DISKUZE K ČLÁNKU Mercedes hrozí založením konkurenční série, Ferrari o ní podle Ecclestonea už jedná

Kromě Ferrari vyjadřuje často nesouhlas s budoucími plány Formule 1 také Mercedes. Nyní jeho sportovní ředitel Toto Wolff hrozí založením konkurenčního šampionátu.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Mercedes hrozí založením konkurenční série, Ferrari o ní podle Ecclestonea už jedná

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 125, poslední 22.03.2018 21:33 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Pepan (Hlasovalo 6 lidí) 21.03.2018 08:36
Ferrari nemůže jednat o nové sérii, protože celá… »
» Situs (Hlasovali 5 lidé) 21.03.2018 08:53
Do konkurenční série neseženou další týmy, když… »
» Poky (Hlasovali 3 lidé) 21.03.2018 09:35
Tak tak. Odhadované rozpočty jsou jak píšeš… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

Duncan66

Duncan66

89.29.32.XXX
Otazka je, zda je pro samotnou F1 vsemozna protekce nekterych tymu vcetne te financni dobra, ci nikoli.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Pikaso

Pikaso

77.104.216.XXX
To je tvůj názor a já ti ho neberu. Můj je o trochu dost jiný. Např. v tom, že minimálně půlka lidí v červeném nemá originál oblečení F. Tím bych naší diskusi ukončil. Seš fanda F a to je hezké, ale růžové brýle tak hezký nejsou.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
Tak Ferrari dle Autosportu našlo "jen" 10 koní. Je to hodně a nebo málo? V každém případě to nedohnalo Mercedes.Je ale potřeba si uvědomit, že motor rovná se 7 závodů. A výkon se spolehlivostí souvisí. Takže ve finále to může být i hodně. A taky je to jen odhad...něco se šušká, že mají problém se spotřebou. Takže to že Renault ASI pojede na minuloroční výkon z konce sezóny už tak směšně nezní že. 11

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Duncan66

Duncan66

89.29.32.XXX
Ja jsem si toho vseho vedom a proto me takove lzi a pokrytecke zvasty ze strany rudych a stribrnych nadzvedavaji ze zidle.
A jinak F2 ma mozna radove mensi sledovanost, ale cim dele ji sleduji tim spise musim rict, ze ty zavody jsou napinavejsi a zazivnejsi, nez F1. Videl jsem i letosni prvni zavod Indycar, kde zmenili vozy a vraci se ke korenum zavodeni a ten zavod byl skvely. Nadherne jak se piloti prali s temi auty a zaroven pro ne nebyl problem jezdit tesne za sebou a predjizdelo se bez DRS.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
manson

manson

46.135.23.XXX
Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
Jo, to má logiku, ještě 2,3 roky to ponechat. To nerozporuji, jenže je problém, chtělo by to motory zmrazit a bez dalšího vývoje.Ale tam se asi neshodnou...

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
Nuž dobrá, ale Ferrari které obhajuješ tak na ekonomiku moc nemyslí. Holt se neshodneme.Uvidí se jak to dopadne. Jsem si jistý že se dohodnou.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
Motory nejsou levné z hlediska vývoje a nasledného vývoje. Chtějí přilákat další konkurenci, více výrobců a chtějí aby byla každá automobilka lehce nahraditelná. To logicky Ferrari nechce.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
A v čem mohla Liberty zlepšit F1 ohledně techniky a předjiždění? Jak dlouho to vlastní? Vždyť neměla možnost !!Co to je za myšlenkový pochod? Vždyť to nemá logiku, hlavu ani patu a ani to co kritizuješ nešlo v tak malém čase udělat, změnit.
12

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
manson

manson

89.177.216.XXX
Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Pepan

Pepan

83.208.30.XXX
Běž si někdy nakoupit reklamní předmět do obchodu Ferrari. Známý tam byl a protočily se mu panenky. A ty ceny na závodech jsou stejné. Oni nemají důvod se podbízet. Oni jsou Ferrari a spíše lidi rádi utratí ty větší peníze jenom aby dokázali, že jim fandí.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
manson

manson

89.177.216.XXX
Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Pepan

Pepan

83.208.30.XXX
To, že za F1 vyhodili tolik peněz, ještě neznamená, že mají dost pádné kliky. Trošku se pouč o investicích a najdeš spoustu případů, kdy lidé či společnosti do něčeho nainvestovali hromady peněz a investice se rozplynula v nenávratnu. Pořád vidíš, kolik investovala Liberty, jenže týmy do provozu investují neustále a musí kromě sportu myslet hlavně na ekonomiku. Ta je pro ně prioritou. Na co jim bude kvalitní sport, když nebudou mít na zaplacení faktur? Tady je střet zájmů a pokud tam nedojde k nějakému koncensu, tyto strany se rozejdou. A nespoléhej na to, že odchodu Ferrari někdo využije a nastoupí místo nich. Režie týmu F1 je neskutečně vysoká, pravidla jsou nepřesná a matoucí že se v nich nevyznají ani jezdci a Liberty, místo aby udělala něco pro vylepšení stávajícího obrazu F1 akorát rozšiřuje řady úředníků.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
manson

manson

89.177.216.XXX
Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
dannak

dannak

89.103.144.XXX
Proboha, proc by to delaly ? kolik novych prihlasek do F1 bylo za posledni dobu, ktere se ujaly a neco dokazali ?
A mj, co takovej RB, kdyz jim odejdou hlavni souperi F a M? Proti komu udou zavodit, aby to pro ne melo nejakou marketingovou hodnotu ? Odchodem velkych tymu utrpi jak financni stranka primo, tak neprimo pres reputacni - soutez uz nebude mit takovy vehlas nebo uroven, "kdyz z ni ti nejlepsi odhazeji", tak kdo by se hlasil ?
Tohle opet bude mit dopad na sponzory.
Takze podle me Libery fakt hraje vysokou hru na tenkem lede. No a v neposledni rade je to take souboj osobnosti ve smyslu kdo nakonec vymekne a ztrati tak trochu tvar.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
tom11

tom11

185.156.121.XXX
no, víc možností asi není 04

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
Máš na mysli promotér Ferrari ?

Když to bude levnější a jednodušší postavit,(motor) nový zájemci přijdou.
Vůbec si nebuď jistý, že automobilky by do toho s Ferrari šli. Nemají důvod.Vím že ty ho vymyslíš, ale nemají. F1 je jen jedna a tu vlastní Liberty.Můj názor.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
Shodnout se nemusíme, o tom je diskuze. Vabank určitě nejedou, vzhledem k tomu kolik je stála značka F1.Tak naivní nejsou. Nakonec třeba budou dvě série a bude. A taky jsou tu jiné automobilky a ty když třeba (nemyslím si to) me aF odejde , okamžitě využíjí příležitost.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
Ano myslím.Mercedes neodejde.Wolff je obyčejný nedůležitý "zaměstnanec". Nakonec můžeš pak začít fandit někomu jinému. 13
Apropo já chápu obě dvě strany sporu.Každá má své zájmy a buď se dohodnou a nebo ne.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Pikaso

Pikaso

77.104.216.XXX
Nemohu si pomoc, ale máš hrozně jednostranej a jak ty píše naivní pohled. Prezentuješ tu jistoty, o kterých se dá velmi snadno pochybovat. Co když je to tak, že do F1 nešlo mnoho automobilek, protože se jim nechtělo soutěžit s milodary protěžovaným F. Kde bereš tu jistotu, že by se zákazníci F s jejich motory nerozloučili a nesáhli by po motorech R a H. Třeba Toyota z WEC zas tak daleko od motoru F1 není a třeba by jí odchod prominenta přesvědčil, že teď to má cenu a jsou společně s R a H na stejné čáře a dostanou ke svému balíku rovný díl. Třeba by se vrátil i Cosworth. Kde bereš tu jistotu, že F je F1 ??? Znám hodně fandů, ale moc jich to takhle nebere. Většina fandů jako všude fandí úspěšným, což se teď může k F vrátit. Nehledě na to, že když se konečně F dostalo hodně blízko k M, bylo z marketingových důvodů nesmyslné odcházet.
Myslím, že se to nestane, ale kdyby F odešlo osobně mám ten názor, že život jejich série by měl jepičí život, stejně tak jak ty si myslíš, že by to byla smrt F1. No a jak jsem už několikrát psal červené bundy, trika a mikiny nezaručují, že se jedná o pravověrné fandy F. Podle mě to znamená jenom to, že F díky milodarům prodává tyto věci o dost levněji než konkurence. Kdysi jsem si chtěl koupit mikinu R, ale vycházela dvakrát tak draze než mikina F. Proto jsem si nekoupil ani jednu. F nefandím a peníze za R jsem nechtěl dát. Jednoduchá matematika. Fanda jede na závody F1, dost často s tím, že si chce přivést prezent a co si koupí ???? Triko F 1000,- nebo M 2500. Je to vlastně jenom vzpomínka, ne výpovědní hodnota o tom komu fandím. Podle mě si to s tím odchodem a možnostmi F maluješ moc na růžovo, ale realita asi bude trochu jiná.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

McLaren ve speciálním zbarvení pro Monako

McLaren vzdá hold Sennovi, do Monaka přijíždí ve speciálním zbarvení + VIDEO

Carlos Sainz přijíždí do boxů po svém vítězství v Austrálii

"Mohli jsme vyhrát," lituje Ferrari po nasazení novinek v Imole. Leclerc viní Red Bull a McLaren z 'podivností'

Lando Norris se stává sběratelem trofejí (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: GP Emilia Romagna - Norris lituje, ostatní doufají

George Russell prohrál týmový duel, ale získal bod útěchy

GP Emilia Romagna: Podruhé se šok nepovedl, Verstappen se spasil na cílové čáře

Max Verstappen získal v Imole osmou pole-position v řadě, jako druhdy legendární Ayrton Senna

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen opěvuje úspěch, McLaren mu chce řádně zatopit

Piastrimu úspěch na Imole poněkud zhořkl (ilustrační foto)

Pořadí na startu GP Emilia Romagna se mění, Piastri přišel o první řadu

Sergio Pérez si připsal další nepovedený výkon

GP Emilia Romagna: Verstappen poosmé v řadě na pole-position, Ferrari zklamalo

Fernando Alonso si před kvalifikací řádně zkomplikoval život

McLaren vyhrál v dramatickém závěru poslední, dvakrát přerušený trénink

Nico Hülkenberg si vyzkoušel trať v Imole vůbec poprvé ve své kariéře (ilustrační foto)

Leclercova nadvláda pokračuje i v druhém tréninku, Cunoda velkým překvapením

Lando Norris zkoušel zpočátku konstrukční prvky, takže k měřeným časům se dostal až v druhé části tréninku (ilustrační foto)

Pochybující Leclerc ovládl první trénink, mistři světa chybovali, Albon nechal vyvěsit červenou vlajku

  • Pátek

    • 1. Trénink (13:30 - 14:30)
    • 2. Trénink (17:00 - 18:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:30 - 13:30)
    • Kvalifikace (16:00)
  • Neděle

    • Závod (15:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama