DISKUZE K ČLÁNKU Obrat: výrobci chtějí zachovat klíčový prvek současných motorů i po roce 2021

Výrobci pohonných jednotek mění svůj názor - od roku 2021 by rádi zachovali motorgenerátor pro rekuperaci tepelné energie (MGU-H), který je důležitým prvkem jejich vysoké efektivity, ačkoliv dříve byly ochotny od něj ustoupit.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Obrat: výrobci chtějí zachovat klíčový prvek současných motorů i po roce 2021

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 28, poslední 12.07.2018 12:24 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Mansell_fan (Hlasovali 5 lidé) 10.07.2018 19:20
Tak prý Renault má zájem o Alonsa. No myslím že… »
» jumpman (Hlasovali 3 lidé) 10.07.2018 12:19
to není docela pravda, protože když je nižší… »
» Adi (Hlasovali 3 lidé) 10.07.2018 18:20
Ja si myslím, ze je to rozumný krok. Všichni 4… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

tom11

tom11

80.92.242.XXX
Naprosto souhlasím. Pokud není šance na nové dodavatele, ponechme to Tak, jak to je nyní. Jako největší pozitivum vidím to, že teď máme tři víceméně vyrovnané dodavatele a čtvrtého, který je na dobré cestě. Čili v momentu, kdy máme konečně pole srovnané, tak je hloupost do toho jakkoli zasahovat.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
airwar1939

airwar1939

176.74.141.XXX
Snižování počtu motorů si vymyslela FIA, protože předpokládala že čím méně motorů tým dostane, tím méně budou stát... problém je že díky tomu, že se motory neustále vyvíjí, a motorář za rok na brzdě odpálí klidně 50-100 motorů, tak těch šest motorů pro tým jsou kapkou v moři nákladů motoráře. A cena za sezonu je pořád stejná, bez ohledu na to zda tým odebere deset, osm, nebo jen šest motorů

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
airwar1939

airwar1939

176.74.141.XXX
Je otázka zda by to nebylo z louže pod okap. Renault příští rok a nejspíše ani v roce 2020 na titul mít nebude, a McLaren zrovna slovy Zaka Browna přiznal že ani loňský vůz nebyl tak dobrý jak si namlouvali, a že jim potrvá minimálně dva roky než se vrátí do pozice konkurenceschopného týmu schopného myslet na boj o titul.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
kakaa

kakaa

46.135.21.XXX
Za trapárny co se okolo Alonsa děly celou jeho kariéru si zaslouží jěště pár let pořádné frustrace ne? Kór teď, když ferko s Vettelem, který ho obral o pár titulů, možná udělá další, musí být na větvi a motivovaný je porazit .)

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mansell_fan

Mansell_fan

213.220.223.XXX
Je to zajímavé, ale mně jako fanouškovi Ferrari v době kdy u nás jezdil taky nikdy k srdci nepřirostl 17

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Poky

Poky

46.254.64.XXX
Hele, pokud je motoráři naserou, tak liberty muže zalobovat za obič motory a nalákaj spostu výrobců 03

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Poky

Poky

46.254.64.XXX
Taky si myslím, že by měl jít 11 . Já ho jaksi nikdy neměl rád 13 13

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mansell_fan

Mansell_fan

37.188.141.XXX
Taky mi přijde že Renault je lepší varianta. Ale uvidíme.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Petr Hloušek

Petr Hloušek

194.79.55.XXX
ale perspektiva boje o vyšší příčky je spíš u továrny než u McL

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

217.31.62.XXX
Myslím že Alonso zůstane v McLarenu, on není od Renaultu tak daleko a McLaren mu umožňuje aktivity které by u Renaultu nemohl realizovat. Renault může zlákat Alonsa jen svým autem, a tam to taky zatím není 07

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mansell_fan

Mansell_fan

37.188.181.XXX
Tak prý Renault má zájem o Alonsa. No myslím že by Fernando neměl váhat. Zvlášť nyní když je jasné že koncepce se měnit nebude a Renault se tak (stejně jako Honda) nemusí bát naplno vyvíjet. Tovární tým je tovární tým. U McLarenu je to, bohužel, už asi ztracená varta.

+ 5 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Adi

Adi

90.179.98.XXX
Ja si myslím, ze je to rozumný krok. Všichni 4 výrobci již utratili obrovské částky za vývoj. Navíc 4 výrobci jsou pro F1 úplně dostačující. Honda je obrovská společnost a všichni víme jak velké problémy měla a stále tam není ani po 5ti letech vývoje. MGU H je skvělý nápad a myslím, ze časem bude mít využití i v běžném autoprumyslu. Navíc technologicky už na světě není moc firem, které by byly schopny postavit konkurenceschopnou F1 PJ.

+ 3 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Kevin

Kevin

80.250.30.XXX
Že nevstoupí nový výrobce PJ se rýsovalo delší dobu, Aston si akorát přihříval polívčičku. Redbull si změnu moc přál, ale když výrobci nechodí... Renalut se postavil za zbytečné vyhazování peněz z okna. Navíc takto bude mít každý výrobce alespoň dva odběratele, takže se lépe pokrývají ty náklady než mít jen jednoho. Jestli na deset týmu jsou 4 výrobci málo, to bych tedy neřekl. F1 je vrchol know how, tam už z principu těch kandidátů nikdy moc nebude.

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Adi

Adi

89.24.62.XXX
Přesně tak.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
shazec

shazec

217.31.62.XXX
Nechápu na co z mého příspěvku narážíš a jakou souvislost to má s motory. Současné aero je důvod číslo jedna proč za sebou auta nejsou schopná jet v závěsu v zatáčkách a na rovinkách to pak kolikrát ani s DRS nedoženou. To že jsou velké rozdíly v pneu je snad i dobře, jen bych zvýšil jejich degradaci, která se po dřívějších stížnostech na Pirelli stala prakticky neexistující a celý závod na měkké směsi není problém.

+ 2 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
Ano, platí....a proto jsou jen 3 motory. (komponenty)

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

217.31.62.XXX
Jestli opravdu nelze rozhodnutím o změnách na motorech přilákat jiné výrobce do F1, tak to opravdu nemá smysl. A jestli to tak opravdu nakonec zůstane, tak současní motoráři si potvrdí jak důležití jsou, jak pevné maj jejich pozice a doslova budou Liberty držet za ko_le.

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
daaviid23

daaviid23

90.182.169.XXX
Neplatí náhodou limit na cenu za motory pro odběratele?

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jumpman

jumpman

178.255.168.XXX
to není docela pravda, protože když je nižší přítlak, tak je mnohem snažší dostat auto na limit i pro nějakou okurku...

+ 3 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

217.31.62.XXX
01

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Nico Rosberg a Lewis Hamilton těsně za sebou

"Škody po vzájemných kolizích jsme s Lewisem museli od Barcelony 2016 hradit," prozrazuje Rosberg

Havárie po prvním restartu GP Číny 2024

Piastri zkritizoval Strolla, McLaren zjišťuje, proč byl v Číně tak rychlý + VIDEO

Lewis Hamilton se v letošním ročníku nadále trápí

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: U Red Bullu se slaví, nadšený je i Norris

Daniel Ricciardo dostal postih pro příští závod (ilustrační foto)

Tresty v Šanghaji i po závodě, potrestán je i Ricciardo

Lando Norris se možná překvapivě vklínil mezi dominantní Red Bully (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Drama uprostřed závodu míchalo pořadím, Verstappen byl opět na vlastní vlně

Max Verstappen zajistil Red Bullu jubilejní sté pole position (ilustrační foto)

SPRINT ČÍNY - Prohlášení po sprintu a kvalifikaci. Red Bull slaví, ostatní opatrně doufají

Max Verstappen a Sergio Pérez v Bahrajnu

Kvalifikační double Red Bullu, Hamilton vyhořel

Fernando Alonso se stal smutným hrdinou sprintu (ilustrační foto)

SPRINT ovládl Verstappen, dramatický boj o bronzovou příčku

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprintu v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama