"Loni jsem tu zajel velmi slušně a skončil jsem druhý. Letos se budeme muset ujistit, že auto bude dobře pracovat v zatáčkách, abychom mohli jet na špici startovního pole. Na rovinkách pak budeme muset odevzdat maximum. Vždycky to bude kompromis," řekl před VC Rakouska Holanďan.
Letos oba piloti Red Bullu sáhli po devíti sadách ultra-měkkých pneumatik a po dvou zvolili i měkkou a super-měkkou směs. O něco agresivnější volbu učinil McLaren a Force India - oba týmy mají k dispozici deset sad ultra-měkkých gum.
"Loni to tu byla ohledně chování pneumatik velká neznámá. Jel jsem hodně na pocit a snažil jsem se držet životnost. To mi umožnilo dojet závod jen s jednou zastávkou, byl to risk, ale vyplatil se," vyzdvihl zrádnost a zároveň i důležitost pneumatik syn expilota Jose Versteppena.
Pro rakouskou stáj to bude navíc domácí velká cena a dá se očekávat, že i spousta fanoušků z Holandska si vyrazí na výlet, aby svého oblíbence podpořili.
"Fanoušci jsou na Red Bull Ringu vždycky skvělí. A vždycky se tu objeví spousta Holanďanů, což je pro mě srdcovou záležitostí. Je tu spousta karavanů a oranžové barvy. Já jsem si jízdu v karavanu vyzkoušel letos také a byla to docela sranda, když jsem ho vozil za Aston Martinem a driftoval," dodal Verstappen.