Formule E není budoucnost. Vozy tam jsou pomalé a nudné, tvrdí Vettel

Albert Hadáček, 8. prosince 2017, 15:53 Google+

Sebastian Vettel si nemyslí, že budoucností motorsportu jsou závody po vzoru Formule E. Tato série je prý pomalá a nezábavná.

Počet komentářů:  38 komentářů (Poslední 13.12. 09:54) Napište svůj názor
Sebastian Vettel na pódiu po závodě v Abú Zabí

Sebastian Vettel na pódiu po závodě v Abú Zabí | foto: Scuderia Ferrari

Sdílejte článek

Formule E minulý víkend vstoupila do své čtvrté sezóny městským závodem v Hong Kongu a díky zajímavým technologiím a neotřelému závodnímu formátu každoročně láká jak více fanoušků, tak i více automobilek. V současné době z velkých hráčů v závodech elektrických formulí figuruje Renault, BMW, Jaguar a Audi. V příštím roce by se navíc mělo přidat Porsche a Mercedes.

Je tedy otázkou, zda by se tradiční Formule 1 neměla v určitých ohledech touto progresivní sérií inspirovat. Kratší závody, futuristické technologie, včetně vozů ovládaných umělou inteligencí (Roborace), a dobře zvládnuté digitální platformy jsou dnes silnými stránkami Formule E.

Tento názor rozhodně nezastává Sebastian Vettel, který nevěří, že právě Formule E je budoucností motoristického sportu. "Pro mě to budoucnost není," řekl pro švýcarské noviny Blick čtyřnásobný mistr světa.

Vettelovi se hlavně nelíbí rychlost. Ta je dle regulí FIA u elektrických monopostů omezena na pouhých 225 km/h - primárně z bezpečnostních důvodů. "Auta na elektrický pohon jsou nyní hodně v kurzu, ale lidé, kteří se zajímají o motorsport, si této série až tolik nevšímají. Ty vozy nejsou moc rychlé a spousta pilotů, co v této sérii závodí, mi říká, že ani řízení monopostu není nijak zábavné," dodal Vettel.

Google+ Vytisknout

Diskuze: Formule E není budoucnost. Vozy tam jsou pomalé a nudné, tvrdí Vettel

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 38, poslední 13.12.2017 09:54 Vložte komentář

Zobrazeno posledních 38 komentářů. Vstupte do diskuze Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Daniel Ricciardo se v Číně dostal díky jednozastávkové strategii na 7. místo

"Máme rychlost na to, abychom vládli středu pole." Jaké novinky veze do Ázerbájdžánu Renault?

Srovnání 13" a 18" pneumatik

"Nemáme zdroje." K testu 18" kol se nabídly pouze tři týmy

Pohonná jednotka Hondy

Honda kvůli problémům s kvalitou veze do Ázerbájdžánu nové spalovací motory. Přínosy nové verze?

Mercedesy a Vettelovo Ferrari na startovním roštu v Číně

Ferrari bude v Baku silné, důraz na max. rychlost na rovinkách se mu pak může vymstít, soudí Hamilton

Mercedes šestý rok po sobě předčí Ferrar

"Ferrari je pomalé už 8 let, začínají obvyklé výmluvy. Mercedes bude dál dominovat," varuje Briatore

Robert Kubica s Williamsem FW42 během tréninku v Číně

Pouze Lowe za mizérii Williamsu nemůže, říká Kubica a věří Headovi

reklama
  • Pátek

    • 1. Trénink (11:00 - 12:30)
    • 2. Trénink (15:00 - 16:30)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:00 - 13:00)
    • Kvalifikace (15:00)
  • Neděle

    • Závod (14:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. HAMILTON, 2. BOTTAS, 3. VER... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Romain Grosjean během kvalifikace v Mexiku

Pro Haas je prioritou aerodynamika. Letos ukončil vývoj dřív, hodlá kopírovat…

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. "Ferrari je pomalé už 8 let, začínají obvyklé výmluvy. Mercedes bude dál dominovat," varuje Briatore

  2. Honda kvůli problémům s kvalitou veze do Ázerbájdžánu nové spalovací motory. Přínosy nové verze?

  3. GP Vietnamu: První onboard VIDEO z nového okruhu

  4. Ferrari bude v Baku silné, důraz na max. rychlost na rovinkách se mu pak může vymstít, soudí Hamilton

  5. Max Verstappen a Mercedes? Toto Wolff na něj prý nemá ani telefon...

  6. "Nemáme zdroje." K testu 18" kol se nabídly pouze tři týmy

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud