Po startu v Singapuru bylo rušno, když po necelých 200 metrech spolu kolidovaly tři jezdci: Max Verstappen, Sebastian Vettel a Kimi Räikkönen, v první zatáčce pak s sebou ještě přibrali Fernanda Alonsa.
Otazník se vznášel nad pohonnou jednotkou Vettela. Pokud by po nehodě nebyla v pořádku, musel by Němec v dalších závodech čelit penalizaci. Ferrari po jejím průzkumu ale konstatovalo, že je OK a že ji tedy budou moci ještě v příštích šesti závodech použít.
Jde o velmi dobrou zprávu, protože Vettel letos využil už tři spalovací motory (ICE), motorgenerátory pro rekuperaci kinetické (MGU-K) i tepelné energie (MGU-H), úložiště baterií (ES) a řídicí elektroniku (CE), u turba (TC) už je dokonce na 4 kusech - za každý pátý již přichází trest na startovním roštu.
Ferrari stále doufá, že se jim až do konce sezóny vyhne. Nový, vylepšený motor hodlá přivézt příští týden do Malajsie, čímž se dostane na stejnou úroveň jako Mercedes. Jen s tím rozdílem, že se se spotřebou oleje musí vlézt do 0,9 l / 100 km - na rozdíl od Stříbrných šípů, které svůj motor nasadily ještě za povolnějších pravidel (1,2 l / 100 km) v Belgii.