DISKUZE K ČLÁNKU Obrat: výrobci chtějí zachovat klíčový prvek současných motorů i po roce 2021

Výrobci pohonných jednotek mění svůj názor - od roku 2021 by rádi zachovali motorgenerátor pro rekuperaci tepelné energie (MGU-H), který je důležitým prvkem jejich vysoké efektivity, ačkoliv dříve byly ochotny od něj ustoupit.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Obrat: výrobci chtějí zachovat klíčový prvek současných motorů i po roce 2021

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 28, poslední 12.07.2018 12:24 Vložte komentář

Zobrazit příspěvky: všechny podle vláken všechny podle času

  • shazec

    shazec

    217.31.62.XXX
    Motory ať klidně nechají, hlavně ať ty šašci co nejvíc osekají aero, aby se zmenšil rozdíl mezi první trojkou a středem pole a aby se dalo lépe předjíždět bez umělé DRS. Na některých okruzích je DRS potřeba, ale na ostatních se z předjíždění stává objíždění.

    + 2 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • jumpman

      jumpman

      178.255.168.XXX
      a tebe jako baví, když se o pozici nebojuje, ale pouze objede ten co má pneu v lepší kondici nešťastníka co se nemůže bránit? Já bych aero zachoval, stejně jako motory. To co je potřeba udělat, je ztížit pilotům řízení aut, aby dělali víc chyb, to by pro F1 bylo mnohem přínosnější

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • daaviid23

        daaviid23

        90.182.169.XXX
        Právě ale při nižším přítlaku je řízeně obecně obtížnější.

        + 0 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • jumpman

          jumpman

          178.255.168.XXX
          to není docela pravda, protože když je nižší přítlak, tak je mnohem snažší dostat auto na limit i pro nějakou okurku...

          + 3 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
      • shazec

        shazec

        217.31.62.XXX
        Nechápu na co z mého příspěvku narážíš a jakou souvislost to má s motory. Současné aero je důvod číslo jedna proč za sebou auta nejsou schopná jet v závěsu v zatáčkách a na rovinkách to pak kolikrát ani s DRS nedoženou. To že jsou velké rozdíly v pneu je snad i dobře, jen bych zvýšil jejich degradaci, která se po dřívějších stížnostech na Pirelli stala prakticky neexistující a celý závod na měkké směsi není problém.

        + 2 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
Zavřít reklamu