DISKUZE K ČLÁNKU Motory jsou čím dal vyrovnanější, proč tedy McLaren přechází k Mercedesu?

McLaren hovoří o své nové smlouvě, kterou uzavřel s Mercedesem na dodávky pohonných jednotek od přelomové sezóny 2021. Proč se rozhodl k tomuto kroku, když jsou rozdíly mezi pohonnými jednotkami čím dál menší?

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Motory jsou čím dal vyrovnanější, proč tedy McLaren přechází k Mercedesu?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 125, poslední 10.10.2019 10:04 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Mr.B (Hlasovali 5 lidé) 07.10.2019 09:07
Škoda, že Seid nebyl u McLarenu v době, kdy… »
» GRAHAM (Hlasovali 4 lidé) 07.10.2019 13:42
To ale bylo taky díky šásku....rok 2017. »
» Mike17 (Hlasovali 3 lidé) 07.10.2019 11:04
Nejlepší je mít stejné pohonné ústrojí, jako ten… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

            • El.Senor

              El.Senor

              178.255.168.XXX
              Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

              + 0 / − 2

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • GRAHAM

                GRAHAM

                77.236.218.XXX
                Jednou se Max vyjádříl, že Renault má značně silnější kvalifikační mód. To jsi zapoměl? Ano, v závodě je to už ok, pak pokračoval. Ale kvaldě, bylo vše jinak.....Renault byl v dané době prostě vykonově lepší.
                Je pravda, že RB chtěl po Hondě silný závodní režim. Tak se na to Honda soustředila.... a díky spolupraci "hondajet" se KONEČNĚ zlepšilo ERS, který na tom byl špatně, což jsi ty nikdy tehdy nechtěl uznat.
                Ano Renault není dokonalej, Honda prozatím také ne.

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
        • Mike17

          Mike17

          185.149.130.XXX
          121212 Tady se námzase někdo nepřipravil. 12
          Monza:
          2017: kvalda ztráta 1,496s
          závod 5-tý z 5-tého místa
          2018: Albon!!! 0,711s
          závod Albon 6-tý z 8-mého, 8-mý Max z 19-tého

          Spa:
          2017: kvalda ztráta 4,59s 7-mý
          3-tí se ztrátou 31,3s díky vypadnutí Kimiho
          2018: kvalda ztráta 1,171s 5-tý
          závod opět Albon 5-tý ze 17-tého.

          Na tom není co řešit. Letos jsou na tom o třídu líp, než loni.
          13

          + 2 / − 2

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • HellHogr

            HellHogr

            89.24.35.XXX
            Ano, letos jsou opravdu o třídu na tom hůř jen což je pravda

            + 1 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Mike17

              Mike17

              185.149.130.XXX
              12
              Jasně, loni v Monze ztráceli 1,5s, letos ten horší jen 0,7s to je o hodně horší.
              Ve Spa loni přes 4s (jo, ovlivněno deštěm) a 4-tá řada, letos o 3,5s líp a 3-tí řada a je to horší.
              12 12 12

              No aspoň víme, že kromě čtení ti dělá problém i odečítat. 03

              + 0 / − 2

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • GRAHAM

                GRAHAM

                77.236.218.XXX
                Myslím že výkonost motoru takhle úplně nejde počítat. Obzvlášt když Marko těch 55 HP ztráty potvrzuje.

                Jinak RB na tom není špatně, Hondu lze za letošek pochválit. Kdyby se nechvástali , nikdo by neryl. Myslím že jsou cca tam kde potřebovali. Dorovnání věřil jen Marko.

                + 1 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Mike17

                  Mike17

                  185.149.130.XXX
                  Já taky netvrdím, že na špici nic neztrácí. Obzvlášť na Ferrari.
                  Nicméně ztráta motoru je viditelně menší, než loni. Bohužel o šasi se to letos říct nedá. 05

                  + 0 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • GRAHAM

                    GRAHAM

                    77.236.218.XXX
                    No ona to je otázka, jak to všechno je. Režimů v čem kdo a jak ztrácí je fakt hodně. To není o tom, že zde napíšeme kW v race a kvalda módu, to je málo.... Ono jde vždy o balíček všeho.
                    Renault má taky značně silnější motor. Holt soupeři jsou na tom lépe jak loni, respektive šáskkové rozdily jsou jinak než loni. Nemyslím si že by Rb mělo špatné šásko a brzdilo je....je imho o práci s pneumatikami a pořad Honda imho ztrací v kvalifikaci. To je eliminuje asi nejvíce.

                    + 1 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • Mike17

                      Mike17

                      185.149.130.XXX
                      Tím, že je brzdí šásko samozřejmě myslím i to, že jim to s prací s gumama moc nejde. To není záležitost motoru, ale zbytku auta. Což si zkracuju pojmem šásko. 03
                      Samozřejmě i Renault dotáhl špici a můžeme se bavit o tom, jestli se RB přechod vyplatil. Ale tady těžko dojdeme k serioznímu závěru, protože se to spočítat nedá.
                      Pouze jsem reagoval na kritiku Hondy a na tvrzení, že Spa a Monza byly tragedií. Honda udělala minimálně podobný pokrok jako Renault a ty dva závody předváděli o třídu lepší výkony, než loni.

                      + 0 / − 0

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                      • GRAHAM

                        GRAHAM

                        77.236.218.XXX
                        Jj je to tak, zvenčí zcela jistě.....a teď do toho vstopil s prohlašením Binotto. Rozdily motorů jsou "velké". 12

                        + 0 / − 0

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
                        • Mike17

                          Mike17

                          185.149.130.XXX
                          Tak pro Itala může být i 10cm "velké". 12

                          + 0 / − 0

                          ohodnotit kladně záporně

                          Reagovat Nahlásit
          • GRAHAM

            GRAHAM

            77.236.218.XXX
            Hele Majku, tobě se nějak pletou roky. Pišeš z Ruska , kde zítra znamená včera . Taky jsi ses měl připravit lépe. 03 18

            + 1 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
    • El.Senor

      El.Senor

      178.255.168.XXX
      Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • GRAHAM

        GRAHAM

        77.236.218.XXX
        Koukni kdy předělávalo "špatný" motor Ferrari. Není tu jen Mercedes...
        V Rakousku Mercedes tlumil motor a hodně a aspoň vidíš jak to vypadá, když nemá výkon.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • HellHogr

          HellHogr

          89.24.35.XXX
          Mercedes vyvíjel tyto motory od 07, když se schvalili a pravidla byly napsány 2011 18

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • GRAHAM

            GRAHAM

            77.236.218.XXX
            Tak ve vývoji principu těchto motorů měl Mercedes náskok. To je pravda....bylo to ale mimo Mercedes, externě.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Valtteri Bottas v F1 se závoděním brzy skončí

Stake F1 úplně obmění svou jezdeckou sestavu, místo Bottase přichází nováček z Brazílie

Sergio Pérez sezónu za Red Bull podle Helmuta Marka dokončí

Colapinto či Sainz do Red Bullu místo Péreze? Spekulace sílí

George Russell sice dostal pokutu, ale výsledku na trati se netýkala

Poslední rest vyřízen - čtveřice provinilců, která porušila startovní proceduru, zná verdikt

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama