DISKUZE K ČLÁNKU Obrat: výrobci chtějí zachovat klíčový prvek současných motorů i po roce 2021

Výrobci pohonných jednotek mění svůj názor - od roku 2021 by rádi zachovali motorgenerátor pro rekuperaci tepelné energie (MGU-H), který je důležitým prvkem jejich vysoké efektivity, ačkoliv dříve byly ochotny od něj ustoupit.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Obrat: výrobci chtějí zachovat klíčový prvek současných motorů i po roce 2021

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 28, poslední 12.07.2018 12:24 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Mansell_fan (Hlasovali 5 lidé) 10.07.2018 19:20
Tak prý Renault má zájem o Alonsa. No myslím že… »
» jumpman (Hlasovali 3 lidé) 10.07.2018 12:19
to není docela pravda, protože když je nižší… »
» Adi (Hlasovali 3 lidé) 10.07.2018 18:20
Ja si myslím, ze je to rozumný krok. Všichni 4… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
No jenže to by jsi musel vyrazit z F1 takovej Wiliams a možná další, nemaj prachy. a kvůli nim se snižují počty komponent aby byla dobrá cena. Přitom mnohem lepší by bylo jezdit třeba na 5 motorů.

+ 1 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
daaviid23

daaviid23

90.182.169.XXX
Právě ale při nižším přítlaku je řízeně obecně obtížnější.

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
daaviid23

daaviid23

90.182.169.XXX
To teda dopadlo dost neslavně.

Nicméně pokud opravdu nikdo nepříjde, tak souhlasím s tím, že hardware neměnit.
Co bych rozhodně změnil jsou pravidla okolo motorů. Není možné dál pokračovat v trendu snižování počtů motorů a technických penalizací. Dále bych se bavil o limitech na palivo.

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
Motory v budoucnu rozhodně změnit, ale má logiku to "současné" prodloužit třeba do roku 2022-23. Na můj vkus je to pořad poruchové a pak ty nesmyslné penalizace.

A když už to výrobci chtějí, tak zavést povinnost dát motor a stejný komukoli.Bez vyjimky.

+ 1 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jumpman

jumpman

178.255.168.XXX
ono by se dalo řešit i to, kdyby za téhle konstelace chtěl vstoupit další výrobce např. za úplatu poskytnutí dat všech současných výrobců např rok staré pohonné jednotky, tím by se nováčkovi usnadnil vstup, ale pořád by musel dohánět nějakou ztrátu, ale nebyl by úplně marnej...

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jumpman

jumpman

178.255.168.XXX
a tebe jako baví, když se o pozici nebojuje, ale pouze objede ten co má pneu v lepší kondici nešťastníka co se nemůže bránit? Já bych aero zachoval, stejně jako motory. To co je potřeba udělat, je ztížit pilotům řízení aut, aby dělali víc chyb, to by pro F1 bylo mnohem přínosnější

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
shazec

shazec

217.31.62.XXX
Motory ať klidně nechají, hlavně ať ty šašci co nejvíc osekají aero, aby se zmenšil rozdíl mezi první trojkou a středem pole a aby se dalo lépe předjíždět bez umělé DRS. Na některých okruzích je DRS potřeba, ale na ostatních se z předjíždění stává objíždění.

+ 2 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

217.31.62.XXX
Souhlas. Bez nových dodavatelů jsou změny riskantní rozhodnutí. Když už se to srovnává, je hloupost vrážet peníze do možnosti další dominance.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Logan Sargeant během prvních předsezónních testů v Bahrajnu

Je Sargeantova sedačka v ohrožení? Američan sebevědomě odmítá jakýkoli tlak

Carlos Sainz se stává velmi horkým zbožím na trhu pilotů F1

Sainz jr. u Sauberu? Pro někoho nesmysl, leč mající svůj smysl

Konečně! Tak většina soupeřů i médií hodnotí první Norrisovo vítězství (ilustrační foto).

GP USA: PROHLÁŠENÍ po závodě - zářící Norris a zástup gratulantů

Lando Norris se po patnácti pódiích konečně dočkal vítězství (ilustrační foto)

GP USA: Norris se zapsal do Zlaté knihy vítězů, penalizace mění pořadí

Valtteri Bottas je jedním z těch, kteří navzdory neúspěšné pozici na startu věří v progres

GP USA - PROHLÁŠENÍ po sprintu a kvalifikaci - prakticky celé pole chce usilovat o body

Lewis Hamilton tentokrát zabránil blamáži, ale optimální formu stále nemá

GP USA: Verstappen poprvé vyhrál v Miami kvalifikaci, Leclerc mu šlapal na paty

Daniel Ricciardo dokázal ubránit velmi cenné umístění

SPRINT USA: Verstappen na pohodu, Ricciardo ubránil druhé Ferrari + ohlasy

Max Verstappen s novým Red Bull RB20 při testech v Bahrajnu

GP USA: Rozstřelu vládl Verstappen. Mercedes selhal, Ricciardo zazářil

Charles Leclerc v tréninku strávil na trati symbolický čas

GP USA: Verstappen si pohrál s konkurencí, chybující Leclerc zcela vyhořel

Ferrari před GP Miami

Ferrari se barví do modra, v Miami představí nového hlavního sponzora + VIDEO

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama