V Sakuře upravili svůj plán na nasazení čtyř specifikací pohonné jednotky v letošní sezóně, v záloze má díky vývoji novinek minimálně ještě jednu. Po Velké ceně v Maďarsku navíc věří, že dosáhne dalšího znatelného zlepšení.
"Rozhodně připravíme další dva kroky, ale může jít i o tři. Ať už to bude tak či onak, budeme pokračovat. Také je třeba přemýšlet o věcech, jako je taktika řízení určitých pokroků a nasazování nových specifikací. Samozřejmě, že se musíme i vyhnout penalizacím, obzvlášť na určitých tratích, jako je Singapur," uvádí pro Racer Hasegawa.
V Japonsku jsou si jistí tím, že ve druhé části sezony dosáhnout pokroku ve své konkurenceschopnosti, jak to dle nich už prokázali v Silverstone a na Hungaroringu: "Z pohledu vývoje výkonnosti si jsem jistý tím, že ji zvýšíme. Nemůžu ale garantovat, jakou úroveň dokážeme v určitém bodě dosáhnout."
Podle Hasegawy v zlepšování Honda letos předčí Mercedes, Ferrari i Renault: "Rozhodně ano. O tom není pochyb. Stahujeme náskok, což je však přirozené, protože jsme těmi vzadu, takže bychom měli." Je to přirozené i vzhledem k obrovskému deficitu, který ještě nedávno dosahoval 125 koní.
Po letní přestávce přijde na řadu závod v Belgii, který sice je náročný na výkon motoru, McLaren by tam však díky vhodné úrovni přítlaku a kvalitám svého šasi mohl dosáhnout dobrého výsledku. Fernando Alonso tam loni po nasazení nových komponent motoru sice startoval až z 21. místa na roštu, cílem ale projel jako sedmý.
Honda ve Spa navíc nasadí o něco výkonnější čtvrtou specifikaci své pohonné jednotky, kterou chce přispět ke zlepšení společného balíku a ke zvýšení šancí na body. Při její přípravě využila své odborné znalosti z konstrukce leteckých motorů.