I když Ron Dennis kdysi prohlásil, že éra titulárních sponzorů ve Formuli 1 skončila, a současný ředitel Zak Brown s ním souhlasí, přesto Red Bull, Sauber či Williams ukazují, že se některé firmy stále dají zlákat i k investici vyšších částek do motorsportu.
"Nemyslím si, že budeme mít samo sebou titulárního sponzora. Podle mě budeme mít velké partnery. Když se podíváte do F1, nikdo se opravdu neodvolává na jméno titulárního partnera týmu, proto si nemyslím, že by v tom byla nějaká velká hodnota. My jsme McLaren, ne ABC McLaren," říká Brown.
"Existují velké názvy, ale mi titul nechceme prodat - chceme zůstat pojmenováni jako tým: McLaren. V NASCARu jsou piloti vedeni k tomu, aby vystoupili z auta a řekl: 'Rád bych dneska poděkoval mému Chandonovi Fordovi.' To se v F1 nestává, naši značku proto chceme chránit," pokračuje.
Ten se nedávno také pochlubil vyšším zájmem sponzorů o jeho stáj vyvolaný změnami v F1 i rozchodem s nekonkurenceschopnou Hondou. McLaren od příštího roku přechází na pohonné jednotky Renaultu a očekává návrat na přední pozice startovního roštu.
"Podepsali jsme nějaké sponzory, ale ještě nevím, kdy přesně je oznámíme. Ještě nejsme hotovi, všichni sponzoři jsou tedy vítání. Panuje u nás hodně nadšení. Kolem F1 je dobrý rozruch, TV ratingy stoupají, zvedá se návštěvnost, noví majitelé, strategické vize, takže se toho v zákulisí F1 hodně hýbe," pochvaluje si šéf McLarenu.
"A hodně se to hýbe i u McLarenu. Máme Fernanda [Alonsa], Stoffela [Vandoornea], Lando [Norris] stoupá pořadím, máme nového motorového partnera, takže obecně cítíme vítr v plachtách, nikoliv čelní vítr," dodává Brown.