DISKUZE K ČLÁNKU Obrat: výrobci chtějí zachovat klíčový prvek současných motorů i po roce 2021
Výrobci pohonných jednotek mění svůj názor - od roku 2021 by rádi zachovali motorgenerátor pro rekuperaci tepelné energie (MGU-H), který je důležitým prvkem jejich vysoké efektivity, ačkoliv dříve byly ochotny od něj ustoupit.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Obrat: výrobci chtějí zachovat klíčový prvek současných motorů i po roce 2021
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» Mansell_fan
(Hlasovali 5 lidé)
10.07.2018 19:20
Tak prý Renault má zájem o Alonsa. No myslím že… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
daaviid23
12:08 10.07.2018 90.182.169.XXX
To teda dopadlo dost neslavně.
Nicméně pokud opravdu nikdo nepříjde, tak souhlasím s tím, že hardware neměnit.
Co bych rozhodně změnil jsou pravidla okolo motorů. Není možné dál pokračovat v trendu snižování počtů motorů a technických penalizací. Dále bych se bavil o limitech na palivo.
Nicméně pokud opravdu nikdo nepříjde, tak souhlasím s tím, že hardware neměnit.
Co bych rozhodně změnil jsou pravidla okolo motorů. Není možné dál pokračovat v trendu snižování počtů motorů a technických penalizací. Dále bych se bavil o limitech na palivo.
GRAHAM
12:02 10.07.2018 77.236.218.XXX
Motory v budoucnu rozhodně změnit, ale má logiku to "současné" prodloužit třeba do roku 2022-23. Na můj vkus je to pořad poruchové a pak ty nesmyslné penalizace.
A když už to výrobci chtějí, tak zavést povinnost dát motor a stejný komukoli.Bez vyjimky.
A když už to výrobci chtějí, tak zavést povinnost dát motor a stejný komukoli.Bez vyjimky.
jumpman
11:58 10.07.2018 178.255.168.XXX
ono by se dalo řešit i to, kdyby za téhle konstelace chtěl vstoupit další výrobce např. za úplatu poskytnutí dat všech současných výrobců např rok staré pohonné jednotky, tím by se nováčkovi usnadnil vstup, ale pořád by musel dohánět nějakou ztrátu, ale nebyl by úplně marnej...
jumpman
11:56 10.07.2018 178.255.168.XXX
a tebe jako baví, když se o pozici nebojuje, ale pouze objede ten co má pneu v lepší kondici nešťastníka co se nemůže bránit? Já bych aero zachoval, stejně jako motory. To co je potřeba udělat, je ztížit pilotům řízení aut, aby dělali víc chyb, to by pro F1 bylo mnohem přínosnější
shazec
11:53 10.07.2018 217.31.62.XXX
Motory ať klidně nechají, hlavně ať ty šašci co nejvíc osekají aero, aby se zmenšil rozdíl mezi první trojkou a středem pole a aby se dalo lépe předjíždět bez umělé DRS. Na některých okruzích je DRS potřeba, ale na ostatních se z předjíždění stává objíždění.
Aktuálně
Poslední závod 5.5.2024
GP Miami57 kol (308.326 km)
Miami International Autodrome
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 19.05.2024
GP Emilia Romagna 63 kol (309.049 km)
Autodromo Enzo e Dino Ferraridní | hod | min | sek