DISKUZE K ČLÁNKU Druhý den testů v Barceloně stále bez Williamsu, opět nejrychlejší Ferrari před McLarenem

V úterý pokračovalo předsezónní testování v Barceloně. Nejrychlejší čas si opět připsalo Ferrari, tentokrát v rukou mladého Charlese Leclerca. Jak druhý den probíhal?

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Druhý den testů v Barceloně stále bez Williamsu, opět nejrychlejší Ferrari před McLarenem

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 140, poslední 12.03.2019 10:33 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Mike17 (Hlasovali 3 lidé) 19.02.2019 11:58
Zrovn ty mi povídej něco o zaslepenosti. 12»
» Situs (Hlasovali 3 lidé) 19.02.2019 12:06
Když jim McLaren stojí za fotku je to dobré… »
» jumpman (Hlasovali 3 lidé) 19.02.2019 12:14
snídal jsi vtipnou kaši, že máš potřebu tady do… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
-Aha, tak ty si vážně myslíš, že za STR jezdit nechtěl, protože si nerozumněl s vedením, ale do RB by s velkou chutí rád šel a spokojeně pracoval pro to samé vedení. Jediné, co mu vadilo by byla už předem nějaká TR, kterou v STR nezažil. 12 No tak jo. Vyvracet ti to nebudu.
-Brabham komentovat nebudu. Jedna babka povídala, že Bernie možná něco a nikdo neví co.
-Jasně, zmíním se jen o tom, že ve dvou případech se porouchal i Renault a jsem posedlý Renaultem. No přesně rétorika Renault fanboys. Kritizovat evidentní problémy se nesmí. To je špinění. 12
-Kdy vydávám nějaký výmysl za pravdu? Nějaký příklad? Tedy kromě té ptákoviny, že tvrdím, že tu výměnu křídla dělali ve Vettelův prospěch. To jsem samozřejmě nikdy nenapsal, jen se zase hloupě snažíš mi něco podsunout.
-Jo, Kimi ukecaný není. A co Webber s Riccim? Ti nejsou takoví nemluvkové. Proč se nesvěřili s levárnami? Proč Webber veřejně mluvil o tom, jak ho v Malajsii podrazil Vettel, když v tom byl vlastně Vettel nevinně a podraz to byl od vedení RB? To chce záměrně špinit neviného Vettela? Když už RB kritizoval, proč tedy neuvedl nějaké příklady ničení vozu apod? Proč nemluví ukecaný Ricci, jak mu úmyslně kazili vůz? Renault by mu za to jistě dal odměnu. 12

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
odin

odin

77.240.103.XXX
Ano perlíš. Řeč byla o ochotě Sainze jezdit za RedBull. RedBull je stáj RedBull. To jsou ti, co mají matně tmavěmodré auto se žlutým nosem a komínem a červeným býkem.
Chápu, že laikovi se snadno pletou s podobně zbarveným modrým autem s bílým, nebo možná stříbrným býkem. Kór, když obě auta mají nápisy na bocích Red Bull.Sainz za Toro Rosso jezdil a jelikož moc dobře věděl, jak to v tomto týmu chodí a dovedl si představit, jak to chodí u RBR. Podle mne po tom, co si RBR stáhl Maxe, tak si Sainz začal hledat jiné angažmá, protože mu bylo jasné, že pro Maxe budou muset pracovat všichni tři zbývající piloti obou stájí. Ale do té doby měl zájem jezdit za RBR.
V článku kde Bernie tvrdil, že nechal dvojce natankovat méně paliva, neřekl komu. Tak o tom mohu jen spekulovat na základě známých faktů. Nevím, proč to zpochybňuješ? Moje fantazie to opravdu není. Jak s tím souvisí Malajsie???
Max dojel za Riccim za celou dobu, co jsou týmovými kolegy mnohokrát. Tak nechápu, proč jsi psal že by měl být další sezónu porážen? Jako kdyby těch sezón bylo plno. Vždyť ho porazil jen loni a to ještě díky tomu, že RBR po oznámení Ricciho přestupu se na Ricciho vykašlal.
Ty vidíš rozdíl v Maxových chybách, já vidím rozdíl ve vyšším počtu selhání techniky u Ricciho.(V Bel jej stáhli, v ITA hydraulika, v USA baterie, V Mex hydraulika)-jak dalece za to může Renault těžko říci.
Já jsem možná posedlý protěžováním oblíbenců na úkor jejich týmových kolegů, ty jsi zase posedlý Renaultem jakožto hlavním nepřítelem ubulenců.
O jakých mých fabulacích mluvíš??? V případě Webbera hovoří za vše, když mu sebrali jeho nové přední křídlo a namontovali ho na Vettelův vůz poté, když si Sebík to své zničil. Ano nejsou to podle tebe idioti a dělali to proto, aby Webber zvítězil protože chtěli poškodit Seba. O těchto věcech se s tebou fakt nemá cenu bavit. Podsouváš mi zaujatost a přitom jsi nejvíce zaujatý sám. A kde jsi co četl v Blesku? Já Blesk nečtu dokonce jsem ti psal, že článek byl zde na F1News.cz
A pokud argumentuješ tím, že někdo něco neřekl, tedy je pravda tvůj výmysl, pak jsi na tom opravdu hodně špatně. Z Kimiho těžko kdokoliv dostane pár stručných odpovědí na konkrétní otázky. Těžko si myslet, že poběží za novinářema a bude si vylévat srdíčko. To jsou jen tvoje úchylné představy, na kterých zakládáš své argumenty. 13

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Hmm, já perlím:
-mirnix-tyrnix šoupnu Sanize do Toro Rosso. Já nevím. Sleduješ F1? Všiml sis, za koho jezdil? Víš o tom, že to byl do letoška jezdec POUZE STR? Že do Renaultu byl pouze zapůjčen? Tak kam ho mám asi tak šoupnout? Do Mercedesu? Až se budeš o F1 zase trochu zajímat, tak si možná všimneš, že STR a RB mají stejného majitele. Takže v RB by jezdil pro stejného Mateschitze a stejného Marka, jako v STR. V STR nikomu dvojku nedělal, přesto pro ně jezdit nechtěl. Až tak moc, že ho raději půjčili Renaultu, aby ho nemuseli každý týden ukecávat, aby dělal svou práci. A ty si myslíš, že v STR jezdit nechtěl a v RB by jezdil pro ty samé lidi s obrovským nadšením? Jasně, raději si tu budeš vymýšlet, jak věděl dopředu jaké číslo bude dělat.
-Brabham jezdil několik desítek let a jen 2 sezony udělal titul. Jak mám asi tak vědět, který rok myslíš? A jak mám vědět, o co šlo, když to sám nevíš a sám přiznáváš, že jde pouze o fabulace. Rok 1981 si fakt nepamatuju a pročítat tehdejší "Blesky" fakt nehodlám. Takže těžko můžu hodnotit, kdo, co a proč něco udělal, jestli to tedy vůbec udělal. Otázka je, jestli to není tvá fantazie, jako konspirace v Malajsii 2013.
-Prostudoval jsem si tabulky. Max dojel za Riccim jen 3x v celé sezoně. V Austrálii, kde udělal kiks v 10-tém kole, poškodil si auto a propadl se za něj. V Číně, kde setřelil Vettela a poškodil si auto. A v Monaku, kde boural v kvaldě a připravil se o šanci vyhrát. Můžu si s tím pohrát a podívat se, z jaké pozice pánové odstoupili v ostatních závodech a kdy měli problémy v kvalifikacích. Ale taky mám dost málo času a výsledek bude zřejmý. Bude zhruba odpovídat jejich výkonům z kvalifikací. Nikdo nepopírá, že udělal několik kiksů, zvlášť v první polovině sezony, které ho stály body. To dělá tu bodovou ztrátu, kterou měl na Ricciho a o kterém pořád točíš. Ale v drtivé většině závodů jezdil Max před Riccim a vykazoval vyšší rychlost. Dost dobrý důvod, ho preferovat.
-Tvá posedlost tím, jak někdo dává pilotovi úmyslně špatné díly je fascinující. Asi každý šéf týmu, který uvidí potencionálně vadný díl, ho pošle zpět výrobci a vezme díl dobrý. Dát ho do vozu by byl čistý amaterismus. Jediná vyjímka je asi tehdy, když jim výrobce odmítne dodávat díly nové. Ale takový výrobce byl v celé historii asi jen jeden. Renault. A on byl jeden z těch, jejichž díly Riccimu odešly. V závodě asi jen 2x, ale také mu odešly ve volných trénincích.Takže i Renaultu by si měl postěžovat.
-Nepopírám, že RB preferoval Maxe. Ale je to úplně jiné tvrzení než to, že někdo měl zájem na tom, aby Ricci nedojížděl. Smysl takového činu by dával asi jen tobě. Že na něm testovali výkonnost 3-tí specifikace Renaultu, s tím souhlasím. Odnesl to, že byla na h...? Jo. Ale není to vina Renaultu, že to nefungovalo? Ale to bys nemohl kydat hnůj na RB, že? 03
-Pořád čekám, že tyto tvoje fabulace konečně některý pilot potvrdí. Webber už není 5 let pilotem RB, vydal knihu a jediné, co jsem se dověděl bylo, že nebyl se všemi rozhodnutími RB v pohodě. No to je šok. Žádná obvinění o úmyslném poškozování, žádná skandální odhalení Multi21, prostě nic zajímavého. Ricci už také není pilot RB, ale týmu, který se s RB téměř nenávidí. Už půl roku si mohl pouštět pusu kam chce. A? Nic. Kimi také už není pilotem Ferrari. Kde jsou prohlášení o úmyslném poškozování? Jo, tohle se můžeme dočítat tak akorát v tom Blesku, jako spekulaci autora. 13

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
odin

odin

77.240.103.XXX
Ty perlíš Miku. Škoda, že nemám moc času se tu s tebou dohadovat. Tak jen pár poznámek k tvým názorům.
Dohadujeme se o Sainzovi, zda chtěl jezdit za RedBull a ty ho mirnix-tyrnix šoupneš do Toro Rosso, abys dokázal, že tam by nikomu dvojku nedělal.
V době o které mluvím s Bernieho kousky (ke kterým se přiznal a o kterých byly články i zde), patřila stáj Brabham k tomu nejlepšímu. Tak že šlo o tehdejší špičkový tým. A pravděpodobně se jednalo o to, pomoci Nelsonovi Piquetovi k titulu. Ten poškozený byl buď H.Rebaque, nebo R. Patrese. A důvody nedojetí se tenkrát a nejspíše i dnes také fabulují. Tak že se jen těžko dohledává v tabulkách oč šlo, když tým nahlásil vymyšlený důvod. Co to Bernieho stálo, nebo nestálo, lze jen těžko říci...
Max Ricciho neporážel ve všech závodech. To ani náhodou. Prostuduj si tabulky, máš v tom mezery. A především nebagatelizuj Maxovy chyby. Fakt, že dost častokrát podělal závod sobě i týmu, jasně ukazuje, jaký to je pilot. A fakt, že i přes mnohem více Maxových selhání, je pořád u týmu preferovaným pilotem, na rozdíl od takového Kvjata, ukazuje, jak to u protekcionalistického týmu RedBull chodí.
Ty sám jsi výše napsal, že si Sainz i Ricci nejspíše mysleli, že budou dělat u RBR dvojky. A teď mi tu tvrdíš, že si nikdo z paddocku nemyslí, že by Riccimu dávali úmyslně poruchové auto a všichni vnímají rychlost týmových kolegů? Ale Ricciardo Maxe porazil ve všech sezónách a byl lepší i v té minulé (než ohlásil přestup k Renaultu a než ho díky tomu začal stíhat jeden problém za druhým).
Proč bych si měl stěžovat u Renaultu, že Ricciardo dostal šmejd? Vždyť jeho problémy nebyly způsobeny motorem. To jsme snad už probírali? 13

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
-Jasně. Strašně chtěl jezdit za RB a proto víc jak rok jezdil jako pilot RB ve stáji Renault. A rozhodně se nemusel bát, že by u STR dělal někomu dvojku. Nevím, jaký chceš větší důlaz toho, že za RB jezdit nechtěl. Jaký k tomu měl důvod nevím, ale o jeho odchodu se psalo snad rok předem. Byla jen otázka, jestli Renault, nebo Mekáč.
-Proč by nemohli vychovat v budoucnu lepšího pilota z Gaslyho, nebo Leclerka? Mají svoji jedničku a dvojku, ale to ještě neznamená, že budou dvojku potápět. Jedna dvojka nedávno vyhráa titul. 12 A tvůj příklad s Berniem? Jednak jsem o tom nikdy neslyšel, jednak jde o dobu před půl stoletím, kdy se v F1 točily o nějaký řád menší prachy. A navíc nešlo o tehdy špičkový tým. Jestli dvojku potrestal a místo 0 bodů nedojel, asi to Bernieho nic nestálo. 03
-Max Ricciho porážel snad ve všech závodech. Vyjímku tvoří ty, kde Max něco podělal a těch pár bylo. V kvalifikacích i závodech vykazoval pravidelně vyšší rychlost a poruchy s tím nemají co dělat. Kdyby Ricci dostával takovou nakládačku další sezonu, už by dobrý flek nedostal. Oni si lidi v paddocku většinou nemyslí, že Riccimu někdo úmyslně dával poruchové auto a vnímají rychlosti týmových kolegů. Na rozdíl od tebe. 03
-Ano, tým rozhoduje o strategiích a nasazování novinek. Jen jsem si nevšiml, že by v tomto byl mezi piloty RB nějaký rozdíl. Oby měli strategie podobné, oboum se někdy nepovedla, ale nijak to neovlivňuje to, že Max Ricciho pravidelně zajížděl. Motory měnili oboum, když to bylo potřeba. Žádný brutální rozdíl mezi nimi nebyl. Jestli měl Ricci o 1 motor víc, stěžuj si Renaultu, že dostal šmejd. 13

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
odin

odin

77.240.103.XXX
Podle mne za RBR jezdit chtěl a když zjistil, že by mu nezbývalo nic jiného, než dělat Maxovi dvojku (ať už by byla jeho výkonnost jakákoliv), šel raději do McLarenu.13
Co je na tomto názoru špatného a nejednotného?
Ano rozdíl je tvrdit, že nikoho neprotěžují a že dvojce kazí úmyslně strategie a auto. Tvrdil jsem snad někdy, že to rozdíl není???
No jak chtějí z dvojky se všemi nevýhodami vychovat v budoucnu lepšího pilota, mi vysvětli. To bych se fakt rád poučil. A ještě do toho zatahuj marketing. To jako budou opět lhát jak mají oba jejich piloti stejnou šanci a podobné kydy, kterým věříš ty a pár tobě podobných??? Jen aby marketing neutrpěl?
Ricci Maxe vždycky porazil. Tedy dokud neoznámil odchod od RedBullíčků. Protože to se u nich trestá. Dokonce do chvíle, než svůj odchod oznámil, byl bodově před Maxem. Tak kde vidíš konec jeho kariéry? Bohužel moc dobře věděl, jak to u RBR chodí a nenechal to dojít tak daleko, jako Webber, tak odešel.
Co se týče úmyslných podrazů, tak už sám velký Bernie svého času přiznal, že když byl šéfem Brabhamu, tak pilotovi, který nechtěl pomoci jejich jedničce nechal natankovat méně paliva, aby nedokončil závod. Důvod byl jediný. Vlastní ambice povýšené nad ambice týmu, či lépe postaveného týmového kolegy.
Až jednou pochopíš, že tým rozhoduje (nikoliv pilot), jaká strategie se pojede, kdy zajedou k výměně pneu, ve kterém závodě nasadí novinky, nebo vymění motor atd. a také koho nechají vyhrát, pak se posuneme v diskuzích o pořádný kus vpřed. On totiž tým má veškerá data, ať už při závodě, nebo v továrně. Nikoliv pilot! Proto také tým může mnohem efektivněji rozhodovat. A pokud to považují za prospěšné, i pohřbít ambice některých svých pilotů. 13

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
airwar1939

airwar1939

176.74.141.XXX
Já jsem celkem dost optimista z toho, že i po té celkem razantní změně aera jezdí všichni podobně rychle...jasně je to hodně předčasné, počítám že Ferrari asi bude rychlejší, a že i RB a Mercedes asi neukazují vše, ale střed pole působí na trati dost rychlostně podobně i při porovnání delších stintů. Takže nidko vyloženou botu zatím neudělal, no možná Williams, ale s tím tak nějak počítám.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Petr

Petr

109.81.245.XXX
Obecně nějaký diktát je nutný - omezení aerodynamiky, motorů.. pravidla už tady jsou řádku let. Jde jen o to, jestli standardizaci vynutit i u dalšího dílu. Přímý výkonnostní zisk z převodovky je minimální. Já s tím osobně nemám problém - není to vidět, nedělá to rozdíly ve výkonu, a pokud to ušetří, tak proč ne. Fanoušci to nerozpoznají, skříně si týmy stejně budou moci dělat sami. Uvidíme, co na to týmy.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Souhlasím. Jen si myslím, že je těžké hodnotit ty piloty. Hulk byl loni asi lepší, ale zase Hulk podle mne bude dost dobrej. Sice to měl s Perezem těžký, ale jestli se nepletu, tak v té době měl probémy se svou hmotností, kterou vozil navíc. Ale už si to přesně nepamatuju.
Sainz asi nebude tak dobrej, jako Max, na druhou stranu asi jezdí slušně a hlavně na rozdíl od Gaslyho není každou chvíli ve štěrku. 04

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
Je, jen je o rok starší a zkušenější. 11

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
Právě to chtěj nastavit na pevno, aby se to zažilo. Že to bude pokaždý jiný druh směsky je podružné. Prostě jede na měkkých, na středních a na tvrdých. Tečka.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
Já jsem spiše prozatím pesimista. Jako nebude to jako loni, to určitě ne, ale někteří se hodně zlepšili a nebude jednoduché dohnat ztrátu , kterou Mclaren měl. Kéž by se pletl....

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
daaviid23

daaviid23

91.245.26.XXX
Pff, jseš to vůbec ty? 12

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
airwar1939

airwar1939

176.74.141.XXX
Tak ono hlavně, tohle jsou nová auta bez finálního aera, nové pneu a týmy to teprve poznávají. I loni o víkendu se tým byl schopen v pátek s pneu trápit a v neděli excelovat. Takže během dalších šestí dnů se dá očekávat hodně velký progres a další příjde v Melbourne.

Ale souhlasím, zatím vypadá McLaren slušně. Střed pole se ale jeví hodně vyrovnaně a Mercedes a RB zatím na to netlačí.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
Tak logicky....zisk to přinese. Jenže poměr cena výkon je tristní.
Já bych osobně preferoval, aby si to každej dělal sám, jen by se určila váha a bylo by. Nesmělo by se s tím obchodovat. Tenhle model by měl z F1 zmizet....i když u převodovky bych i oko přimhouřil.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jon

jon

90.176.154.XXX
Co vím, tak ani nikoho v RB tato situace nedohnala k slzám. Paradoxem by bylo, kdyby letos Ricci dostával obklad od Maxe a Sainz si vyjel méně bodů než loni. Apropo on ten Sainz asi nebude až taková bomba, když si ho namazal na chleba týpek, kterého si v klidu namazal na chleba Péro. Když si vezmu, že se Renault za příchod Sainze nechal od RB ohnout a rok na to ho odklidili Riccimu. Myslím, že všechna tato fakta na první pohled ukazují, že RB mrzí odchod Ricciho, ale chápali ho.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
Rozdily 2018 , zdroj Hadrelli. 03

Pirelli vypočítalo, že mezi středně tvrdými a měkkými (žlutými) pneumatikami je rychlostní rozdíl přibližně 0,8 sekundy. Superměkké (červené) jsou o 0,4 sekundy rychlejší než měkké a ultraměkké (fialové) jsou rychlejší ještě o dalších 0,6 sekundy. Další velký skok udělaly nové hyperměkké (růžové), na kterých budou vozy o 0,7 sekundy rychlejší než na ultraměkkých.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
Vždyť jo, jen jsi to měl napsat na plnej céres ne chodit kolem horké kaše.Máš pravdu...

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
Ok.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

85.70.164.XXX
To nevíš nikdy. Časem si tvoříš lepší a lepší obrázek nebo se to nějakým časem od konkurence zboří jak domeček z karet, no ale jak jsem psal, zatím tam ten čas konkurence nadává. Degradace je navíc u McLarenu velice slušná, v tom Ferrari třeba dnes hodně plavalo, McLaren ne. Člověk si všímá takových pozitiv, časy se berou s rezervou ale zcela bezpředmětné také nejsou. Proto nepíšu že je to skvělé, jen že nadějné 03 Až se povede závodní simulace bude to určitě k porovnání s ostatními lepší.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Model monopostu F1 v aerodynamickém tunelu Mercedesu

Proč se Mercedes nemůže dostat do formy? Wolff přiznává vážné problémy s korelací

Carlos Sainz v Austrálii

Šéf Red Bullu potvrzuje, že uvažují o Sainzovi jako o náhradě za Péreze

Pro pilota není nikdy příjemné, když se místo závodu jenom dívá - to platí i pro Logana Sargeanta

Proč Williams neměl v Melbourne rezervní vůz? Zpověď šéfa stáje

Lando Norris s McLarenem MCL38

"Na stříbrného Leclerca jsme měli, blížíme se Ferrari i Red Bullu," těší Norrise

Sargeant závod vůbec nejel a Albon neskrýval rozčarování

PROHLÁŠENÍ po závodě v Austrálii: Ferrari na vrcholu blaha, ostatní doufají ve zlepšení

Fernando Alonso sice o body nepřišel, ale pohoršil si v pořadí

Alonso vyfasoval trest za podíl na Russellově nehodě, pořadí se mění + VIDEO

George Russell skončil závod na první pohled děsivou havárií

GP AUSTRÁLIE: Spanilá jízda Ferrari s dramatickou havárií v závěru

Start závodu v Austrálii

GRAFIA: Startovní rošt v Melbourne po penalizaci Péreze - těží z toho oba McLareny

Sergio Pérez a Christian Horner museli zkousnout Mexičanovu penalizaci

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen skromný, Ferrari odhodlané

Hamilton prozatím tápe a v Melbourne mu brány Q3 zůstaly zavřené

KVALIFIKACE: Verstappen ve finále zabral, Leclerc zkazil poslední pokus, Pérez potrestán

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama