Formule E není budoucnost. Vozy tam jsou pomalé a nudné, tvrdí Vettel

Albert Hadáček, 8. prosince 2017, 15:53 Google+

Sebastian Vettel si nemyslí, že budoucností motorsportu jsou závody po vzoru Formule E. Tato série je prý pomalá a nezábavná.

Počet komentářů:  38 komentářů (Poslední 13.12. 09:54) Napište svůj názor
Sebastian Vettel na pódiu po závodě v Abú Zabí

Sebastian Vettel na pódiu po závodě v Abú Zabí | foto: Scuderia Ferrari

Sdílejte článek

Formule E minulý víkend vstoupila do své čtvrté sezóny městským závodem v Hong Kongu a díky zajímavým technologiím a neotřelému závodnímu formátu každoročně láká jak více fanoušků, tak i více automobilek. V současné době z velkých hráčů v závodech elektrických formulí figuruje Renault, BMW, Jaguar a Audi. V příštím roce by se navíc mělo přidat Porsche a Mercedes.

Je tedy otázkou, zda by se tradiční Formule 1 neměla v určitých ohledech touto progresivní sérií inspirovat. Kratší závody, futuristické technologie, včetně vozů ovládaných umělou inteligencí (Roborace), a dobře zvládnuté digitální platformy jsou dnes silnými stránkami Formule E.

Tento názor rozhodně nezastává Sebastian Vettel, který nevěří, že právě Formule E je budoucností motoristického sportu. "Pro mě to budoucnost není," řekl pro švýcarské noviny Blick čtyřnásobný mistr světa.

Vettelovi se hlavně nelíbí rychlost. Ta je dle regulí FIA u elektrických monopostů omezena na pouhých 225 km/h - primárně z bezpečnostních důvodů. "Auta na elektrický pohon jsou nyní hodně v kurzu, ale lidé, kteří se zajímají o motorsport, si této série až tolik nevšímají. Ty vozy nejsou moc rychlé a spousta pilotů, co v této sérii závodí, mi říká, že ani řízení monopostu není nijak zábavné," dodal Vettel.

Loading...
 
Vytisknout

Diskuze: Formule E není budoucnost. Vozy tam jsou pomalé a nudné, tvrdí Vettel

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 38, poslední 13.12.2017 09:54 Vložte komentář

Zobrazeno posledních 38 komentářů. Vstupte do diskuze Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Lando Norris v kvalifikaci v Německu

První polovina sezony očima Landa Norrise

Společná fotografie pilotů F1

Souboje týmových kolegů po 1. části sezóny 2019: Kdo dominuje a kdo nejvíce zklamal?

Nico Hülkenberg (Renault), Romain Grosjean (Haas) a Carlos Sainz (vpravo s McLarenem) v závodě v deštivé GP Německa 2019

"Rozdíly mezi týmy jsou větší, než si lidé dokážou představit." Sainz vidí u McLarenu velký prostor pro zlepšení

Pohonná jednotka Hondy RA617H

Honda kvůli své počáteční ztrátě očekávala horší vývoj letošní sezóny. Na Mercedes ale stále nemá

Vozy Mercedes před tréninky na Hungaroringu

Tenčí pneumatiky nejsou zdrojem úspěchu Mercedesu, říká Pirelli. Poukazuje na McLaren

Williams FW42

Jak vidí zvyšování počtu závodů šéfka Williamsu?

Sebastian Vettel v kvalifikaci na Velkou cenu Maďarska 2019

Mistrovský titul s Ferrari - Vettelův cíl se podle Binotta nemění

George Russell s Williamsem FW42 v kvalifikaci v Maďarsku

"Mistrovský materiál," chválí Symonds nováčka Williamsu

Mattia Binotto letos převzal vedení celého týmu

Je pro Ferrari Binotto opravdu lepší než Arrivabene? Vettel se současného šéfa zastává

Ferrari přivítalo letní pauzu - dokáže se pochlapit a potrápit po ní své soupeře?

Přemýšlí Ferrari o zastavení vývoje modelu pro letošní rok?

Průběžné pořadí šampionátu:

1. HAMILTON, 2. BOTTAS, 3. VER... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Romain Grosjean během kvalifikace v Mexiku

Pro Haas je prioritou aerodynamika. Letos ukončil vývoj dřív, hodlá kopírovat…

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Koho by vedle Hamiltona posadil Jacques Villeneuve?

  2. Je pro Ferrari Binotto opravdu lepší než Arrivabene? Vettel se současného šéfa zastává

  3. Přemýšlí Ferrari o zastavení vývoje modelu pro letošní rok?

  4. "Mistrovský materiál," chválí Symonds nováčka Williamsu

  5. Tenčí pneumatiky nejsou zdrojem úspěchu Mercedesu, říká Pirelli. Poukazuje na McLaren

  6. Mistrovský titul s Ferrari - Vettelův cíl se podle Binotta nemění

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud