Týmy v Rakousku hlasovaly o pneumatikách: Remíza, k loňským se F1 vracet nebude

Petr Hlawiczka, 28. června 2019, 11:20 Google+

Týmy dnes v padoku společně jednaly o možnosti návratu k loňským pneumatikám. Jak hlasování dopadlo a kdo byl proti?

Počet komentářů:  15 komentářů (Poslední 28.06. 17:52) Napište svůj názor
Pneumatiky se měnit nebudou, návrh nenašel dostatečnou podporu

Pneumatiky se měnit nebudou, návrh nenašel dostatečnou podporu | foto: Pirelli

Sdílejte článek

Pirelli letos ztenčilo množství gumy na svých pneumatikách, aby zabránilo jejich přehřívání a tvorbě puchýřů. To se sice povedlo, ale týmy tvrdí, že je velmi těžké letošním směsím porozumět, zatímco Mercedesu sedí a dominuje na nich - zatím ve velkém stylu vyhrál všechny závody.

Aby došlo uprostřed sezóny ke změně, muselo by se 7 týmů vyslovit pro změnu. A také v tomto případě by je Pirelli bylo schopno přivézt až k 18. závodu sezóny - do Mexika.

Jenže dnešní hlasování skončilo remízou 5:5 - polovina by se jich chtěla vrátit k loňským směsím, polovina včetně Mercedesu, McLarenu či Renaultu je proti.

img-responsive

Zadní pneumatiky na monopostu Haasu | foto: Petr Hlawiczka / F1NEWS.cz / INCORP images

Pneumatiky se tedy v průběhu sezóny měnit nebudou, což by ostatně podle vedoucího týmu vedlo k obrovským potížím s puchýři u všech. "Diskutovali jsme o letošních pneumatikách, jestli změnit jejich specifikaci či nikoliv. K změně v tomto roce nedojde," potvrzuje Toto Wolff.

Poškodilo by to vůbec Mercedes, jak někteří doufají? Stačí si vzpomenout, kdo vyhrál loňský šampionát a jaké má zdroje. Letošní směsi navíc na to pilotům umožňují jezdit více na limitu. Lewis Hamilton včera pro F1news.cz uvedl, že v Kanadě by na loňských pneumatikách na Sebastiana Vettela nedokázal tak tlačit, protože u nich bylo zapotřebí si více hlídat teplotu.

Loading...
 
Vytisknout

Diskuze: Týmy v Rakousku hlasovaly o pneumatikách: Remíza, k loňským se F1 vracet nebude

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 15, poslední 28.06.2019 17:52 Vložte komentář

Zobrazeno posledních 15 komentářů. Vstupte do diskuze Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Pierre Gasly se svou trofejí za druhé místo v závodě v Brazílii

"Gasly zvládl návrat do Toro Rosso mnohem lépe než než Kvjat, nese část viny," hodnotí Marko

Lewis Hamilton má našlápnuto k překonání rekordů legendárního Michaela Schumachera

"Dostal jsem se na jinou úroveň, budu jezdit jako stroj!" varuje své soupeře Hamilton

Charles Leclerc v tréninku v Soči

"Kdyby to nevyšlo, tak umřu!" Leclerc svou adrenalinovou zábavou naštval Ferrari

Williams se chce zlepšit a konečně se odrazit ze dna

Williams na rozdíl od loňska zvládl nárazové testy napoprvé. Proč si vybral Nissanyho?

Lando Norris s McLarenem MCL34 během tréninku v Brazílii

McLaren letos tak velký pokrok jako loni neudělá, uvědomuje si Brown. Vůz pro rok 2021 už má v tunelu

Robert Kubica v Japonsku

Vážné zranění? Kubica si nemyslí, že mělo na jeho formu vliv

Max Verstappen s Red Bullem RB15 během tréninku v Maďarsku

Honda musí odstranit kolísání své formy v závislosti na okruzích

Charles Leclerc (vlevo) se Sebastianem Vettelem

"Od Vettela mám stále hodně co se učit," uznává Leclerc. Jaké ambice má letos Ferrari?

Pneumatiky Pirelli v rámci sezónních testů v Barceloně

Co čeká Pirelli od nové sezony?

Mattia Binotto v kvalifikaci v Monaku

Binotto hodnotí svou první sezonu v roli šéfa Ferrari. Co ho překvapilo?

Průběžné pořadí šampionátu:

1. HAMILTON, 2. BOTTAS, 3. VER... Celé pořadí

reklama

Doporučujeme

Valtteri Bottas v Rakousku

Bottas cítí podporu, nadějí na titul se nevzdává: "Mám už asi jako jediný šanci…

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. "Kdyby to nevyšlo, tak umřu!" Leclerc svou adrenalinovou zábavou naštval Ferrari

  2. "Od Vettela mám stále hodně co se učit," uznává Leclerc. Jaké ambice má letos Ferrari?

  3. McLaren letos tak velký pokrok jako loni neudělá, uvědomuje si Brown. Vůz pro rok 2021 už má v tunelu

  4. "Dostal jsem se na jinou úroveň, budu jezdit jako stroj!" varuje své soupeře Hamilton

  5. Honda musí odstranit kolísání své formy v závislosti na okruzích

  6. Williams na rozdíl od loňska zvládl nárazové testy napoprvé. Proč si vybral Nissanyho?

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud