DISKUZE K ČLÁNKU "Jsem stejně netrpělivý jako vy," říká Vettel. První vítězství Ferrari má přijít již brzy

Ferrari nevyhrálo již ve 14 závodech za sebou, Sebastian Vettel je bez vítězství již téměř rok. Tifosi na titul svého týmu čekají již od roku 2008, kdy přijde zlepšení? Pilot žádá ještě o trochu trpělivosti, zatímco jeho šéf slibuje, že se fanoušci již brzy dočkají.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: "Jsem stejně netrpělivý jako vy," říká Vettel. První vítězství Ferrari má přijít již brzy

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 14, poslední 02.08.2019 17:23 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Mike17 (Hlasovali 5 lidé) 31.07.2019 16:15
Tak to, že je nejslabší se už píše 4 roky. Ale… »
» Mr.B (Hlasovali 4 lidé) 31.07.2019 17:54
A v extraneposlední řadě spotřeba. »
» Lahva (Hlasovali 4 lidé) 31.07.2019 11:35
Doufám že na Monze vše poběží jak má a Seb si… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • jenDalsiTeepack

    jenDalsiTeepack

    37.188.240.XXX
    Teď už jim to vyjde 01

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Lahva

    Lahva

    95.143.138.XXX
    Doufám že na Monze vše poběží jak má a Seb si dojede pro 1. místo. Ne že bych to nepřál Charlesovi, ale bylo by to takové pěkné tenhle scénář.

    A k Maďarsku? Paráda by byla kdyby to ještě Max urval, ideálně nějaké Ferrari na pódiích. Čeště jenom proto, aby se to začlo Mercedesům ještě víc komplikovat.

    + 4 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Fanda.LH

      Fanda.LH

      195.122.220.XXX
      Pokud tam bude vedro jako obvykle, tak by to Mercedesu nemuselo zvědčit... Já doufám, že LH zde předvede svou obvyklou formu 14

      + 0 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Lahva

        Lahva

        95.143.138.XXX
        Brutální pařák a nebo déšť. Jedno z toho by to chtělo. Ale Mercedes má asi už trochu to chlazení poladěné. Plus mají určitě další data z pátku, kdy taky bylo horko, takže na Hungároš můžou být o to lépe připravení.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • GRAHAM

    GRAHAM

    77.236.218.XXX
    AMUS "zprostředkovaně" píše jak je to s výkony motorů. Pokud si člověk přečte poslední odstavec, je jasné že to co tady napsal PH, je pravda , tak věřím že to nebude zase rozporováno. 12 Jist si ale nejsem. 18

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Mike17

      Mike17

      185.149.130.XXX
      A můžeš sem ty čísla hodit? Myslím, že to není nic proti ničemu. 03

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • GRAHAM

        GRAHAM

        77.236.218.XXX
        Jen si to přečti, Honda je "nejslabší", přiznáno...to si AMUS nevymyslel,nespočítal... jen zprostředkovaně napsal......to ti mohu prozradit.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Mike17

          Mike17

          185.149.130.XXX
          To není novinka a samozřejmě to může být pravda. Jen jak jsi psal dnes jinde, ono to není jen o maximálním výkonu a už vůbec ne jen v kvalifikaci.
          Já spíš jen čekal, že tu ty 4 čísla napíšeš. Já to nikde nenašel. 03

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • GRAHAM

            GRAHAM

            77.236.218.XXX
            Všechna čísla přesně nikdo neřekne.....protože pak by mohla konkurence "zkalibrovat" ty svoje. Šlo jen o to, že Honda je "nejslabší" motor a jsou lidé co to rozporují. Tak teď už vědí.... jak jsou na tom motory. 04

            + 2 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Mike17

              Mike17

              185.149.130.XXX
              Tak to, že je nejslabší se už píše 4 roky. Ale když vlastně nevíš za jakých okolností a o kolik, je to celkem k... ničemu.
              Podstatné je, že i na rychlých okruzích to RB jede posledních pár závodů parádně a rozhodně líp, než loni. Asi to není o jednom čísle z bůhvíjakého měření.

              + 5 / − 2

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
            • Petr Hloušek

              Petr Hloušek

              46.135.23.XXX
              Dohadů o výkonech motorů už jsem četl hodně a hidnota těch článků je jako současný výhled na počasí o Vánocích. Zvlášť když se napíše jen jedno číslo říkající maximální výkon, ale neví se jaký pruůběh má výkonová křivka, jaký průběh má křivka krouťáku. Prostě 1 číslo o ničem. Až se bude porovnávat čas z 0 na 200 a ze 150 na 300 tak se můžeme dohadovat. A RB s Hondou vám v Rakousku, Británii i Německu hodili do těch vašich zaručených zpráv o nejslabším či nejsilnějším motoru pořádný vidle 12 12

              + 4 / − 4

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • virtual

                virtual

                193.165.96.XXX
                Vzhledem ke koncepci motoru a ostatním pravidlům (např. max. otáčky nebo rekuperační systémy) je průběh křivky jednoznačně druhořadý... před třiceti lety by mohl mít nejsilnější motor problém s ovladatelností, dneska chybějící koně žádnou křivkou nedohoníš.

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Mike17

                  Mike17

                  185.149.130.XXX
                  Ona ta křivka znamená, kolik těch koníků máš v daných otáčkách. To je asi důležitější než údaj, kolik jich máš jen při otáčkách maximálního výkonu. Ten se používá jen na zlomek času v kvalifikaci. 03
                  Další věc je reakce na plynový pedál, nebo jak se chová při brždění. Což jsou věci, které si tuším Max pochvaloval.
                  A v neposlední řadě jde o prostorové a hmotností rozložení do šasi. 03

                  + 2 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • Mr.B

                    Mr.B

                    212.11.108.XXX
                    A v extraneposlední řadě spotřeba.

                    + 4 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Model monopostu F1 v aerodynamickém tunelu Mercedesu

Proč se Mercedes nemůže dostat do formy? Wolff přiznává vážné problémy s korelací

Carlos Sainz v Austrálii

Šéf Red Bullu potvrzuje, že uvažují o Sainzovi jako o náhradě za Péreze

Pro pilota není nikdy příjemné, když se místo závodu jenom dívá - to platí i pro Logana Sargeanta

Proč Williams neměl v Melbourne rezervní vůz? Zpověď šéfa stáje

Lando Norris s McLarenem MCL38

"Na stříbrného Leclerca jsme měli, blížíme se Ferrari i Red Bullu," těší Norrise

Sargeant závod vůbec nejel a Albon neskrýval rozčarování

PROHLÁŠENÍ po závodě v Austrálii: Ferrari na vrcholu blaha, ostatní doufají ve zlepšení

Fernando Alonso sice o body nepřišel, ale pohoršil si v pořadí

Alonso vyfasoval trest za podíl na Russellově nehodě, pořadí se mění + VIDEO

George Russell skončil závod na první pohled děsivou havárií

GP AUSTRÁLIE: Spanilá jízda Ferrari s dramatickou havárií v závěru

Start závodu v Austrálii

GRAFIA: Startovní rošt v Melbourne po penalizaci Péreze - těží z toho oba McLareny

Sergio Pérez a Christian Horner museli zkousnout Mexičanovu penalizaci

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen skromný, Ferrari odhodlané

Hamilton prozatím tápe a v Melbourne mu brány Q3 zůstaly zavřené

KVALIFIKACE: Verstappen ve finále zabral, Leclerc zkazil poslední pokus, Pérez potrestán

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama