Za špičku je v současné době považována pohonná jednotka Ferrari, zejména pokud jde o maximální výkon v kvalifikaci, Honda má podle Gaslyho na dosah Mercedes, jenž v F1 vládne od počátku hybridní éry.
Jak moc za ním Honda zaostává? "Ne o moc. Momentálně Ferrari jasně vyniká, pokud jde o rychlost na rovinkách. My si teď musíme dát za cíl Mercedes, který je tak trochu uprostřed," odpovídá francouzský pilot Red Bullu.
S motorem Hondy závodil už loni, když působil u Toro Rosso, proto dokáže zhodnotit jeho dosavadní vývoj. "Jde o velký pokrok - řekl bych, že v každé oblasti. Z pohledu výkonnosti dosahujeme mnohem více než minulý rok. Pokud jde o spolehlivost, tak pro nás jde vše od počátku sezóny hladce. Upřímně se tedy všechno zlepšilo."
"Určitě tam je stále rozdíl, obzvlášť pokud to srovnáváme s Ferrari, jež je na rovinkách jasně nejrychlejší. Víme ale, že na to tlačí a že z motoru dostaneme ještě více výkonnosti," věří 23letý jezdec, jenž se s letošním Red Bullem stále sžívá - podle jeho slov monopostu RB15 nevyhovuje jeho agresivní jízdní styl.
Výkon Ferrari ocenil také Carlos Sainz z McLarenu, podle něhož také "Renault rozhodně udělal pokrok, pokud jde o výkon. Na všech tratích letos můžete pozorovat, že máme ke špičce mnohem blíže. Existuje ale jeden motor, který podle mě exceluje, a tím je Ferrari v kvalifikačním módu."