Nejstarší a nejúspěšnější tým v historii u nového auta přidal více červené a ubral bílé barvy po odchodu svého velkého sponzora - Santanderu. Loni se Vettelovi podařilo vyhrát pět závodů a šampionát dokonce vedl, nakonec se i po svých zbytečných chybách musel sklonit před uměním Lewise Hamiltona, jenž si dojel pro čtvrtý titul.
"Nyní je doba, kdy vidíte nové auto. Vše je připraveno, chcete naskočit, dostat se na okruh a vyrazit. Stát tady je teď pro nás něco velmi zvláštního. Myslím, že všichni čekají na nás až řekneme, jaké to je. Takže se už nemůžeme dočkat, až vyjedeme na trať, abychom zjistili, jaké auto podává výkony a jak se chová," popisuje Vettel své pocity z nového vozu.
"Množství úsilí, které do něj šlo, a pozornost vůči detailům v tolik různých oblastech, to je působivé. Každý detail se počítá, každá část může způsobit rozdíl a letošní auto je podle mě proti loňsku velkým pokrokem," nezastírá Vettel, jenž své čtyři tituly vyhrál s Red Bullem v letech 2010 až 2013.
Jeho 38letému finskému kolegovi Kimimu Räikkönenovi se auto líbí i s novou povinnou ochranou kokpitu Halo: "Když vypadá hezky, tak je i rychlé. Ale to samozřejmě zjistíme až příští týden." To už bude Ferrari kroužit na trati společně s ostatními týmy ve Španělsku, kde začne předsezónní testování.