DISKUZE K ČLÁNKU Mercedes hrozí založením konkurenční série, Ferrari o ní podle Ecclestonea už jedná

Kromě Ferrari vyjadřuje často nesouhlas s budoucími plány Formule 1 také Mercedes. Nyní jeho sportovní ředitel Toto Wolff hrozí založením konkurenčního šampionátu.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Mercedes hrozí založením konkurenční série, Ferrari o ní podle Ecclestonea už jedná

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 125, poslední 22.03.2018 21:33 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Pepan (Hlasovalo 6 lidí) 21.03.2018 08:36
Ferrari nemůže jednat o nové sérii, protože celá… »
» Situs (Hlasovali 5 lidé) 21.03.2018 08:53
Do konkurenční série neseženou další týmy, když… »
» Poky (Hlasovali 3 lidé) 21.03.2018 09:35
Tak tak. Odhadované rozpočty jsou jak píšeš… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
To je myšleno dlouhodobě do budoucna, nakonec pokud to sleduješ, tak i Brawn říká, že s motory je lehký problém, ale že tu změnu musí udělat.Nechtějí být zavislý jen na automobilkách. Což logiku má...z pohledu Liberty.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
Na straně Ferrari a Mercedesu je ještě Mclaren. Vyhrožuje jen Ferrari, tak to prostě je.Jen Ferrari hovoří o alternativní serii, nikdo ji nechce a nechce ji ani Ferrari. Příprava pozic. Bude mela.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
Nešla by udělat anketa kdo komu fandí(popularita), ať máme jasno, že70- 80 % Ferrari nemá ani náhodou? Bude rádo za 35% maximálně 03 Mclarenu dávám tak 20%. 11

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jon

jon

194.228.59.XXX
01

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jon

jon

194.228.59.XXX
Jako že by třeba šlo 80% těm, co dělají tu show a velkou část jim dotují i sponzoři, piloti a majitelé stájí. A zbylých 20% šaškům, kteří dělají účetnictví a mají se starat o reklamu. Pak by šlo v pohodě a ani by nebyl důvod, aby se Ferrari zlobilo kvůli zrušení historického bonusu, protože by to dostali v jiné formě. Včetně ostatních, kteří by se měli daleko lépe a nemuseli by pak brečet kvůli ceně motorů.
Co se týká utrácení. Každý utrácí tolik, kolik může. Přijde mi, že kromě F1 moc netušíš, jak to v motorsportu chodí. Když máš peníze, dáš své dítě na motokáry. Jsou tatínci (i u nás v republice), kteří dávají na hobby svých dětí to, co mají, aby jejich dítě mohlo jezdit závody a u nich potrénovat. Pokud to celé okrouhám jen na motokáru + pneumatiky + benzín + startovné + povinná výbava jezdce + licence + náklady spojené se závoděním (cestovné, strava na místě, ubytování), jsme na částce cca 40.000,- za káru, 15.000,- (homologovaná přilba, homologované boty+rukavice+kombinéza), 2.500,- Kč za roční licenci (jezdec + soutěžící), a za každý závod potom 3.000,- za sadu gum (co závody, to nové gumy), 3.000,- spotřebák na káře + motoru, 2.000,- startovné, 1.000 Kč za benzín, 300 Kč za olej (jsou to dvoutakty) + nějaká ta strava v restauraci na okruhu a spaní se dá řešit ve starším karavanu, pokud ho máš. Takže i když to dělají jen jako hobby během víkendů, stojí to kromě asi 60.000,- Kč za rok cca 10.000-15.000,- Kč každý závodní víkend, kterých je 6 za rok. Tohle vše zároveň předpokládá, že mechanikem bude sám tatínek. Což taky může stát pěknou paletu za zadřené motory a další neduhy, které se vyskytnou kvůli nezkušenosti. Je potom fér, že děti, které mají movitější rodiče mohou na jaře trénovat v Itálii a vůbec mají spoustu tréninků i během roku, když na to mají čas a chuť. Možná by to měli regulovat i tady, nemyslíš?
A máš takový dojem, že kdyby toto nastalo, byl by dnes v F1 Max Verstappen na takové úrovni, na jaké je. A že by se Nico Rosberg vyjezdil tak, jak se vyjezdil. O "pohádce" se dá mluvit jen v případě Lewise, který vzešel z průměrných poměrů.
Teď se dostaňme k vrcholu ledovce - F1. Do této chvíle je možné ve všech sériích (F4, F3, F2) mít svoji formuli a trénovat, dokud mi neupadnou ruce, pokud na to mám dost peněz. A v F1 by měl panovat socialismus, že chudí pojedou vepředu a bohatým budu brát od huby, že nikoho nezajímá, že na to mají a neodpustit jim úspěch. Ale jdi. Jak jsem tu již několikrát zmínil, tyto praktiky a způsob jednání mají jméno - komunismus. Chceš to v F1, fajn. Potom já chci kapitalistické stáje odejít do jiné série, kde jim do toho nebude kafrat nějaký Marxista s americkým pasem, který utratil veškeré úspory za zlaté prasátko a teď přemýšlí, jak oškubat lidi, kteří to prase krmí. Ty si potom koukej na svoji F1 plnou zákazníků, kteří budou brečet, že chtějí to a tamto a já se budu koukat na sérii, která bude špičkou motorsportu. Mě tam Haas, Manor, Minardi a podobní chybět nebudou, takže budeme oba spokojeni. 03

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jon

jon

194.228.59.XXX
Pokud zůstane Lewis a bude jezdit za Renault, tak budu držet palce klidně jim. 04 Já jsem větší fanda jeho než Mercedesu. Po pravdě, mé krvi je bližší BMW (z přímé konkurence) a špička ledovce je pro mě Porsche. 04 Ale Mercedes mám také rád, jako všechny Německé automobilky, takže mají mé extra sympatie i z tohoto úhlu pohledu. 04
Jinak toho Toto Wolffa, to jsi myslel jako vtip dne, viď? 11 Mluvit o šéfovi stáje a jejím 30% akcionáři jako nedůležitém zaměstnanci by i ve dvojích uvozovkách bylo hodně troufalé, kdyby to bylo myšleno vážně. 12 Kromě Daimleru tam není nikdo jiný, kdo by do toho mohl více kecat než on. 03
Jinak já jsem s Tebou za to, že pokud se domluví, budou nadále dodávat motory i "neškodným" stájím typu Williams a Force India. Alespoň dokud nebude nějaká regulace výdajů. Ale jestli se zvednou, jdou i s motory. To nám Toto asi jasně naznačil. 03

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
manson

manson

89.177.216.XXX
Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
manson

manson

89.177.216.XXX
Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
HellHogr

HellHogr

89.24.50.XXX
Jak řekl Horner, Mercedes s Ferrari jedou jako jeden tým, ale upřímně, když to můžou zalžoti, ato to udělají ať tam jezdí jen Mercedes a Ferrari ať udělají svůj kalendář ... kolik lidí na to bude koukat a chodit na závody? to jsou kecy v kleci, mě se nelíbí tohle vyhožování kvůli prachům a motorům, F1 je o všech týmech ne dvou co jednomu jde o dominanci skrz motory a druhýmu o prachy jen za to že tam je ...

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
manson

manson

89.177.216.XXX
Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
Vždyť to musí odsouhlasit týmy a FIA 12 Týmy chtějí stabilitu pravidel, dělat něco narychlo bez rozmyšlení je nesmysl, to už tu bylo. Liberty je tam tak krátce, že to co říkaš je směšné. 02

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
Vzhledem k tomu, že oni tu změnu chtějí prosadit, tak jiná varianta moc neexistuje. Ferrari je volné, pokud nebude souhlasit, to řekl JT. Nějaké kompromisy určitě možné jsou, ale směr co nastolily od toho neuhnou.Ono to má i logiku. Jistota není ale v ničem...ale protože nechci aby Ferrari odešlo a zaroveň si myslím že oni zase tolik neutrpí změnami, tak si myslím že se dohodnou.Davá to logiku. F1 je jen jedna a Ferrari tam chce být,ač nemusí...Odejít je prohra pro všechny strany.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
manson

manson

89.177.216.XXX
Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
manson

manson

89.177.216.XXX
Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
manson

manson

89.177.216.XXX
Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
manson

manson

89.177.216.XXX
Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Jirka_1

Jirka_1

217.30.64.XXX
Tak mě napadlo:
- svého času byla variabilita objemů motorů, buď velká atmosféra nebo malé turbo
- sposta věcí se neřešila, bylo to na chytrosti konstruktéra (wingcar atd.)
- předepsané byly jen rozměry, hmotnost a objemy motorů a mám dojem, že počet kvaltů mechanické převodovky
Takže kdyby se opět zkusilo zavést cosi v možnostech volby s tím, že omezením by byla jen spotřeba paliva (aby se výkony zbytečně nešplhaly příliš vysoko). Objem, počet válců včetně volby přeplňování by si každý volil sám a podle sebe vyvinul PJ. Pak by to i mohlo být zajímavé pro fabriky a nedošlo by k takovému výbuchu, jako u Hondy. V některých případech bych zakázal kosmické materiály, kde stačí levnější kov. A zrušil bych povinnou výměnu pneumatik za jiný typ (jednu přestávku bych nechal kvůli pilotům), prostě si každý tým zvolí, co je pro něj nejlepší a na tom pojede.
Převodovka sedmistupňová s nutností šlapat spojku - to kvůli sportu, aby pilot auto řídil a ne mu jen dával příkazy pomocí čudlíků. Povolil bych ABS na přední nápravě.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
A pak tu máme závody, kde je potřeba FIA licence, je otázka, zda by nemohli eliminovat i jezdce.

Osobně si myslím, že učetní sundá svetr, vezme sako a domluví se. 03

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
A ty malé týmy současné F1 to dělají jak? Za málo a zase tak pomalí nejsou. Pokud někdo v F1 dominuje viz Mercedes , pak je tam Ferrari a další Mclaren, RB a každý ví kolik investují, aby byli v předu, tak je snad jasné že do toho nikdo nepůjde. Mohl by nainvestovat miliardy(+ sebrat ostatním techniky a myslitele, vývojáře) a stejně by se to nemuselo povést. Jde ale hlavně o čísla za vývoj motorů a velká složitost..... Na to stačí selský rozum.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Jirka_1

Jirka_1

217.30.64.XXX
Liberty může něco změnit, až skončí starý Concord. Na druhé straně nevím, co by chtěla změnit, když tam už nic změnit k lepšímu nejde, buď se vrátí ke kořenům a F1 bude tvořena pouze garážisty s omezenými rozpočty a strachem, kdo jim bude dodávat motory a v jakém provedení.

Nová série - kdo do ní, kromě Mercedesu a Ferrari, půjde? Toto vyhrožování zde už jednou bylo a jak skončilo, že... 03 Když si FIA postaví hlavu, nebudou mít kde závodit, protože FIA za trest tratím, které poskytnou termín pro novou sérii, odebere homologaci pro ostatní série pod hlavičkou FIA. A to si každý rozmyslí. Je to opět jen velké bububu.

Takže znovu - F1 se už dávno přežila a jako taková v této formě nemá budoucnost.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Maxe čeká náročný závěr sezóny

Verstappena čeká v Brazílii další penalizace, Pérezova budoucnost je dle Marka otevřená

Max Verstappen se pozvolna stává doslova personou non grata (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě v Mexiku

Juki Cunoda si po Mexiku může připsat titul „vrchní rozbíječ“ - byť ne vždy byla vina na jeho straně (ilustrační foto)

Drama se vším všudy, Verstappen potrestán, Sainz jr. dominoval

Valtteri Bottas po dlouhé době okusil pocit postupu do Q2

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci - lkaní kvůli červené vlajce, Verstappen i Norris jsou skromní

Oscar Piastri bude chtit na mexickou kvalifikaci rychle zapomenout

Kvalifikaci možná překvapivě vyhrál Sainz jr., selhání Péreze a Piastriho

Oscar Piastri v závodě v Maďarsku

Závěrečný trénink na GP Mexika v režii McLarenu

Součástí druhého tréninku byl test pneumatik Pirelli pro příští rok

Druhý trénink také červený, Verstappen v problémech, Sainz jr. naopak v pohodě

Oliver Bearman se opět posadil do Ferrari, ale mnoho štěstí neměl

Dvě červené vlajky, Leclercův vůz poškozen, nejvíc se smál Russell

George Russell s Mercedesem W15

Mercedes vysvětluje výkonnostní špičky, které způsobily katastrofu. V Mexiku se sveze Antonelli

Dovolte nám vzpomínku na jednoho pozapomenutého pilota F1

F1 se rozloučila s nejrychlejším leteckým ředitelem, nestal se novým Huntem

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama