Bleskurychlé zastávky jsme zaznamenali u Verstappena (2,17 s), Kubici (2,18 s) a Vettela (2,19) - rozdíl mezi nimi dosáhl pouhé 2 setiny sekundy. Vydařená byla rovněž přezutí Leclerca v 36. kole (2,30 s) či Bottase v 37. kole (2,38 s).
Nejkratší čas u mechaniků strávil Ricciardo (25,676 s), ten však jel pouze na jednozastávkovou strategii, která nebyla moc úspěšná, kvůli technickému problému navíc do cíle nedojel. Z dvouzastávkových pilotů na tom byl nejlépe Hamilton, jenž si v boxové uličce pobyl celkově i s průjezdy 48,579 vteřiny.
Všichni piloti s výjimko Kubici do Velké ceny Bahrajnu startovali na měkké (C3) směsi pneumatik. Drtivá většina pak volila dvouzastávkovou strategii - jednou se v boxech ukázal zmíněný Ricciardo, třikrát Vettel, jemuž po incidentu kvůli vibracím prasklo přední křídlo a Sainz, jenž jako jediný vyzkoušel tvrdou (C1) směs.
První trojice sáhla k odlišným dvouzastávkovým strategiím, na čele šlo o napjatou strategickou bitvu mezi Mercedesy a Ferrari, kteří se při obou kolech výměn pneumatik snažili navzájem podseknout. Výtečný Leclerc si ale před svou druhou zastávkou vytvořil takový náskok, že si své vedení dokázal udržet, než jej v závěru postihly potíže s motorem.
Nejdelší stint předved Stroll na středně-tvrdé (C2) směsi - 33 kol představovalo 57,9 % závodu vypsaného na 57 okruhů. Na měkké směsi vydržel nejdéle Gasly (30 kol), na tvrdé Sainz (16 kol), který skončil po závadě převodovky předčasně.