Po roce testování Mezinárodní automobilová federace oznámila, že od roku 2018 budou muset být na vozech formule 1 nainstalovány systémy Halo, tedy jakési svatozáře, jenž by měly chránit kokpit. Od roku 2019 se tento ochranný prvek objeví i v dalších sériích pod hlavičkou FIA.
Většina fanoušků i lidí přímo z branže nemůže skousnout, jak Halo vypadá. Jedním z kritiků je i šéf Stříbrných šípů Toto Wolff. "Vypadá to příšerně. Ukázali nám to na jednom brífinku. Je to prostě obrovský kus železa. Šíleně těžké. Je to úplně mimozemské. Nejraději bych to odřezal, kdybych mohl," nepáral se s tím Wolff.
Šéf Mercedesu ale respektuje bezpečnostní benefity tohoto řešení. "Musíme se ale ohlížet na bezpečí pilotů a pokud je tu něco, co by jim mohlo pomoci, tak to na naše auto dáme. Možná se v budoucnu podaří najít o něco více estetické řešení než Halo."
"S vývojem aerodynamiky to nijak výrazně nezamávalo, navíc to musejí řešit všichni. Celé to bude vážit nějakých deset kilo, které jsou navíc vysoko na autě. Bod vyvážení se tedy masivně změní a bude se to muset kompenzovat. Je to prostě celé špatně!" zakončil Rakušan.