DISKUZE K ČLÁNKU Mercedes hrozí založením konkurenční série, Ferrari o ní podle Ecclestonea už jedná

Kromě Ferrari vyjadřuje často nesouhlas s budoucími plány Formule 1 také Mercedes. Nyní jeho sportovní ředitel Toto Wolff hrozí založením konkurenčního šampionátu.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Mercedes hrozí založením konkurenční série, Ferrari o ní podle Ecclestonea už jedná

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 125, poslední 22.03.2018 21:33 Vložte komentář

Zobrazit příspěvky: všechny podle vláken všechny podle času

  • Situs

    Situs

    85.70.164.XXX
    Do konkurenční série neseženou další týmy, když nikdo nechce do současné F1, proč by jako měl chtít do konkurenční série Ferrari a Mercedesu? Zapomeňte. Změny musej přijít, musí to být levnější, a musí to být perspektivnější.

    + 5 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • GRAHAM

      GRAHAM

      77.236.218.XXX
      Počkejme a uvidíme co se stane. 11

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • jon

      jon

      194.228.59.XXX
      K tomu vede, ale jen jedna cesta. Unifikace. A to tam pak zůstanou jen největší zoufalci. Suverenitu má v DNA kromě továrních stájí i RB, McLaren, Williams a Sauber. Ocenil by to tak možná Haas, Force India a Toro Rosso (RB by vyšla juniorka levněji). Případně stáje typu Manoru, Caterhamu, HRT a podobní, které finanční politika F1 dohnala ke krachu ...
      Do konkurenční série by šlo více stájí. Když dostanou finanční jistotu na provoz svého zázemí a motory zadarmo od promotéra, tak by mě nepřevapilo, kdyby se tam zvedla větší půlka roštu.
      Hondě stačí trochu pomoci a jakmile se dostane na dostřel výkonem, rád tam půjde i RB s TR. Proč by jezdili druhou ligu? To není jejich DNA. 03

      + 0 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Situs

        Situs

        85.70.164.XXX
        Rovnoměrnější dělba příjmů a rozpočtový strop není o unifikaci. A ani levnější motor nemusí být hned o unifikaci. Jen to jsou věci kde Ferrari a Mercedes v konkurenceschopnosti ztrácí nejvíce své trumfy, F1 se chce z honitby za utrácením dostat ke kvalitně utracenému dolaru, a to je prostě pro velikány problém.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • GRAHAM

          GRAHAM

          77.236.218.XXX
          Ano myslím.Mercedes neodejde.Wolff je obyčejný nedůležitý "zaměstnanec". Nakonec můžeš pak začít fandit někomu jinému. 13
          Apropo já chápu obě dvě strany sporu.Každá má své zájmy a buď se dohodnou a nebo ne.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
    • manson

      manson

      89.177.216.XXX
      Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • GRAHAM

        GRAHAM

        77.236.218.XXX
        Motory nejsou levné z hlediska vývoje a nasledného vývoje. Chtějí přilákat další konkurenci, více výrobců a chtějí aby byla každá automobilka lehce nahraditelná. To logicky Ferrari nechce.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • manson

          manson

          46.135.23.XXX
          Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • GRAHAM

            GRAHAM

            77.236.218.XXX
            A ty malé týmy současné F1 to dělají jak? Za málo a zase tak pomalí nejsou. Pokud někdo v F1 dominuje viz Mercedes , pak je tam Ferrari a další Mclaren, RB a každý ví kolik investují, aby byli v předu, tak je snad jasné že do toho nikdo nepůjde. Mohl by nainvestovat miliardy(+ sebrat ostatním techniky a myslitele, vývojáře) a stejně by se to nemuselo povést. Jde ale hlavně o čísla za vývoj motorů a velká složitost..... Na to stačí selský rozum.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
        • manson

          manson

          89.177.216.XXX
          Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • manson

            manson

            89.177.216.XXX
            Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
          • jon

            jon

            194.228.59.XXX
            Pokud zůstane Lewis a bude jezdit za Renault, tak budu držet palce klidně jim. 04 Já jsem větší fanda jeho než Mercedesu. Po pravdě, mé krvi je bližší BMW (z přímé konkurence) a špička ledovce je pro mě Porsche. 04 Ale Mercedes mám také rád, jako všechny Německé automobilky, takže mají mé extra sympatie i z tohoto úhlu pohledu. 04
            Jinak toho Toto Wolffa, to jsi myslel jako vtip dne, viď? 11 Mluvit o šéfovi stáje a jejím 30% akcionáři jako nedůležitém zaměstnanci by i ve dvojích uvozovkách bylo hodně troufalé, kdyby to bylo myšleno vážně. 12 Kromě Daimleru tam není nikdo jiný, kdo by do toho mohl více kecat než on. 03
            Jinak já jsem s Tebou za to, že pokud se domluví, budou nadále dodávat motory i "neškodným" stájím typu Williams a Force India. Alespoň dokud nebude nějaká regulace výdajů. Ale jestli se zvednou, jdou i s motory. To nám Toto asi jasně naznačil. 03

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
        • jon

          jon

          194.228.59.XXX
          Jako že by třeba šlo 80% těm, co dělají tu show a velkou část jim dotují i sponzoři, piloti a majitelé stájí. A zbylých 20% šaškům, kteří dělají účetnictví a mají se starat o reklamu. Pak by šlo v pohodě a ani by nebyl důvod, aby se Ferrari zlobilo kvůli zrušení historického bonusu, protože by to dostali v jiné formě. Včetně ostatních, kteří by se měli daleko lépe a nemuseli by pak brečet kvůli ceně motorů.
          Co se týká utrácení. Každý utrácí tolik, kolik může. Přijde mi, že kromě F1 moc netušíš, jak to v motorsportu chodí. Když máš peníze, dáš své dítě na motokáry. Jsou tatínci (i u nás v republice), kteří dávají na hobby svých dětí to, co mají, aby jejich dítě mohlo jezdit závody a u nich potrénovat. Pokud to celé okrouhám jen na motokáru + pneumatiky + benzín + startovné + povinná výbava jezdce + licence + náklady spojené se závoděním (cestovné, strava na místě, ubytování), jsme na částce cca 40.000,- za káru, 15.000,- (homologovaná přilba, homologované boty+rukavice+kombinéza), 2.500,- Kč za roční licenci (jezdec + soutěžící), a za každý závod potom 3.000,- za sadu gum (co závody, to nové gumy), 3.000,- spotřebák na káře + motoru, 2.000,- startovné, 1.000 Kč za benzín, 300 Kč za olej (jsou to dvoutakty) + nějaká ta strava v restauraci na okruhu a spaní se dá řešit ve starším karavanu, pokud ho máš. Takže i když to dělají jen jako hobby během víkendů, stojí to kromě asi 60.000,- Kč za rok cca 10.000-15.000,- Kč každý závodní víkend, kterých je 6 za rok. Tohle vše zároveň předpokládá, že mechanikem bude sám tatínek. Což taky může stát pěknou paletu za zadřené motory a další neduhy, které se vyskytnou kvůli nezkušenosti. Je potom fér, že děti, které mají movitější rodiče mohou na jaře trénovat v Itálii a vůbec mají spoustu tréninků i během roku, když na to mají čas a chuť. Možná by to měli regulovat i tady, nemyslíš?
          A máš takový dojem, že kdyby toto nastalo, byl by dnes v F1 Max Verstappen na takové úrovni, na jaké je. A že by se Nico Rosberg vyjezdil tak, jak se vyjezdil. O "pohádce" se dá mluvit jen v případě Lewise, který vzešel z průměrných poměrů.
          Teď se dostaňme k vrcholu ledovce - F1. Do této chvíle je možné ve všech sériích (F4, F3, F2) mít svoji formuli a trénovat, dokud mi neupadnou ruce, pokud na to mám dost peněz. A v F1 by měl panovat socialismus, že chudí pojedou vepředu a bohatým budu brát od huby, že nikoho nezajímá, že na to mají a neodpustit jim úspěch. Ale jdi. Jak jsem tu již několikrát zmínil, tyto praktiky a způsob jednání mají jméno - komunismus. Chceš to v F1, fajn. Potom já chci kapitalistické stáje odejít do jiné série, kde jim do toho nebude kafrat nějaký Marxista s americkým pasem, který utratil veškeré úspory za zlaté prasátko a teď přemýšlí, jak oškubat lidi, kteří to prase krmí. Ty si potom koukej na svoji F1 plnou zákazníků, kteří budou brečet, že chtějí to a tamto a já se budu koukat na sérii, která bude špičkou motorsportu. Mě tam Haas, Manor, Minardi a podobní chybět nebudou, takže budeme oba spokojeni. 03

          + 1 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Esteban Ocon s vozem Alpine A524

Ocon si stěžuje na těžké auto a kritizuje tým za neférový přístup. Za koho bude závodit příští rok?

Charles Leclerc v dešti v závodě v Kanadě

FOTO z GP Kanady: Slunce, déšť a pár bouraček

Sergio Pérez bude v Red Bullu pokračovat

Péreze prodloužení smlouvy s Red Bullem nenakoplo: po mizerném závodě bude ve Španělsku potrestán

Max Verstappen po GP Kanady

PROHLÁŠENÍ po závodě: Verstappen slaví 60. triumf

Max Verstappen zpět na trůnu, ovšem rozhodně neměl lehký život (ilustrační foto)

GP KANADY: Kulička rulety s počasím se zastavila na čísle 1 - Verstappen opět vítězí

George Russell mohl být z nerozhodné kvalifikace samozřejmě spokojen (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Všichni očekávají nepředvídatelný závod

Verstappen zajel nejlepší čas, a přesto pole-position nemá (ilustrační foto)

Kvalifikace v Kanadě skončila nerozhodně, Ferrari a Pérez zpytují svědomí

Alex Albon si nárazem do Zdi šampionů zkomplikoval situaci (ilustrační foto)

V třetím tréninku Mercedesy jako kdysi, triumf jim "pokazil" Verstappen

Fernando Alonso v závodě v Austrálii

Ve druhém tréninku byl nejrychlejší Alonso. Verstappen v problémech

Guanyu Zhou se postaral o přerušení tréninku (ilustrační foto)

Montreal se potýkal se špatným počasím, trénink spadl do klína Norrisovi s oběma Ferrari v zádech

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama