DISKUZE K ČLÁNKU Druhý den testů v Barceloně stále bez Williamsu, opět nejrychlejší Ferrari před McLarenem

V úterý pokračovalo předsezónní testování v Barceloně. Nejrychlejší čas si opět připsalo Ferrari, tentokrát v rukou mladého Charlese Leclerca. Jak druhý den probíhal?

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Druhý den testů v Barceloně stále bez Williamsu, opět nejrychlejší Ferrari před McLarenem

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 140, poslední 12.03.2019 10:33 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Mike17 (Hlasovali 3 lidé) 19.02.2019 11:58
Zrovn ty mi povídej něco o zaslepenosti. 12»
» Situs (Hlasovali 3 lidé) 19.02.2019 12:06
Když jim McLaren stojí za fotku je to dobré… »
» jumpman (Hlasovali 3 lidé) 19.02.2019 12:14
snídal jsi vtipnou kaši, že máš potřebu tady do… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Fantomas

    Fantomas

    185.154.60.XXX
    18:00 Končí druhý den testů. Na čele se již nic nezměnilo - nejrychlejší Leclerc a nejvíce kol zajel Albon ............ Petře, nemáte to špatně? Podle live time časomíry, na kterou zde máš odkaz, zajel nejvíce kol Leclerc (157) a na druhém místě skončil Norris s časem 1:18,553

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Situs

      Situs

      85.70.164.XXX
      Jojo, Norris to tam zase kopnul 03 McLaren zatím docela nadějně.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • GRAHAM

        GRAHAM

        77.236.218.XXX
        No nevím co si pod tím pojmem představit. 04

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • airwar1939

        airwar1939

        176.74.141.XXX
        Nejsem si jist jestli se z toho, že některé týmy natankují málo paliva, dají rychlou směs a dají rychlé kolo, dá něco vyvozovat. Zvláště když nevíme, co dělala konkurence.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • GRAHAM

          GRAHAM

          77.236.218.XXX
          Já myslím že si jist seš. 12

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • airwar1939

            airwar1939

            176.74.141.XXX
            Znáš mě dost dlouho, aby jsi věděl, že v testech z rychlých kol na výpary nikdy nic neusuzuji. Obvykle se opírám z výkonnosti zajetou v rámci delších stintů, a především pak ze stintů zajetých v rámci závodní simulace.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • GRAHAM

              GRAHAM

              77.236.218.XXX
              Vždyť jo, jen jsi to měl napsat na plnej céres ne chodit kolem horké kaše.Máš pravdu...

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
        • Situs

          Situs

          85.70.164.XXX
          Mě zaujal spíše čas Norrise na C2, to už jsem tu ale psal. Nejde jen o časy, ale ani ty zatím nenaznačují že by McLaren nemohl úspěšně v tom středu pole bojovat. Navíc nemyslím si že co se týče středu pole že by se tam nějak moc maskovalo, není moc důvod.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • airwar1939

            airwar1939

            176.74.141.XXX
            Ano čas Norise na C2 byl zajímavý, ale opět něvme za jakých podmínek ho dosáhnul, a za jakých konkurence dosáhla své časy na C3.

            A hlavně, když se podíváš na jeho top čas na C2 a top čas na C4, tak rozdíl je 0,9 sekundy, a to mě příjde jako hrozně málo, na to jak rozdílné by to měli být směsi.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Situs

              Situs

              85.70.164.XXX
              To nevíš nikdy. Časem si tvoříš lepší a lepší obrázek nebo se to nějakým časem od konkurence zboří jak domeček z karet, no ale jak jsem psal, zatím tam ten čas konkurence nadává. Degradace je navíc u McLarenu velice slušná, v tom Ferrari třeba dnes hodně plavalo, McLaren ne. Člověk si všímá takových pozitiv, časy se berou s rezervou ale zcela bezpředmětné také nejsou. Proto nepíšu že je to skvělé, jen že nadějné 03 Až se povede závodní simulace bude to určitě k porovnání s ostatními lepší.

              + 1 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • GRAHAM

                GRAHAM

                77.236.218.XXX
                Rozdily 2018 , zdroj Hadrelli. 03

                Pirelli vypočítalo, že mezi středně tvrdými a měkkými (žlutými) pneumatikami je rychlostní rozdíl přibližně 0,8 sekundy. Superměkké (červené) jsou o 0,4 sekundy rychlejší než měkké a ultraměkké (fialové) jsou rychlejší ještě o dalších 0,6 sekundy. Další velký skok udělaly nové hyperměkké (růžové), na kterých budou vozy o 0,7 sekundy rychlejší než na ultraměkkých.

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Maxe čeká náročný závěr sezóny

Verstappena čeká v Brazílii další penalizace, Pérezova budoucnost je dle Marka otevřená

Max Verstappen se pozvolna stává doslova personou non grata (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě v Mexiku

Juki Cunoda si po Mexiku může připsat titul „vrchní rozbíječ“ - byť ne vždy byla vina na jeho straně (ilustrační foto)

Drama se vším všudy, Verstappen potrestán, Sainz jr. dominoval

Valtteri Bottas po dlouhé době okusil pocit postupu do Q2

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci - lkaní kvůli červené vlajce, Verstappen i Norris jsou skromní

Oscar Piastri bude chtit na mexickou kvalifikaci rychle zapomenout

Kvalifikaci možná překvapivě vyhrál Sainz jr., selhání Péreze a Piastriho

Oscar Piastri v závodě v Maďarsku

Závěrečný trénink na GP Mexika v režii McLarenu

Součástí druhého tréninku byl test pneumatik Pirelli pro příští rok

Druhý trénink také červený, Verstappen v problémech, Sainz jr. naopak v pohodě

Oliver Bearman se opět posadil do Ferrari, ale mnoho štěstí neměl

Dvě červené vlajky, Leclercův vůz poškozen, nejvíc se smál Russell

George Russell s Mercedesem W15

Mercedes vysvětluje výkonnostní špičky, které způsobily katastrofu. V Mexiku se sveze Antonelli

Dovolte nám vzpomínku na jednoho pozapomenutého pilota F1

F1 se rozloučila s nejrychlejším leteckým ředitelem, nestal se novým Huntem

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama