DISKUZE K ČLÁNKU Mercedes hrozí založením konkurenční série, Ferrari o ní podle Ecclestonea už jedná

Kromě Ferrari vyjadřuje často nesouhlas s budoucími plány Formule 1 také Mercedes. Nyní jeho sportovní ředitel Toto Wolff hrozí založením konkurenčního šampionátu.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Mercedes hrozí založením konkurenční série, Ferrari o ní podle Ecclestonea už jedná

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 125, poslední 22.03.2018 21:33 Vložte komentář

Zobrazit příspěvky: všechny podle vláken všechny podle času

  • tom11

    tom11

    185.156.121.XXX
    jako skoro všechno má i tohle dvě strany téže mince. jednou stranou je promotér, který rozděluje prachy a společně s FIA určuje celková pravidla. na straně druhé jsou ti, kteří do toho sportu investují vlastní ( nebo sponzorské ) prostředky, musí při tom ta daná pravidla respektovat. to je celé. tohle musí být ve vzájemném souladu. pokud se jednotliví aktéři na obou stranách na tomto neshodnou, je jediným východiskem pro tým, který se zněním pravidel či rozdělováním financí nesouhlasí, prostě F1 opustit. bylo by to škoda, ale na druhou stranu jsou úlohy jasně dané a pokud jeden bude mluvit do práce toho druhého, je to špatně.

    + 3 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • manson

      manson

      89.177.216.XXX
      Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • GRAHAM

        GRAHAM

        77.236.218.XXX
        A v čem mohla Liberty zlepšit F1 ohledně techniky a předjiždění? Jak dlouho to vlastní? Vždyť neměla možnost !!Co to je za myšlenkový pochod? Vždyť to nemá logiku, hlavu ani patu a ani to co kritizuješ nešlo v tak malém čase udělat, změnit.
        12

        + 2 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
    • Duncan66

      Duncan66

      89.29.32.XXX
      Otazka je, zda je pro samotnou F1 vsemozna protekce nekterych tymu vcetne te financni dobra, ci nikoli.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • manson

        manson

        89.177.216.XXX
        Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • GRAHAM

          GRAHAM

          77.236.218.XXX
          Vždyť to musí odsouhlasit týmy a FIA 12 Týmy chtějí stabilitu pravidel, dělat něco narychlo bez rozmyšlení je nesmysl, to už tu bylo. Liberty je tam tak krátce, že to co říkaš je směšné. 02

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • manson

            manson

            89.177.216.XXX
            Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • GRAHAM

              GRAHAM

              77.236.218.XXX
              To je myšleno dlouhodobě do budoucna, nakonec pokud to sleduješ, tak i Brawn říká, že s motory je lehký problém, ale že tu změnu musí udělat.Nechtějí být zavislý jen na automobilkách. Což logiku má...z pohledu Liberty.

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • manson

                manson

                89.177.216.XXX
                Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • odin

                  odin

                  77.240.103.XXX
                  Ale blbost. Proč čokoládovny?
                  S F1 je nutné něco udělat. A Liberty to změnit chce. Tak proč by nemohli do F1 získat nezávislého dodavatele pohonných jednotek? Vnímám, že se tam zrovna plno motorářů hnát nebude (za stávajících podmínek), ale věřím, že nějakého výrobce motorů bez ambicí postavit svůj tým, by získat mohli. A pro netovární týmy by to byla varianta, jak neplatit nesmyslné částky za druhořadé zboží.
                  Souhlasím s Grahamem, logiku to má.

                  + 0 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • manson

                    manson

                    89.177.216.XXX
                    Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

                    + 0 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • odin

                      odin

                      77.240.103.XXX
                      Ale to nejsou "bychy". Liberty má páky na to, aby přizpůsobila podmínky motorářům, aby o F1 začali mít zájem. Uvědom si, že Ecclestone už o tomto nerozhoduje. Což je pro mne alespoň jiskřička naděje, že se může něco změnit. Protože já změnu chci. Na rozdíl od Pepana, mansona a dalších.

                      + 0 / − 0

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                      • manson

                        manson

                        89.177.216.XXX
                        Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

                        + 0 / − 0

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
                        • odin

                          odin

                          77.240.103.XXX
                          No tak podle mne musí motor vyrobit automobilka. To jako myslíš, že cukráři najednou vyrobí motor pro F1? Psal jsem to výše, jak jsem "nezávislost" výrobce pohonné jednotky myslel. Dost mne překvapuje, že tu diskutuje někdo, kdo myslí vážně, že Marko s RedBullem je schopen vyvinout a vyrobit motor pro F1. 17 A co víc, dokonce, že čeká výrobce motorů z jiného oboru. 02
                          Podle mne to není v současné době tak ultimativní otázka, jak píšeš ty. Liberty má ještě dva roky na to přesvědčit nějakou(ké) automobilku(ky), aby vyráběla(ly) motory pro F1. Závislost na Ferrari, Mercedesu, Reenaultu a Hondě, bych v žádném případě zatím neviděl. Přičemž Hondu vnímám jako nezávislého dodavatele motorů. Je to na Liberty, zda vytvoří zajímavé podmínky pro případné zájemce. Samozřejmě, že za stávajících podmínek se ta nikdo nehrne. Stávající automobilky si vytvořily monopoly a chtějí zachovat status quo. Ale právě tento setrvalý stav je třeba rozbít.

                          + 0 / − 0

                          ohodnotit kladně záporně

                          Reagovat Nahlásit
                          • manson

                            manson

                            89.177.216.XXX
                            Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

                            + 0 / − 0

                            ohodnotit kladně záporně

                            Reagovat Nahlásit
                            • odin

                              odin

                              77.240.103.XXX
                              Porsche???
                              Ale tady nejde o dnešek. Liberty chce vytvořit podmínky které budou přijatelné pro automobilky. V současnosti musí každý výrobce pohonné jednotky nacpat nesmysl do vývoje aby ve výsledku jezdil na chvostu a sklidil od zaujatých fans posměch. To je jasné, že se tam nikdo nepohrne. Na rozdíl od tebe by mně nevadil a ani čínská, korejská či další japonská automobilka, jako dodavatel motorů.
                              Liberty vidí problém (stejně jako ty avětšina fans) v nezájmu o F1. Chtějí to řešit, tak nevím proč bychom jim neměli přát úspěch. Protože stávající stav půjde do .... dříve, či později určitě. A že je podmínkou řešení narovnání poměrů a rušení protekcionalismu v F1. Je snad jasné?

                              + 0 / − 0

                              ohodnotit kladně záporně

                              Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Speciální zbarvení McLarenu pro GP Monaka jako pocta Ayrtonovi Sennovi

McLaren vzdává hold Sennovi, do Monaka přijíždí ve speciálním zbarvení + VIDEO

Carlos Sainz přijíždí do boxů po svém vítězství v Austrálii

"Mohli jsme vyhrát," lituje Ferrari po nasazení novinek v Imole. Leclerc viní Red Bull a McLaren z 'podivností'

Lando Norris se stává sběratelem trofejí (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: GP Emilia Romagna - Norris lituje, ostatní doufají

George Russell prohrál týmový duel, ale získal bod útěchy

GP Emilia Romagna: Podruhé se šok nepovedl, Verstappen se spasil na cílové čáře

Max Verstappen získal v Imole osmou pole-position v řadě, jako druhdy legendární Ayrton Senna

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen opěvuje úspěch, McLaren mu chce řádně zatopit

Piastrimu úspěch na Imole poněkud zhořkl (ilustrační foto)

Pořadí na startu GP Emilia Romagna se mění, Piastri přišel o první řadu

Sergio Pérez si připsal další nepovedený výkon

GP Emilia Romagna: Verstappen poosmé v řadě na pole-position, Ferrari zklamalo

Fernando Alonso si před kvalifikací řádně zkomplikoval život

McLaren vyhrál v dramatickém závěru poslední, dvakrát přerušený trénink

Nico Hülkenberg si vyzkoušel trať v Imole vůbec poprvé ve své kariéře (ilustrační foto)

Leclercova nadvláda pokračuje i v druhém tréninku, Cunoda velkým překvapením

Lando Norris zkoušel zpočátku konstrukční prvky, takže k měřeným časům se dostal až v druhé části tréninku (ilustrační foto)

Pochybující Leclerc ovládl první trénink, mistři světa chybovali, Albon nechal vyvěsit červenou vlajku

  • Pátek

    • 1. Trénink (13:30 - 14:30)
    • 2. Trénink (17:00 - 18:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:30 - 13:30)
    • Kvalifikace (16:00)
  • Neděle

    • Závod (15:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama