DISKUZE K ČLÁNKU "Selhání s McLarenem pro nás bylo tou největší lekcí," uznává šéf Hondy
Sportovní šéf Hondy Masaši Jamamoto promluvil o vztahu s McLarenem, který před 2 roky zkrachoval. Podle něj šlo o tu největší lekci, kterou japonská automobilka po svém návratu do Formule 1 dostala.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: "Selhání s McLarenem pro nás bylo tou největší lekcí," uznává šéf Hondy
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» Petr Hloušek
(Hlasovali 5 lidé)
29.05.2019 13:02
Partnerství s McL jim uštědřilo lekci a ty v tom… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
GRAHAM
10:21 30.05.2019 77.236.218.XXXJonovi uniká časová osa, napsat měli to zkusit jednu sezónu ( malej motor) je nesmysl. To nejde.....oni moc dobře věděli, že ten motor je špatněj a to hned v první sezóně. Jenže za prvé ho neměli zvládnutý technologicky a za druhé neměli kapacitu, aby dělali souběžně na dalším. V první sezóně!!! Neuměli lidově řečeno nic, žádné zkušenosti, učili se. Hned druhou sezónu (2016) byl vývoj souběžný a vyplodily " prušvih" pro rok 2017. Takže tady Jone nepiš svoje teorie, ale fakta. A to v časové ose. Napsal jsi neskutečnou hovadinu,-
jon
17:54 30.05.2019 90.176.154.XXXGrahame, snad si nemyslíš, že Honda ty motory dělala v infrastruktuře typu "chiptunerská garáž". Jestli myslíš, že to jsou vše teorie, tak o tom nemusíme dál diskutovat, protože to bereš zaujatě. Jsem ten poslední, koho těšila ta forma McLarenu a nikdy jsem tu Hondu fanaticky nechválil. Spíš jsem je častoval jmény typu amatéři, komedianti a podobnými.
Jenže na druhou stranu mi vadilo, jak si McLaren hřál polévku a motor Honda se stal obecnou omluvou. A ve finále ještě ta spousta lží po přechodu na Renault, kdy se projevila bídná úroveň jejich šasí. A že to bylo jen změnou motoru byl holý nesmysl. Vím k tomu hodně zákulisních detailů, které zde nebudu šířit. Doraz příští rok na sraz.-
GRAHAM
11:52 03.06.2019 77.236.218.XXXCo ta časová osa ? tam jseš sticha....protože jsi v tomtpo z logiky věci "mimo" a to o tom nemusím vědět nic. Jezdily s tím rok a hned v březnu 2016 vyvoj jiného konceptu. Takže asi Mclaren tlačit z logiky věci na aero motor nemohl. Oni nemohli dělat jinak, když 2015 byl začatek.
A že Mclaren nebyl dokonalej je jasné a hlavně díky motoru ani lepší být nemohl, když měníš motory a nejezdíš.....a jak to bylo v roce 2018 s tím zase tak nesouvisí.
-
-
-
Situs
09:25 30.05.2019 85.70.164.XXXNěkteří by stav Hondy stále chtěli svádět na McLaren, ale ne. To kde Honda začala se okecat fakt nedá. Průšvih ve výkonu a totální průšvih ve spolehlivosti. I Hondě to došlo, takhle vstoupit do F1 s takovýma kecama a s takovým fiaskem, to se nemělo stát.-
HellHogr
09:34 30.05.2019 37.48.50.XXXTak problém je, že Hondu do F1 nikdo netlačil, rozhodli se pro to sami, aby pak do svých osobních automobilů mohli převést technologie hybridních motorů.. Že ten vstup úspěchali není o tom pochyb, co mě ovšem zaráželo je, jak co dva roky měnili koncept-
GRAHAM
10:33 30.05.2019 77.236.218.XXXS konceptem se netrefily, ale to třeba Ferrari taky udělalo chybu. Za to bych je nekritizoval. Problém, byl, že to nefungovalo. Čert vem nizkej výkon, ale i tak to hořelo. To byl problém.
Hned po roce začli řešit novej koncept, takže když čtu moudra od Jona že Mclaren na něčem trval, když hned další rok se vyvíjelo po vzoru Mercedesu , tak se bavím. Jo holt se muselo ještě rok jezdit s něčím, o čem se vědělo že nebude výkoné. Takže Mclaren trval na malém motoru jeden rok!!!
-
-
-
-
Aktuálně
Nadcházející závod 1.12.2024
GP Kataru57 kol (308.611 km)
Losail International Circuit
-
Pátek
- 1. Trénink (15:30 - 16:30)
- Kvalifikace (19:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (15:30 - 16:30)
- 1. Závod (19:30)
-
Neděle
- 2. Závod (18:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek