DISKUZE K ČLÁNKU

Druhý den testů v Barceloně stále bez Williamsu, opět nejrychlejší Ferrari před McLarenem

V úterý pokračovalo předsezónní testování v Barceloně. Nejrychlejší čas si opět připsalo Ferrari, tentokrát v rukou mladého Charlese Leclerca. Jak druhý den probíhal?

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Druhý den testů v Barceloně stále bez Williamsu, opět nejrychlejší Ferrari před McLarenem

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 140, poslední 12.03.2019 10:33 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Mike17 (Hlasovali 3 lidé) 19.02.2019 11:58
Zrovn ty mi povídej něco o zaslepenosti. 12»
» Situs (Hlasovali 3 lidé) 19.02.2019 12:06
Když jim McLaren stojí za fotku je to dobré… »
» jumpman (Hlasovali 3 lidé) 19.02.2019 12:14
snídal jsi vtipnou kaši, že máš potřebu tady do… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Fantomas

    Fantomas

    185.154.60.XXX
    18:00 Končí druhý den testů. Na čele se již nic nezměnilo - nejrychlejší Leclerc a nejvíce kol zajel Albon ............ Petře, nemáte to špatně? Podle live time časomíry, na kterou zde máš odkaz, zajel nejvíce kol Leclerc (157) a na druhém místě skončil Norris s časem 1:18,553

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Situs

      Situs

      85.70.164.XXX
      Jojo, Norris to tam zase kopnul 03 McLaren zatím docela nadějně.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • GRAHAM

        GRAHAM

        77.236.218.XXX
        No nevím co si pod tím pojmem představit. 04

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • airwar1939

        airwar1939

        176.74.141.XXX
        Nejsem si jist jestli se z toho, že některé týmy natankují málo paliva, dají rychlou směs a dají rychlé kolo, dá něco vyvozovat. Zvláště když nevíme, co dělala konkurence.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • GRAHAM

          GRAHAM

          77.236.218.XXX
          Já myslím že si jist seš. 12

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • airwar1939

            airwar1939

            176.74.141.XXX
            Znáš mě dost dlouho, aby jsi věděl, že v testech z rychlých kol na výpary nikdy nic neusuzuji. Obvykle se opírám z výkonnosti zajetou v rámci delších stintů, a především pak ze stintů zajetých v rámci závodní simulace.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • GRAHAM

              GRAHAM

              77.236.218.XXX
              Vždyť jo, jen jsi to měl napsat na plnej céres ne chodit kolem horké kaše.Máš pravdu...

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
        • Situs

          Situs

          85.70.164.XXX
          Mě zaujal spíše čas Norrise na C2, to už jsem tu ale psal. Nejde jen o časy, ale ani ty zatím nenaznačují že by McLaren nemohl úspěšně v tom středu pole bojovat. Navíc nemyslím si že co se týče středu pole že by se tam nějak moc maskovalo, není moc důvod.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • airwar1939

            airwar1939

            176.74.141.XXX
            Ano čas Norise na C2 byl zajímavý, ale opět něvme za jakých podmínek ho dosáhnul, a za jakých konkurence dosáhla své časy na C3.

            A hlavně, když se podíváš na jeho top čas na C2 a top čas na C4, tak rozdíl je 0,9 sekundy, a to mě příjde jako hrozně málo, na to jak rozdílné by to měli být směsi.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Situs

              Situs

              85.70.164.XXX
              To nevíš nikdy. Časem si tvoříš lepší a lepší obrázek nebo se to nějakým časem od konkurence zboří jak domeček z karet, no ale jak jsem psal, zatím tam ten čas konkurence nadává. Degradace je navíc u McLarenu velice slušná, v tom Ferrari třeba dnes hodně plavalo, McLaren ne. Člověk si všímá takových pozitiv, časy se berou s rezervou ale zcela bezpředmětné také nejsou. Proto nepíšu že je to skvělé, jen že nadějné 03 Až se povede závodní simulace bude to určitě k porovnání s ostatními lepší.

              + 1 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • GRAHAM

                GRAHAM

                77.236.218.XXX
                Rozdily 2018 , zdroj Hadrelli. 03

                Pirelli vypočítalo, že mezi středně tvrdými a měkkými (žlutými) pneumatikami je rychlostní rozdíl přibližně 0,8 sekundy. Superměkké (červené) jsou o 0,4 sekundy rychlejší než měkké a ultraměkké (fialové) jsou rychlejší ještě o dalších 0,6 sekundy. Další velký skok udělaly nové hyperměkké (růžové), na kterých budou vozy o 0,7 sekundy rychlejší než na ultraměkkých.

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Nico Hülkenberg projel cílem úvodního závodu sezóny 2019 jako sedmý se ztrátou jednoho kola na Mercedes

Renault u letošních vozů pozoruje extrémní špičky. Důsledky? Vyrovnanější pole, problémy Ferrari

Charles Leclerc ve Velké ceně Austrálie 2019

Ferrari se už v Bahrajnu nebude mít kam schovat. Podle Domenicaliho bude zase ve formě

Vítězný Valtteri Bottas ve Velké ceně Austrálie 2019

Mercedes po vítězství dál vyhodnocuje aerodynamické koncepty soupeřů - okopíruje Ferrari?

Max Verstappen na rovince v Melbourne s otevřeným zadním křídlem svého Red Bullu RB15

"Honda výkon brzy ještě zvýší, teď je na nás, abychom zlepšili šasi," uznává šéf Red Bullu

Charles Leclerc v Melbourne obstál

"Leclerc je týmovým hráčem, už tlačí tvrdě i na inženýry," všímá si šéf Ferrari

Carlos Sainz s McLarenem MCL34 v Melbourne

"Špatný start do vydařené sezóny." Sainz o problému s MGU-K a promarněných bodech

reklama

Průběžné pořadí šampionátu:

1. BOTTAS, 2. HAMILTON, 3. VER... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama