Za novou Force Indii, kterou ovládl Lawrence Stroll se skupinou investorů, v příští sezóně bude jezdit jeho syn Lance, jenž nyní působí u Williamsu. A o Oconovi ostatní týmy kvůli vazbám na Mercedes moc vážně nepřemýšlejí, jak potvrdil McLaren či Red Bull. Podle Christiana Hornera jej to paradoxně znevýhodňuje "jako kotva," což se loni potvrdilo také například u Pascala Wehrleina, který letos musel vzít zavděk DTM.
Jednadvacetiletý sympatický francouzský pilot v zákulisí jedná s týmy, ale zatím to moc růžově i přes oblibu v padoku nevypadá. "Musím poděkovat všem za jejich hezké zprávy a podporu, které se mi každý den dostává. Byli jsme v těžkých situacích už dříve a vždycky jsme je překonali. V mé kariéře to nikdy nebylo lehké, jak víte," přiznává svou nelichotivou situaci.
"Můžu vám slíbit, že se ani v tuto chvíli nevzdám. Motivace je vysoká a mí dávní soupeři jsou ve špičkových autech, což mě činí ještě hladovějším než dříve," pokračuje Ocon, jemuž v šampionátu patří s 45 body desátá příčka, ale například na 7. Nica Hülkenberga mu jich schází pouze sedm. Jedním z jeho bývalých soupeřů je například Charles Leclerc, jenž se příští rok dočká závodního debutu s Ferrari.
"Sním o F1, trénuji F1, jím F1, hraju F1, myslím F1... Jsem zrozen k závodění a mým jediným cílem je stát se šampionem - a vždy to tak bude. Uvidíme se tento týden," píše pilot Force Indie toužící po setrvání v královské disciplíně motorsportu.
"Myslím, že by to byla naprostá škoda, kdyby Formule 1 přišla o takový talent. Mělo by to být naopak," poukazuje bývalý jezdec Gerhard Berger na situaci, kdy piloti míří z F1 do DTM. "Rádi bychom naše piloty dostávali do F1, protože jsou na to dostatečně dobří."