O Gaslyho výkonu po Velké ceně Maďarska, v níž mu jeho týmový kolega nadělil opět celé kolo, šéf Red Bullu poznamenal: "Pro Pierra šlo o frustrující víkend. Start nebyl skvělý, první kolo taky ne. My bychom neměli závodit se Saubery a s McLareny!"
Co by od něj chtěl? "Potřebujeme od něj, aby závodil s Ferrari a Mercedesy. Uděláme všechno, abychom mu pomohli toho dosahovat," pokračuje Horner. Red Bull touží se mezi konstruktéry posunout na druhou příčku, na kterou mu po 12 závodech schází 44 bodů.
K tomu ale musí přispět zejména Gasly, protože Verstappen 2 z posledních 4 závodů vyhrál a nasbíral 181 bodů, tak druhé Ferrari si ani jednou v posledních 4 podnicích neodvezlo více bodů než rakouský tým.
Pierre žel nezaostává jen za svým týmovým kolegou, ale také za ostatními dvojkami špičkových týmů - Valtteri Bottas přispěl Mercedesu 188 body, Charles Leclerc Ferrari 132 body, zatímco pilot Red Bullu jich získal jen 63.
"Problémem je to, že vůbec není v té směsici. Nedošlo k tomu, že by Lewis dnes vyjel za ním či něco takového. Mercedes i Red Bull odjeli 'jednoruké' závody, protože týmoví kolegové byli mimo hru," mrzí Christiana Hornera.
"Samozřejmě, že když nemáme dva auta jezdící v předu, tak nám to škodí. Zejména v šampionátu konstruktérů, kde jsme dnes získali stejně bodů jako Ferrari na trati, kde jsme je měli obrat o víc," kroutil šéf Red Bullu hlavou po Velké ceně Maďarska.
Gasly si teď podle něj musí "během letní přestávky odpočinout, pouvažovat o první polovině sezóny a vzít si z ní poučení před druhou částí roku. je to pro nás zásadní, aby končil více vpředu, máme-li mít nějakou šanci dostihnout Ferrari."
Výkonnost mladého Francouze vyvolává otazníky ohledně jeho krátkodobé budoucnosti, podle Hornera jej ale neplánují nahradit v průběhu sezóny: "Naším záměrem je nechat ho ve voze do konce roku. Ale zoufale potřebujeme, aby uplatňoval více z potenciálu auta!"