DISKUZE K ČLÁNKU Mercedes hrozí založením konkurenční série, Ferrari o ní podle Ecclestonea už jedná

Kromě Ferrari vyjadřuje často nesouhlas s budoucími plány Formule 1 také Mercedes. Nyní jeho sportovní ředitel Toto Wolff hrozí založením konkurenčního šampionátu.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Mercedes hrozí založením konkurenční série, Ferrari o ní podle Ecclestonea už jedná

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 125, poslední 22.03.2018 21:33 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Pepan (Hlasovalo 6 lidí) 21.03.2018 08:36
Ferrari nemůže jednat o nové sérii, protože celá… »
» Situs (Hlasovali 5 lidé) 21.03.2018 08:53
Do konkurenční série neseženou další týmy, když… »
» Poky (Hlasovali 3 lidé) 21.03.2018 09:35
Tak tak. Odhadované rozpočty jsou jak píšeš… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

jon

jon

194.228.59.XXX
Mercedes a Ferrari by určitě byli pro. Renault od příštího roku už asi také (to už bude téměř srovnaný). Ale asi bychom museli zamávat Hondě.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
odin

odin

77.240.103.XXX
Ale to nejsou "bychy". Liberty má páky na to, aby přizpůsobila podmínky motorářům, aby o F1 začali mít zájem. Uvědom si, že Ecclestone už o tomto nerozhoduje. Což je pro mne alespoň jiskřička naděje, že se může něco změnit. Protože já změnu chci. Na rozdíl od Pepana, mansona a dalších.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
airwar1939

airwar1939

176.74.141.XXX
Tak zatím všichni dělají ramena, jak LM a FIA, tak i Mercedes a Ferrari, ale je jasné že během sezony se bude horečně jednat, a hledat kompromisy, aby se Mercedes a Ferrari nažrali a Formule 1 zůstala celá.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
airwar1939

airwar1939

176.74.141.XXX
Tak u Sparty je to celkem jednoduché, na tu už několik let chodí v průměru 7-8 tisíc diváků. Jinak ankety z PC jsou pro kočku... ono je totiž fanda a fanda, a anketa z PC sčítá hrušky z jablky.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
airwar1939

airwar1939

176.74.141.XXX
Nejjednodušší je vyrazit na nějaký závod Formule 1, třeba Rekousko, to je za rohem, a trať je i z bronze dobře koukatelná... a tam počítej fandy. 03

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
manson

manson

89.177.216.XXX
Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
odin

odin

77.240.103.XXX
Ale blbost. Proč čokoládovny?
S F1 je nutné něco udělat. A Liberty to změnit chce. Tak proč by nemohli do F1 získat nezávislého dodavatele pohonných jednotek? Vnímám, že se tam zrovna plno motorářů hnát nebude (za stávajících podmínek), ale věřím, že nějakého výrobce motorů bez ambicí postavit svůj tým, by získat mohli. A pro netovární týmy by to byla varianta, jak neplatit nesmyslné částky za druhořadé zboží.
Souhlasím s Grahamem, logiku to má.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
odin

odin

77.240.103.XXX
Už pár let F1 seduji a vím jedno. Vždycky, když se jednalo o novém Concordu, tak Ferrari odcházelo z F1 a zakládalo novou sérii. A Ecclestone je protěžoval, jelikož tento argument používal též jako nátlak na ostatní. Souhlasím s HellHogrem. Je to jen nátlak dvou týmů, kteří se považují za pupek F1. Jeden ve jménu zachování dominance díky motorům a druhý ve jménu zachování příjmů za nic. Jsem zvědav, jak tvrdí budou Amíci. Každopádně jim fandím. F1 jde díky intrikářské politice Bernieho do kopru. A horší to snad být ani nemůže. Jestli Ferrari a Mercedesu vadí změna pravidel, pak ať táhnou. Jsem zvědav, zda jejich nová série bude obsahovat klauzuli o 90-ti mega dolarů navíc pro Ferrari a soutěž se stávajícími hybridy. A kolik týmů do takové série přilákají za těchto podmínek.
Jinak si myslím, že Pepan plete hrušky s jablky. Co má společného Concord s majiteli okruhů? Podle mne se každý majitel okruhu bude chovat tržně. A to znamená, že bude chtít vydělat jak na F1, tak na truc sérii. Tak jaképak solidární???
Za mě, ať jsou klidně dvě série. Ale nevěřím, že někdo bude tak hloupý, či masochistický, aby přistoupil na vyděračské podmínky Ferrari a Mercedesu. Tito lidé si musí uvědomit, že ve svých sériích budou závodit buď sami, nebo za rovnějších podmínek. A pokud nechtějí závodit sami, tak je nejjednodužší varianta příjmout rovnější podmínky Liberty v F1.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
manson

manson

89.177.216.XXX
Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
manson

manson

89.177.216.XXX
Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
No to je těžký, když to nesleduješ...

05

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Jirka_1

Jirka_1

217.30.64.XXX
Nebudou solidární a nebudou držet při sobě. To by už udělali dávno, ale neudělali, protože každý si hraje na svém písečku a nebudou podporovat konkurenci. Na druhé straně nikde není napsané, že Liberty bude tak nenažraná, jako Bernie... Všechno je to jen bububu, založit novou sérii mimo FIA? Nevěřím, že to finančně zvládnou.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
Nuž dobrá, budu Vám tedy věřit, nakonec je to jedno. 03

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
manson

manson

89.177.216.XXX
Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
Možné je teoreticky všechno.Boj o moc, peníze, těžko říci, kdo bude mít navrh. Osobně si myslím že Liberty , má některé věci předjednané. Může mít i něco podepsaného, od pár týmů. Taky když už půjde do tuhého, může cuknout. Nikdo nezná její strategii. Berte taky v potaz, že všichni týmy se hoooodně pamatují jak vždy s nimy Ferrari věběhlo a slízlo smetanu. Teď může nastat pravý opak, týmy se združí proto ,aby měli lepší podmínky a Ferrari může zůstat samo.
Nová serie pak nemá týmy.... Ferrari nemá zatím tak navrh jak si někteří myslíte. Proto se taky pán ve svetru vzteká.Snad to dopadne dobře.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
manson

manson

89.177.216.XXX
Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Pepan

Pepan

89.24.157.XXX
A co když majitelé okruhů budou solidární, budou držet při sobě a po roce 2020 odmítnou pořadatelství Velkých cen pod hlavičkou Liberty? Pokud jim nová série nabídne lepší podmínky, proč by dogmaticky trvali na vyděračských podmínkách stávající série? A ještě jedna poznámka. Další série se na F1 přiživují, co se týče sledovanosti. Tím, že by FIA těm okruhům odebrala licenci pro pořádání dalších sérií, by si akorát podřezala větev na které sedí. Takže bububu by mohla dělat akorát FIA, je otázka, s jakým účinkem.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
Myslím že tady by je měl. Když se teď Spartě nedaří, tak má míň fanoušků? Jo někteří fandí dle výkonosti, ale jinak je to imho stabilní a seknout se o 5% je v klidu.
To kluci se sekli o kapku více u Ferrari.
18 18

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
manson

manson

89.177.216.XXX
Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jon

jon

194.228.59.XXX
Jiné automobilky nečekají. To už by tam dávno byly. A pokud o tom ještě nějaké uvažovaly, Honda je odradila na dobro.
Liberty má prd. Jen si snaží si zachovat nějaký statut do jednání. Jenže Ferrari je tam hodně dlouho a moc dobře vědí, co si mohou dovolit. Věděl to Bernie a našel zlatou střední cestu. Díky Ferrari je tam zajímavé prostředí pro ostatní automobilky, které se tam s ním mohou poměřit. Každé sportovní auto se snaží se srovnat s Ferrari, tak kde jinde se s nimi porovnat než tam, kde působí plně továrna. V ostatních sériích to nikde není zastřešeno Scuderií Ferrari z Maranella, takže sice někdo vypráská Ferrari, ale ne tovární stáj, což nikdy nemá tu pravou váhu.
Realita je taková, že Liberty se hodně ohne, jenom se teď snaží stát vzpřímené. Za chvíli bude fáze bolavých zad, od kterých jim automobilky rychle pomohou
Já jsem také proto, ať všichni zůstanou pod hlavičkou F1 a nějak se domluví, ale Liberty otevřelo Pandořinu skříňku a jak se zdá, budou toho asi více litovat, než si mysleli. 03

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Maxe čeká náročný závěr sezóny

Verstappena čeká v Brazílii další penalizace, Pérezova budoucnost je dle Marka otevřená

Max Verstappen se pozvolna stává doslova personou non grata (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě v Mexiku

Juki Cunoda si po Mexiku může připsat titul „vrchní rozbíječ“ - byť ne vždy byla vina na jeho straně (ilustrační foto)

Drama se vším všudy, Verstappen potrestán, Sainz jr. dominoval

Valtteri Bottas po dlouhé době okusil pocit postupu do Q2

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci - lkaní kvůli červené vlajce, Verstappen i Norris jsou skromní

Oscar Piastri bude chtit na mexickou kvalifikaci rychle zapomenout

Kvalifikaci možná překvapivě vyhrál Sainz jr., selhání Péreze a Piastriho

Oscar Piastri v závodě v Maďarsku

Závěrečný trénink na GP Mexika v režii McLarenu

Součástí druhého tréninku byl test pneumatik Pirelli pro příští rok

Druhý trénink také červený, Verstappen v problémech, Sainz jr. naopak v pohodě

Oliver Bearman se opět posadil do Ferrari, ale mnoho štěstí neměl

Dvě červené vlajky, Leclercův vůz poškozen, nejvíc se smál Russell

George Russell s Mercedesem W15

Mercedes vysvětluje výkonnostní špičky, které způsobily katastrofu. V Mexiku se sveze Antonelli

Dovolte nám vzpomínku na jednoho pozapomenutého pilota F1

F1 se rozloučila s nejrychlejším leteckým ředitelem, nestal se novým Huntem

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama