DISKUZE K ČLÁNKU Motory jsou čím dal vyrovnanější, proč tedy McLaren přechází k Mercedesu?

McLaren hovoří o své nové smlouvě, kterou uzavřel s Mercedesem na dodávky pohonných jednotek od přelomové sezóny 2021. Proč se rozhodl k tomuto kroku, když jsou rozdíly mezi pohonnými jednotkami čím dál menší?

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Motory jsou čím dal vyrovnanější, proč tedy McLaren přechází k Mercedesu?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 125, poslední 10.10.2019 10:04 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Mr.B (Hlasovali 5 lidé) 07.10.2019 09:07
Škoda, že Seid nebyl u McLarenu v době, kdy… »
» GRAHAM (Hlasovali 4 lidé) 07.10.2019 13:42
To ale bylo taky díky šásku....rok 2017. »
» Mike17 (Hlasovali 3 lidé) 07.10.2019 11:04
Nejlepší je mít stejné pohonné ústrojí, jako ten… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Fanda.LH

    Fanda.LH

    83.240.61.XXX
    Red Bull se k Hondě normálně hlásí TH byl za Renaultu, aby tolik neplivali po PJ...

    https://redbullracing.redbull.com/

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Adi

    Adi

    78.35.233.XXX
    Když se podíváme na křivku nárůstu výkonu všech dodavatelů PJ, je celkem dost možné, ze v r. 2021 bude nejlepší PJ Ferrari a to ještě více dominantně v těsném závěsu Renault (stále více věřím, ze podobná architektura s Ferrari nese své ovoce a asi dovoluje ždímat o něco více než filozofie M a H) a až poté M a H. Nebo to bude úplně jinak, kdo ví. Každopádně pro Renault by bylo dobre mít alespoň jednoho zákazníka. Napadá me Williams. Případně nový tým...

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • HellHogr

      HellHogr

      89.24.35.XXX
      Williams má novou smlouvu s Mercedesem do 2025, takže RP

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • GRAHAM

      GRAHAM

      77.236.218.XXX
      Uvidí se. Renault bude muset máknout. Není vše jen o max výkonu v závodě a kvalifikaci, ale jaký výkon motor má a to včetně ERS v rámci více kol najednou a to včetně spotřeby.
      A to jsou neznámé, co se nikdy nedovíme. To každý tají....
      Renault má jeden velký problém a to ten, že si součastky na motor nechává vyrábět externě a v mnohem větší míře než ostatní. Na druhou stranu, prý mají něco v šuplíku. Tak uvidíme. Zatím jak to vypadá ( současný stav) je Ferrari první, pak Mercedes a pak až s nějakou ztrátou Honda s Renaultem. Jak ta ztráta je velká a nemyslím jen výkon, je otázka. Letos se výkony říkají jen "hubou", Amus nic "neměřil"....pokud je mi známo.
      Jsem zvědav na Hondu v Suzuce, jak otočí kohoutky výkonu.

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • El.Senor

        El.Senor

        178.255.168.XXX
        Treba o te spotrebe mluvil Taffin ve Francii, ze museli setrit palivo. Rovnez rikal, ze se na tom snazli zapracovat u C specufikave. Jj ak i tom nikdi nemluvil. Snad Andy C, jeste na zacatku sezony, ze diky nizsi spotrebe motoru usetri na vaze paliva. Je dost indicii, z kterych se da vychazet ohledne spotreb. Pocitam, ze sis i v diskuzich z kterych obcas prineses nejake info vsiml i diskuze na toto tema a ze sis vsiml, jak to vypada s Ferrari a Hondou

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • GRAHAM

          GRAHAM

          77.236.218.XXX
          Analisi tecnica SF90: Il segreto del motore Ferrari deriva dal sistema di aspirazione dell’endotermico
          11

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
    • El.Senor

      El.Senor

      178.255.168.XXX
      Prave ze se dost psalo, ze ta filozofie Merglu ma vice pozitiv. Renault a Ferrko ma jednodusei koncept, je vice na jistotu, ale ma dle meho vice negativ na vykon a jak se zda, tak i diky vetsi velikosti horsi vliv na aero.
      Jinak ze by jeste nekdo vice dominoval je nepravdepodobne. Ferrko naslo nejakou sedou zonu, kterou ostatni rozlousknou. Od roku 2020, mozna az 21 pujde jiz nejspise jen o ucinnost vsech komponent a k tom se mluvi stale i dnes. A s ucinnosti motiru resp. s vykonem v zavode ma Renault nejvetsi problemy. Prozo pochybuji, ze bude v tesnem zavesu dominantniho tymu. Uvidime kolik bude ztracet Renault a McL v roce 21, jejich aera oddeleni jsou celkem na podobne urovni. Bude to opet zajimave porovnavat jako letos

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • daaviid23

    daaviid23

    91.245.26.XXX
    Kdy přejdou na Ferrari? 14

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
Loading...
 

Aktuálně

Charles Leclerc a Max Verstappen na tiskovce v Monaku

Leclerc nebo Verstappen? Irvine říká, kdo má podle něj vyšší potenciál

Carlos Sainz s McLarenem MCL34 v Suzuce

"McLaren byl v Suzuce tak rychlý, že to Ferrari vzdalo," těší Sainze. Poprvé také držel tempo s Red Bullem

Lewis Hamilton v závodě v Soči

Hamilton prozrazuje s čím není u letošního Mercedesu spokojený

Sebastian Vettel v Japonsku

"Žádné změny." Vettel si svůj kvalifikační pokrok a rekord v Suzuce nedokáže vysvětlit

Sebastian Vettel v závodě v Japonsku

Vyhrál by Vettel, nebýt špatného startu? Binotto poodkryl pozadí GP Japonska

Lando Norris s McLarenem MCL34 v Suzuce

Férové závodění? Albon vystrčil Norrise z dráhy, ten je ale rád, že soupeř za kolizi nebyl potrestán + VIDEO

Max Verstappen v tréninku v Soči

Verstappen při kolizi s Leclercem přišel o 25 % přítlaku. Proč ho Red Bull nenechal závod dokončit? + VIDEO

Robert Kubica u mechaniků Williamsu

V boxech opět exceloval Williams, jaké strategie volily týmy v Japonsku?

Charles Leclerc s Ferrari SF90

Časy a rychlosti v sektorech: Přetlačovaná Hamiltona s Leclercem, jenž předvedl neskutečnou věc + VIDEO

Racing Point je přesvědčen, že Renaulty nebyly v Suzuce legální

Protest proti Renaultu uznán, rozhodnutí chvíli potrvá

Průběžné pořadí šampionátu:

1. HAMILTON, 2. BOTTAS, 3. LEC... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama