DISKUZE K ČLÁNKU Obrat: výrobci chtějí zachovat klíčový prvek současných motorů i po roce 2021
Výrobci pohonných jednotek mění svůj názor - od roku 2021 by rádi zachovali motorgenerátor pro rekuperaci tepelné energie (MGU-H), který je důležitým prvkem jejich vysoké efektivity, ačkoliv dříve byly ochotny od něj ustoupit.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Obrat: výrobci chtějí zachovat klíčový prvek současných motorů i po roce 2021
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» Mansell_fan
(Hlasovali 5 lidé)
10.07.2018 19:20
Tak prý Renault má zájem o Alonsa. No myslím že… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
tom11
12:24 12.07.2018 80.92.242.XXX
Naprosto souhlasím. Pokud není šance na nové dodavatele, ponechme to Tak, jak to je nyní. Jako největší pozitivum vidím to, že teď máme tři víceméně vyrovnané dodavatele a čtvrtého, který je na dobré cestě. Čili v momentu, kdy máme konečně pole srovnané, tak je hloupost do toho jakkoli zasahovat.
airwar1939
07:15 12.07.2018 176.74.141.XXX
Snižování počtu motorů si vymyslela FIA, protože předpokládala že čím méně motorů tým dostane, tím méně budou stát... problém je že díky tomu, že se motory neustále vyvíjí, a motorář za rok na brzdě odpálí klidně 50-100 motorů, tak těch šest motorů pro tým jsou kapkou v moři nákladů motoráře. A cena za sezonu je pořád stejná, bez ohledu na to zda tým odebere deset, osm, nebo jen šest motorů
airwar1939
23:20 11.07.2018 176.74.141.XXX
Je otázka zda by to nebylo z louže pod okap. Renault příští rok a nejspíše ani v roce 2020 na titul mít nebude, a McLaren zrovna slovy Zaka Browna přiznal že ani loňský vůz nebyl tak dobrý jak si namlouvali, a že jim potrvá minimálně dva roky než se vrátí do pozice konkurenceschopného týmu schopného myslet na boj o titul.
Mansell_fan
21:07 11.07.2018 213.220.223.XXX
Je to zajímavé, ale mně jako fanouškovi Ferrari v době kdy u nás jezdil taky nikdy k srdci nepřirostl
Mansell_fan
17:32 11.07.2018 37.188.141.XXX
Taky mi přijde že Renault je lepší varianta. Ale uvidíme.
Petr Hloušek
16:28 11.07.2018 194.79.55.XXX
ale perspektiva boje o vyšší příčky je spíš u továrny než u McL
Mansell_fan
19:20 10.07.2018 37.188.181.XXX
Tak prý Renault má zájem o Alonsa. No myslím že by Fernando neměl váhat. Zvlášť nyní když je jasné že koncepce se měnit nebude a Renault se tak (stejně jako Honda) nemusí bát naplno vyvíjet. Tovární tým je tovární tým. U McLarenu je to, bohužel, už asi ztracená varta.
Adi
18:20 10.07.2018 90.179.98.XXX
Ja si myslím, ze je to rozumný krok. Všichni 4 výrobci již utratili obrovské částky za vývoj. Navíc 4 výrobci jsou pro F1 úplně dostačující. Honda je obrovská společnost a všichni víme jak velké problémy měla a stále tam není ani po 5ti letech vývoje. MGU H je skvělý nápad a myslím, ze časem bude mít využití i v běžném autoprumyslu. Navíc technologicky už na světě není moc firem, které by byly schopny postavit konkurenceschopnou F1 PJ.
Kevin
16:19 10.07.2018 80.250.30.XXX
Že nevstoupí nový výrobce PJ se rýsovalo delší dobu, Aston si akorát přihříval polívčičku. Redbull si změnu moc přál, ale když výrobci nechodí... Renalut se postavil za zbytečné vyhazování peněz z okna. Navíc takto bude mít každý výrobce alespoň dva odběratele, takže se lépe pokrývají ty náklady než mít jen jednoho. Jestli na deset týmu jsou 4 výrobci málo, to bych tedy neřekl. F1 je vrchol know how, tam už z principu těch kandidátů nikdy moc nebude.
shazec
14:21 10.07.2018 217.31.62.XXX
Nechápu na co z mého příspěvku narážíš a jakou souvislost to má s motory. Současné aero je důvod číslo jedna proč za sebou auta nejsou schopná jet v závěsu v zatáčkách a na rovinkách to pak kolikrát ani s DRS nedoženou. To že jsou velké rozdíly v pneu je snad i dobře, jen bych zvýšil jejich degradaci, která se po dřívějších stížnostech na Pirelli stala prakticky neexistující a celý závod na měkké směsi není problém.
Situs
12:43 10.07.2018 217.31.62.XXX
Jestli opravdu nelze rozhodnutím o změnách na motorech přilákat jiné výrobce do F1, tak to opravdu nemá smysl. A jestli to tak opravdu nakonec zůstane, tak současní motoráři si potvrdí jak důležití jsou, jak pevné maj jejich pozice a doslova budou Liberty držet za ko_le.
Aktuálně
Nadcházející závod 19.5.2024
GP Emilia Romagna63 kol (309.049 km)
Autodromo Enzo e Dino Ferrari
-
Pátek
- 1. Trénink (13:30 - 14:30)
- 2. Trénink (17:00 - 18:00)
-
Sobota
- 3. Trénink (12:30 - 13:30)
- Kvalifikace (16:00)
-
Neděle
- Závod (15:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek