DISKUZE K ČLÁNKU Druhý den testů v Barceloně stále bez Williamsu, opět nejrychlejší Ferrari před McLarenem

V úterý pokračovalo předsezónní testování v Barceloně. Nejrychlejší čas si opět připsalo Ferrari, tentokrát v rukou mladého Charlese Leclerca. Jak druhý den probíhal?

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Druhý den testů v Barceloně stále bez Williamsu, opět nejrychlejší Ferrari před McLarenem

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 140, poslední 12.03.2019 10:33 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Mike17 (Hlasovali 3 lidé) 19.02.2019 11:58
Zrovn ty mi povídej něco o zaslepenosti. 12»
» Situs (Hlasovali 3 lidé) 19.02.2019 12:06
Když jim McLaren stojí za fotku je to dobré… »
» jumpman (Hlasovali 3 lidé) 19.02.2019 12:14
snídal jsi vtipnou kaši, že máš potřebu tady do… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

                  • Mike17

                    Mike17

                    185.149.130.XXX
                    No o rok zkušenější piloti byli leda v těch vozech, co dělaly PP. 12
                    2 z těch 5-ti výsledků roku 2017 udělali Sainz a Kvjat, tedy v roce 2017 ty výsledky udělali v průměru zkušenější jezdci, než v roce 2018. Ale ti vítězové z kvalifikycí, proti kterým to srovnání je, byli opravdu o rok zkušenější. 12 12 12
                    Jo, body znám. Už i Hellhogr tvrdil, že Kvjat je lepší než Gasly. A o Hartleym se už nemusíme bavit vůbec. Toho nahradili právě tím Kvjatem. Asi tak jsou ty tvoje body měřítkem rychleosti vozu. 13
                    A chceš říct, že Renault kašlal na své zákazníky a dával jim recyklované díly? Fakt? A neměl by to někdo kritizovat? 12

                    + 0 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
            • Adi

              Adi

              81.19.11.XXX
              Ty neumíš počítat? Kolik bodů mělo TR s Hondou v roce 2018 a kolik bodů mělo TR s Renaultem v r. 2017?

              + 0 / − 1

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Mike17

                Mike17

                185.149.130.XXX
                Umím. Klidně spočítám, o kolik lepší byli Sainz s Kvjatem. Nové složení STR ti to ukazuje. 13

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
    • Mike17

      Mike17

      185.149.130.XXX
      Já jsem utekl, já jsem tady psal něco o Mercedesu? Ty jsi dostal na prdel pod jiným článkem, tak jsi pro jistotu utekl sem. 12
      Prosím kde jsem tvrdil, že Honda získá nějaký konstruktérský titul? To se ti někdy zdálo? To byl asi divokej sen. 12

      + 1 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Poky

    Poky

    46.254.64.XXX
    "Šéf Red Bullu Christian Horner se vyjádřil k radikálním předním křídlům Alfy Romeo a Ferrari. Dělají mu starosti?"
    Petře šlo by se trochu zaměřit na přední křídla? Pokud by šlo tak nafotit je všechny zepředu ze stejného úhlu? Pokud jsem si všiml tak tam jsou asi 3 druhy řešení.
    Díky

    Zdroj: https://f1news.autoroad.cz/novinky/95510-zive-2-den-testu-v-barcelone-stale-bez-williamsu

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Petr

      Petr

      109.81.245.XXX
      V oblasti předních křídel je to vskutku letos hodně zajímavé, vidíme tam 2 extrémy: Alfa Romeo a Mercedes (plná šíře klapek po celé délce). Ferrari je blíže Alfě Romeo, ale s McLaren a Toro Rosso jž jde trochu jiným směrem, ne tak extrémním. Red Bull a Renault se podobají Mercedesu. Force India a Haas mají něco mezi tím. Mercedes se liší také zakřívením bočnic křídla dovnitř, všichni ostatní míří ven kolem kol (outwash).

      Zdá se mi, že Ferrari s Alfou ten nedostatek přítlaku na předním křídle kompenzují tím, že s ním jezdí níže než ostatní, těsně nad zemí. Fotek máme ve fotogalerii už přes dvě stovky, snadno si můžete vyfiltrovat podle týmů: [odkaz na stránku]

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Poky

        Poky

        37.48.19.XXX
        Prave pri prohlidce galerie me to prastilo do oci. Jen tam ty pohledy na to kridlo obcas kazy ty jine uhly pohledu a stiny. Jak pises asi nejvetsi rozdil me prijde ze je mezi Alfou a RB. Jinak me udivilo, ze Alfa to kridlo ma dosti odlisne od Ferrari. Čekal jsem ze budou stejne. Ale ono je mozne, ze Ferrari na Alfe testuje uplnej extrem v tom kridle. Stejne tak RB a TR.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • jumpman

        jumpman

        178.255.168.XXX
        já bych se teda taky přimlouval za nějaký rozbor těch předních křídel. Podívat se samozřejmě můžu, a asi i tuším proč je to tak tvarované, ale přeci jen TY máš kontakty na skutečné odborníky a mohl by jsi to ozřejmit 14

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • Adi

    Adi

    81.19.11.XXX
    Je pravda, že Renault nepoužívá DRS a že včera byl v zatáčkách 3 nejrychlejší auto? Bohužel obecně informace o Renaultu jsou na našich webech velmi kusé (což chápu, kdo by u nás fandil Renaultu že :)) Peťo, šlo by k tomu dát nějaké krátké info prosím?

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Situs

      Situs

      85.70.164.XXX
      Četl jsem že včera neměli DRS k dispozici ale byl na cestě a dnes už by ho měli používat. Včera jen se zavřeným křídlem.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Adi

        Adi

        81.19.11.XXX
        To na tomto okruhu dělá cca 0,8 až 1s. Každopádně dnes to vypadá o něco lépe. Včera zajel velmi dobře Sainz. Hlavně měl silné sektorové rychlosti. Na jakékoliv soudy je brzy, ale potěší to 01

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • HellHogr

          HellHogr

          95.82.135.XXX
          McLaren se zaměřil na top speedy a trakci z pomalejší zatáček, pravdou je, že tá trakce není taková, jakou by si McLaren určitě přál, top speed je už lepší, uvidíme co dál, třeba nám tu Mike řekne, jak je Honda nejlepší motorv poli 18

          + 2 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • GRAHAM

            GRAHAM

            77.236.218.XXX
            Ten se schválně vymezuje a pozor hoši, v zásobě má ještě dvoučlenku, tu letos ještě nepoužil. 12

            + 2 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • HellHogr

              HellHogr

              95.82.135.XXX
              Když jsem psal vedle, kde by byl RB bez Renaultu - tituly a v hybridní éře výhry a podia, řekne na to, měli by Mercedes a byli by na tom líp - teď nevím ,ejstli to myslí vážně a nebo popírá skutečnosti, když Mercedes odmítl RB nekolikrát 11

              + 1 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • GRAHAM

                GRAHAM

                77.236.218.XXX
                On je takovej diskuzní slizký had. Občas mu to jde dobře, to se musí uznat. Jenže je to diskuzně k ničemu....

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • HellHogr

                  HellHogr

                  95.82.135.XXX
                  Já myslím, že spíš problém je jeho zaslepenost, škodí to jemu i diskuzi

                  + 0 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                • Mike17

                  Mike17

                  185.149.130.XXX
                  Tebe beru za poněkud (čti: od dost) rozmnějšího, než Hellhogra. Včera jsem reagoval jen na jeho rýpnutí do Hondy. Dnes jste se tu do mne pustili, aniž bych tu napsal jedinou řádku a řešíte nějaké mé imaginární komentáře a myšlenky. Nechceš mi zase napsat, že mi jde jen o rejpání? 03
                  Co třeba vnímat, na co reaguju a proč pak rejpám taky? 03

                  + 1 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
              • Mike17

                Mike17

                185.149.130.XXX
                Citace: "Kdyby měl pod kapotou Mercedes, ty 4 tituly by měl minimálně taky."
                To není tvrzení, že RB měl mít motor Mercedes. Jak blízko nebo daleko byli od dohody nevím a nevíš to ani ty. To je prosté tvrzení, že KDYBY ten motor měli, získali by i tituly. Stejně jako by měli pod kapotou Ferrari a asi si nemyslím, že by Ferrari dodávalo motor svému největšímu konkurentovi.
                Stačí umět číst, je to pak jednoduché. 12

                + 1 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Model monopostu F1 v aerodynamickém tunelu Mercedesu

Proč se Mercedes nemůže dostat do formy? Wolff přiznává vážné problémy s korelací

Carlos Sainz v Austrálii

Šéf Red Bullu potvrzuje, že uvažují o Sainzovi jako o náhradě za Péreze

Pro pilota není nikdy příjemné, když se místo závodu jenom dívá - to platí i pro Logana Sargeanta

Proč Williams neměl v Melbourne rezervní vůz? Zpověď šéfa stáje

Lando Norris s McLarenem MCL38

"Na stříbrného Leclerca jsme měli, blížíme se Ferrari i Red Bullu," těší Norrise

Sargeant závod vůbec nejel a Albon neskrýval rozčarování

PROHLÁŠENÍ po závodě v Austrálii: Ferrari na vrcholu blaha, ostatní doufají ve zlepšení

Fernando Alonso sice o body nepřišel, ale pohoršil si v pořadí

Alonso vyfasoval trest za podíl na Russellově nehodě, pořadí se mění + VIDEO

George Russell skončil závod na první pohled děsivou havárií

GP AUSTRÁLIE: Spanilá jízda Ferrari s dramatickou havárií v závěru

Start závodu v Austrálii

GRAFIA: Startovní rošt v Melbourne po penalizaci Péreze - těží z toho oba McLareny

Sergio Pérez a Christian Horner museli zkousnout Mexičanovu penalizaci

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen skromný, Ferrari odhodlané

Hamilton prozatím tápe a v Melbourne mu brány Q3 zůstaly zavřené

KVALIFIKACE: Verstappen ve finále zabral, Leclerc zkazil poslední pokus, Pérez potrestán

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama