Renault nechce bojovat uprostřed pole, začne se už soustředit na auto pro rok 2019?

Petr Hlawiczka, 22. května 2018, 06:30 Google+

Po pouhých šesti z 21 závodů letošní sezóny začíná Renault přemýšlet o tom, že by již přesunul svou pozornost k monopostu pro rok 2019 a vývoj letošního RS18 by předčasně ukončil. Jeho jezdec Nico Hülkenberg tento nápad podporuje.

Počet komentářů:  5 komentářů (Poslední 22.05. 14:15) Napište svůj názor
Renault přemýšlí, že by se již naplno začal věnovat vývoji příštího vozu

Renault přemýšlí, že by se již naplno začal věnovat vývoji příštího vozu | foto: Renault Sport F1

Sdílejte článek

Francouzský tým se po převzetí Lotusu postupně zlepšuje, v posledním závodě ve Španělsku se dostal mezi konstruktéry už na čtvrtou příčku, o bod před McLaren. S tím se ovšem nehodlá spokojit - jeho cílem je nejpozději do roku 2020 bojovat o mistrovské tituly.

"V současnosti diskutujeme o tom, jestli bychom neměli omezit vývoj tohoto letošního auta. Ještě jsme se nerozhodli, protože jsme v tvrdém boji o vrcholové pozice ve středu pole a nemůžeme si dovolit ve vývoji polevit. Musíme o tom ale přemýšlet," připustil technický ředitel Bob Bell.

Nicovi Hülkenbergovi by nevadilo, kdyby měl obětovat část letošní sezóny ve prospěch budoucích úspěchů: "Pro mě by to nebyl problém, i kdyby to snížilo naše šance v této sezóně," uvádí německý pilot, kterému patří průběžná osmá pozice v šampionátu.

img-responsive

Nico Hülkenberg by rád vyměnil boje uprostřed pole za bitvy o vítězství | foto: Renault Sport F1

Pro příští rok se mají měnit aerodynamická pravidla kvůli usnadnění předjíždění (širší a jednodušší přední křídla, širší a hlubší zadní křídla pro zdůraznění DRS efektu, zjednodušení brzdových kanálků a deflektorů), Renault však pro tyto změny nehlasoval.

"Z mého pohledu se zdůvodnění nevěnoval dostatečný výzkum. Dal bych přednost tomu, abychom veškeré úsilí vložili do roku 2021 místo zavedení něčeho, co není moc dobře promyšleno," vysvětluje Bell.

Google+ Vytisknout

Diskuze: Renault nechce bojovat uprostřed pole, začne se už soustředit na auto pro rok 2019?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 5, poslední 22.05.2018 14:15 Vložte komentář

Zobrazeno posledních 5 komentářů. Vstupte do diskuze Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Max Verstappen ve Velké ceně Brazílie 2018

Chceme v F1 roboty bez emocí? Šéf Red Bullu se Verstappena zastává

Kritický okamžik závodu - o kolo zpět jedoucí Ocon vráží do vedoucího Verstappena

"Verstappen nedokáže udržet emoce pod kontrolou," říká Brawn. "Ocon mě vyprovokoval," hájí se jezdec

Max Verstappen v kolizi s Estebanem Oconem v závodě v Brazílii

Whiting se vyjádřil k incidentu Ocona s Verstappenem. Kdo je na vině? +VIDEO

Lewis Hamilton, Toto Wolff a Valtteri Bottas slaví mistrovský titul konstruktéra po závodě v Brazílii

FOTO: Těsné souboje v Brazílii, kolize Verstappena s Oconem a oslavy titul Mercedesu

Lewis Hamilton na pódiu po GP Brazílie 2018

"Nikdy nebudu fanouškem Formule E, je pomalejší než Formule Ford," říká Hamilton

Sebastian Vettel s Ferrari na brazilském okruhu Interlagos

Kam se poděla Vettelova rychlost? Vadný senzor měl dopad na ovladatelnost jeho Ferrari

reklama

Průběžné pořadí šampionátu:

1. HAMILTON, 2. VETTEL, 3. RÄ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

McLaren získal významnou finanční injekci

Latifi se stává spolumajitelem McLarenu, investuje do něj 6 miliard Kč

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Vettel povolán ke komisařům (aktualizováno)

  2. Whiting se vyjádřil k incidentu Ocona s Verstappenem. Kdo je na vině? +VIDEO

  3. PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: "K vážení nás neměli volat," zlobí se Vettel

  4. Jak bude vypadat trať ve Vietnamu, kam F1 zamíří poprvé v roce 2020?

  5. Verstappen "dohrál" incident s Oconem v garáži, FIA ho potrestala

  6. Kam se poděla Vettelova rychlost? Vadný senzor měl dopad na ovladatelnost jeho Ferrari

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud