se nelíbí rozhodnutí o návratu Sainze jr. na původní pozici. Proč se tak stalo?

Esteban Ocon se v Monaku moc nepředvedl

"Vyvodíme z toho důsledky," varuje Ocona naštvaný šéf Alpine

Leclerc se konečně dočkal, po třech pole-position vítězí na domácí půdě

GP MONAKA: Po dramatickém úvodu tone Monte Carlo v nadšení - Leclerc triumfoval

Pierre Gasly si po závodě pustil pusu na špacír

Po závodě jako běsnící tygr, v prohlášení už beránek - Gasly se obul do svého kolegy

Max Verstappen a Sergio Pérez určitě neměli v Monacu důvod k úsměvým (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě - Přešťastný Pérez, Alpine žehlí malér a vinu za kolizi svádí jeden na druhého

Předloni pole-position Leclercovi štěstí nepřinesla - bude se letos moci radovat s monackým princem z lepšího výsledku?

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Radost v táboře Ferrari a McLarenu, Mercedes je odhodlán bojovat, Red Bull lehce rozladěný

Sergio Pérez opět ukázal svou odvrácenou tvář - skončit v Q3 není určitě v jeho situaci záviděníhodné

Leclerc má třetí domácí pole-position, Verstappen skončil mimo Top 5

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama