DISKUZE K ČLÁNKU Druhý den testů v Barceloně stále bez Williamsu, opět nejrychlejší Ferrari před McLarenem

V úterý pokračovalo předsezónní testování v Barceloně. Nejrychlejší čas si opět připsalo Ferrari, tentokrát v rukou mladého Charlese Leclerca. Jak druhý den probíhal?

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Druhý den testů v Barceloně stále bez Williamsu, opět nejrychlejší Ferrari před McLarenem

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 140, poslední 12.03.2019 10:33 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Mike17 (Hlasovali 3 lidé) 19.02.2019 11:58
Zrovn ty mi povídej něco o zaslepenosti. 12»
» Situs (Hlasovali 3 lidé) 19.02.2019 12:06
Když jim McLaren stojí za fotku je to dobré… »
» jumpman (Hlasovali 3 lidé) 19.02.2019 12:14
snídal jsi vtipnou kaši, že máš potřebu tady do… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Situs

    Situs

    85.70.164.XXX
    Když jim McLaren stojí za fotku je to dobré znamení 11 [odkaz na stránku]

    + 3 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Situs

    Situs

    85.70.164.XXX
    Norris na McLarenu zajel 1:20.171 ...... 1:20.020 .......... a 1:20.103 , což bylo na C2, to není špatný.
    ...... a teď šel dokonce těsně pod 1:20

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • HellHogr

    HellHogr

    95.82.135.XXX
    Mike radši utekl, než, aby mi odpověděl na fakta a radši bude šířit fantas-magorii o spojení RB s Mercedesem, ten kluk to teda dopracoval, třeba pochopí, že Honda nidky titul jako konstruktér nevyhrála, a že Mercedes by RB niikdy motory taky nedával, ale projistotu moje slova o tom, že Honda nemá co slavit, když může kouržit v testech potvrdí ujetýma kilometrama z loňských testů 11

    + 2 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • GRAHAM

      GRAHAM

      77.236.218.XXX
      On je chytrej, to mu nelze upřít, ale F1 ale sleduje povrchně, takže si občas naběhne na vidle. 03

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Mike17

        Mike17

        185.149.130.XXX
        Naběhl bych si na vidle, kdybych tu plácal něco o konstruktérských titulech Hondy. To nejsou mé fantasie, kde to vzal se zeptej Hellhogra. 03

        + 0 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • HellHogr

          HellHogr

          95.82.135.XXX
          Miku, zase si nevidíš do pus(s)y, zase a znovu ti ukážu, jaký jsi amaáter ve lhaní - loni si říkal, že STR bude na tom líp s Hondou, než s Renaultem, opíral si to i o Bahrajn, když jsem namítal, že s Renaultem měli více bodů, řekl si, že jde o testování, tak v tom případě se ti vyrvací první tvoje myšlenka. já jen podotknu, že vedle si psal, jak by RB nebýt Renaultu měl Mercedes - Mercedes opakovaně to odmítal, tak nevím co tu třepeš a poslední, říkal jsem ti - navážíš se do Renaultu, přitom hodnotíš jablko a hrušky, Honda dělá čistě motor a RB šasi, jak to porovnáš oproti továrnímu Renaultu, který si oboje dělá sám, proto jsem ti napsal, že pokud to chceš hodnotit celkově, tak si srovnej výsledky 2005 a 2006, kdy Honda měla svoje šasi a motor oproti Renaultu, kdy měl svůj motor a šasi, jedinej, kdo dostává na prdel permanentně jsi ty 21

          + 2 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Mike17

            Mike17

            185.149.130.XXX
            Ano, tvrdil jsem, že na tom bude STR líp s Hondou. A? Bylo. To je tvrzení, že je Honda nejlepší? To jako fakt? Co má s tím společného nějaký kontruktérský titul? Někdy jsem tvrdil, že jim šasi bude dělat Honda?
            Napsal jsem doslova: "Kdyby měl pod kapotou Mercedes, ty 4 tituly by měl minimálně taky." To není tvrzení, že by měli na 100% Mercedes. Jen tvrzení, že i s Mercedesem (nebo Ferrari a ve dvou letech možná i s Cosworthem) by na tom byli minimálně stejně. Nechápeš rozdíl? To není můj problém.
            Ty ses navážel do Hondy. Že nedělají šasi, za to já nemůžu. Nikde jsem netvrdil, že by Honda ŠASI dělala líp. To sis vycucal z prstíku.
            A na prdel jsi dostal, když jsem ti dokázal, že to není až po 4-letech, co dokáže udělat motor, který vydrží testy. Chápu, že se ti to nelíbí a omluvit se za chybu neumíš. 13

            + 0 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • HellHogr

              HellHogr

              95.82.135.XXX
              Já jsem nikdy nenapsal, že až po 4 letech, udělali motor co vydrží testy, já jsem napsal, že není co slavit, když po 4 letech v F1 vydrží jet přes 100 kol v testech, jsi fakt tak blbý nebo to jen hraješ? a co ten Mercedes, najednou to je kdy,y to kdyby ale neexistuje, ta alternativa tam nikdy nebyla, takže by bez Renaultu nejspíš ani neexistovali, nemohli jezdit, co na tom nechápeš? a kde na tom STR bylo lépe? kde?

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Mike17

                Mike17

                185.149.130.XXX
                -Nelži: "...to je výborná zpráva, že Honda po 4 letech dokáže udělat motor, co vydrží testovacá tempo .."
                To evidentně dokázala už po 3.
                -RB by nějaký motor dostat musel. Nějaká alternativa by byla. A vůbec nevíš, o jakých podmínkách s Mercedesem jednali. Jestli to nepřicházelo v úvahu nikdy, nebo za nějaký podmínek. Nevidím důvod, proč by místo Mclarenu nemohli dodávat motor RB.
                -Průměrná ztráta na PP v posledních 5-ti závodech:
                2017: 2,701s
                2018: 2,350s
                Proč posledních 5? Ne proto, že výsledky v jiných byly jiné (třeba v prvních 5-ti 2,545s), ale protože jde o 5 stejných tratí se stejnými piloty.
                jestli máš pocit, že v závodech to bylo jinak, můžu ti spočítat průměrné pozice. Vyjde to hodně podobně.
                Takže se můžeš dál uspokojovat tím, že v prvních závodech, kdy Mclaren získal tři čtvrtiny všech svým bodů díky velkým odpadnutím soupeřů, jezdci STR bourali a nedojížděli. Jestli to nebude tím, že byli na rozdíl od jezdecké sestavy roku 2017 velmi nezkušení. 03

                + 1 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Adi

                  Adi

                  81.19.11.XXX
                  Takže poslední specifikace PJ Hondy s o rok zkušenějšíma pilotama vs. stará a zbastlovaná PJ Renault = 0,3 sekundy?! To je mi panečku výkon hodný mistrů 11 11 Jediné relevantní srovnání TR s Hondou vs TR s Renaultem je: 2017: 6 místo v PK, 2018 9. místo v PK a o 40% méně bodů. Tečka. Hledej si co chceš a jak chceš, ale toto je jediný historicky dohledatelný fakt. Tvoje "analýzy" posledních 5ti kvalifikací nic neukazuje, maximálně bídnou práci TR, kdy měli být s tovární podporou Hondy někde úplně jinde, než s recyklovanými díly bez jakékoliv podpory Rencku 03

                  + 1 / − 1

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

McLarenům se kvalifikace mimořádně vydařila

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Red Bull na koni, u McLarenu vládne bojovná nálada

Max Verstappen bez konkurence opanoval kvalifikaci na okruhu Suzuka

KVALIFIKACE GP JAPONSKA: Red Bull zpět na vítězné vlně, úspěšný McLaren, potrestaný Mercedes

Aston Martin přivezl do Suzuky několik drobných aerodynamických změn

Poslední trénink opanovaly Red Bully s Mercedesy v zádech, Ferrari ztrácí

  • Pátek

    • Trénink (5:30 - 6:30)
    • Kvalifikace (9:30 - 10:14)
  • Sobota

    • Závod (5:00 - 6:00)
    • Kvalifikace (9:00 - 10:00)
  • Neděle

    • Závod (9:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama