Třiadvacetiletý talent Stříbrných šípů v uplynulých dvou letech závodil v F1 - v roce 2016 za Manor a minulý rok za Sauber, nyní se však vrací do DTM, kde strávil v minulosti tři sezóny a před třemi lety v něm dokonce slavil titul jako nejmladší pilot v historii.
V nadcházejícím ročníku bude v německém šampionátu cestovních vozů jezdit za Mercedes, pro který ale v této sérii půjde o sezónu poslední - poté se přesune do elektrické Formule E.
Wehrlein si přesto, že loni pro Sauber v F1 získal všech pět bodů a jasně předčil svého týmového kolegu Marcuse Ericssona, své místo ani přes podporu Stříbrných šípů neudržel.
Švýcarský tým se spojil s Alfa Romeo a místo německého pilota dává příležitost Charlesovi Leclercovi z Ferrari po jeho dominantním vítězství ve Formuli 2. Za to se na oplátku může těšit na aktuální pohonné jednotky z Maranella (loni měl k dispozici pouze rok staré), navíc s výraznou slevou. Ericsson, jenž byl mnohými považován za horšího jezdce, si své místo díky vazbám na nové majitele Sauberu udržel.