Veterán Ferrari se stává novým šéfem aerodynamiky Alfy Romeo

Petr Hlawiczka, 31. července 2019, 06:30 Google+

Dlouholetý zaměstnanec Ferrari Alessandro Cinelli se stává novým šéfem aerodynamiky Alfy Romeo.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Posila z Ferrari chce Alfě Romeo Sauberu zajistit další úspěchy na závodních okruzích

Posila z Ferrari chce Alfě Romeo Sauberu zajistit další úspěchy na závodních okruzích | foto: Alfa Romeo Racing

Sdílejte článek

Čtyřiačtyřicetiletý inženýr nahrazuje Jana Monchauxe, jenž byl po odchodu Simoneho Resty vracejícího se do Maranella jmenován technickým ředitelem týmu.

Cinelli začnu v Hinwilu pracovat 19. srpna po krátké pauze následující po přesunu z Ferrari, kde působil 17 let. Zkušenosti má však i z jiných týmů: po vystudování londýnské Imperial College (1993 - 1997) získal v letech 1997 - 98 první práci u Tyrrellu, pak přešel na 4 roky k Williamsu a v březnu 2002 do Maranella, kde zažil s Rossem Brawnem a Rorym Byrnem slavnou éru.

Původně působil jako aerodynamik u testovacího týmu, později postoupil k závodnímu týmu a v červenci 2009 se stal šéfem skupiny aerodynamické výkonnosti. V září 2015 byl jmenován šéfem aerodynamické experimentální skupiny.

img-responsive

Alessandro Cinelli - nový šéf aerodynamiky Alfy Romeo Sauberu | foto: Alfa Romeo Racing

"Jsem fakt nadšený z mého jmenování u Sauberu a těším se na výzvu v podobě vedení extrémně talentované skupiny lidí jakožto šéf aerodynamiky. K tomuto mladému týmu přicházím s misí stavět na pevných základech, jež už byly položeny, a pomoci dosahovat výsledky na trati. Pevně věřím, že budeme moci pokračovat v tom správném směru a že týmu zajistíme další úspěchy," uvádí Cinelli.

Šéf stáje Frédéric Vasseur ho vítá slovy: "Je mi potěšením přivítat Alessandra u Sauberu Motorsport a Alfy Romeo Racing. Přidává se k silnému aerodynamickému týmu a my se těšíme na to, že budou pokračovat v dobré práci, kterou odvádějí doposud. Poslední jmenování ukazují, jak chceme pokračovat v posilování našich struktur. Představují spíše evoluci než revoluci systému, jenž nám v posledních letech pomohl k pokroku."

Loading...
 
Vytisknout

Diskuze: Veterán Ferrari se stává novým šéfem aerodynamiky Alfy Romeo

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Mick Schumacher na Závodě šampionů v Mexiku

V šampionátu F2 vyhrál svůj první závod. Cítí se Schumacher junior připraven na vstup do F1?

Max Verstappen na pódiu po GP Španělska

Verstappen je pro Hondu velmi důležitý, přiznává její šéf

Koncept monopostu pro rok 2021 v aerodynamickém tunelu Alfy Romeo v Hinwilu

FOTO: Budoucnost F1 v aerodynamickém tunelu - v Hinwilu už testují vůz pro rok 2021

Alexander Albon v Monaku

"Albon je rychlejší než Kvjat," zdůvodňuje Helmut Marko a hovoří o jeho smlouvě

Lando Norris v kvalifikaci v Německu

První polovina sezony očima Landa Norrise

Společná fotografie pilotů F1

Souboje týmových kolegů po 1. části sezóny 2019: Kdo dominuje a kdo nejvíce zklamal?

Nico Hülkenberg (Renault), Romain Grosjean (Haas) a Carlos Sainz (vpravo s McLarenem) v závodě v deštivé GP Německa 2019

"Rozdíly mezi týmy jsou větší, než si lidé dokážou představit." Sainz vidí u McLarenu velký prostor pro zlepšení

Pohonná jednotka Hondy RA617H

Honda kvůli své počáteční ztrátě očekávala horší vývoj letošní sezóny. Na Mercedes ale stále nemá

Vozy Mercedes před tréninky na Hungaroringu

Tenčí pneumatiky nejsou zdrojem úspěchu Mercedesu, říká Pirelli. Poukazuje na McLaren

Williams FW42

Jak vidí zvyšování počtu závodů šéfka Williamsu?

Průběžné pořadí šampionátu:

1. HAMILTON, 2. BOTTAS, 3. VER... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Pohled pod kapotu Red Bullu

Honda chystá velká vylepšení. Marko začíná mluvit o titulu

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Souboje týmových kolegů po 1. části sezóny 2019: Kdo dominuje a kdo nejvíce zklamal?

  2. Mistrovský titul s Ferrari - Vettelův cíl se podle Binotta nemění

  3. Honda kvůli své počáteční ztrátě očekávala horší vývoj letošní sezóny. Na Mercedes ale stále nemá

  4. "Albon je rychlejší než Kvjat," zdůvodňuje Helmut Marko a hovoří o jeho smlouvě

  5. FOTO: Budoucnost F1 v aerodynamickém tunelu - v Hinwilu už testují vůz pro rok 2021

  6. "Rozdíly mezi týmy jsou větší, než si lidé dokážou představit." Sainz vidí u McLarenu velký prostor pro zlepšení

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud