"Honda v roce 2018 překonala očekávání Toro Rosso - výkonem i spolehlivostí," tvrdí šéf týmu Tost

Petr Hlawiczka, 6. listopadu 2018, 06:20 Google+

Honda v letošní sezóně podle Franze Tosta příjemně překvapila Toro Rosso svou výkonností i spolehlivostí, přestože v ní je na tom stále nejhůře ze všech čtyř výrobců pohonných jednotek.

Počet komentářů:  24 komentářů (Poslední 08.11. 13:35) Napište svůj názor
Toro Rosso Pierra Gaslyho před Velkou cenou Mexika

Toro Rosso Pierra Gaslyho před Velkou cenou Mexika | foto: Red Bull Content Pool

Sdílejte článek

Japonská automobilka po neúspěšném tříletém období letos spolupracuje se stájí Toro Rosso a od příštího roku na její motory přechází také mateřský Red Bull. V Itálii s nimi alespoň navenek panuje velká spokojenost.

"Zatím odvádějí fantastickou práci, protože se hodně zlepšili ve výkonnosti a také ve spolehlivosti. Předčí naše očekávání, pokud jde o spolehlivost, protože jsme si mysleli, že budeme mít mnohem více problémů. Ale abych byl upřímný, tak jsme neměli žádné větší potíže," uvádí Tost.

"Také v oblasti výkonnosti, protože s novou specifikací nejsme moc pozadu za špičkovými týmy," pokračuje s odkazem na Ferrari a Mercedes, kteří mají nad Hondou a Renaultem stále jasně navrch.

img-responsive

Honda dělá pokroky, na špici ale stále dost ztrácí | foto: Honda Racing F1

Toro Rosso si už sice vyzkoušelo novou specifikaci, po několika problémech se nicméně vrátilo ke starší verzi. Nárůst výkon ho ale potěšil a vyhlíží další pokroky: "Jsem přesvědčený o tom, že Honda se během zimních měsíců zlepší. Odvádějí velmi dobrou práci, hodně na to tlačí," oznamuje Tost.

Současná pravidla povolující využití pouze 3 kusů spalovací motorů (ICE), turbodmychadla (TC) a motorgenerátoru pro rekuperaci tepelné energie (MGU-H) a jen dvou kusů baterií (ES), řídicí elektroniky (CE) a motorgenerátoru pro rekuperaci kinetické energie (MGU-K) na sezónu se mu však nelíbí.

"Kolik pohonných jednotek bude využito na konci příštího roku? To zatím nevím. Pro mě jsou tři pohonné jednotky z pohledu pravidel špatně. Měli bychom mít možnost jich získat více, ale tak je to v současné době v pravidlech zakotveno a já doufám, že se to od roku 2021 změní," dodává šéf Toro Rosso.

Stav použitých součástí pohonných jednotek před závodním víkendem v Brazílii

Stav použitých součástí pohonných jednotek před závodním víkendem v Brazílii | zdroj: Petr Hlawiczka / F1NEWS.cz / INCORP images

Google+ Vytisknout

Diskuze: "Honda v roce 2018 překonala očekávání Toro Rosso - výkonem i spolehlivostí," tvrdí šéf týmu Tost

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 24, poslední 08.11.2018 13:35 Vložte komentář

Zobrazeno posledních 24 komentářů. Vstupte do diskuze Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Lewis Hamilton zabral v pravou chvíli a o fous vyfoukl pole position svému stájovému kolegovi

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Leclerc rozhodnutí Ferrari nechápe, žádá vysvětlení

Pohled na trať v Monaku, část kolem bazénu

ANALÝZA SEKTORŮ: Bottas předčil Hamiltona pouze v jednom místě, Ferrari na rovinkách nejrychlejší +VIDEO

Start závodu v Monaku

GRAFIKA: Startovní rošt po penalizacích Gaslyho a Giovinazziho - Leclerc z 15. místa

Lewis Hamilton byl ze zisku pole position na této trati nesmírně nadšený

V kvalifikaci vítězí Hamilton před Bottasem, Leclerc po špatném rozhodnutí Ferrari vypadl už v Q1!

Charlesi Leclercovi domácí prostředí svědčí

Ve třetím tréninku Leclerc v čele před oběma Mercedesy, Vettel skončil v bariéře

Daniil Kvjat a Lewis Hamilton v tréninku v Monaku

FOTO: Tréninky v malebném Monaku s poctami zesnulému Laudovi na vozech a přilbách

reklama

Průběžné pořadí šampionátu:

1. HAMILTON, 2. BOTTAS, 3. VER... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Rob Smedley u Williamsu tento měsíc skončí

Šéfinženýr výkonnosti Smedley opouští Williams. Po čem zatoužil?

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Mercedesy odpoledne v přístavu dominují, Ferrari zaostává o parník. Překvapil nováček Albon

  2. "Monstra" - Marko v Monaku očekává 6. double Mercedesu, Briatore si rýpl do Ferrari

  3. Renault kvůli problému s ojnicemi nemohl využívat svůj motor na plný výkon, Abiteboul prozrazuje čísla

  4. Ferrari po analýze zůstává u svého současného konceptu, zvažuje návrat Resty zpět

  5. SPECIAL: Roky s Nikim Laudou

  6. Svět F1 zasáhla smutná zpráva, zemřel Niki Lauda

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud