Cosworth zůstává ve Formuli 1

Daniel Šupa, 31. března 2005, 11:57 Google+

Známý výrobce závodních motorů přiznává, že mu letošní úspěch dodal další energii a víru v sebe sama.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Coulthard, David

Coulthard, David | foto: Sutton Images

Sdílejte článek

Šéf oddělení vývoje F1 u Cosworthu Alex Hitzinger potvrdil, že úvod letošní sezony si nemohli přát lepší. Stáj Red Bull s jejich motory figuruje po dvou závodech na třetím místě Poháru konstruktérů před týmy jako Ferrari, Williams a McLaren. Navíc motory potvrdily nejen rychlost, ale i spolehlivost, když jezdci Coulthard a Klien bodovali v obou závodech.

„Bylo to překvapení i pro nás samotné, jak jsme byli konkurenceschopní v Austrálii. V Malajsii jsem byl pořádně nervózní. Nedělali jsme před sezonou žádnou simulaci a 1200 km v závodních podmínkách jsme jeli vůbec poprvé, přesto jsme měli oba závody za sebou bez nejmenších problémů.“

Hitzinger řekl za sebe i za své spolupracovníky z Cosworthu, že po tak těžké a psychicky náročné loňské sezoně přinesly úspěchy novou energii, motivaci a chuť do práce. „Neustáváme s dalšími úpravami stávajícího motoru V10.“

Od příští sezony budou povoleny pouze osmiválcové motory a bylo otázkou, zda bude chtít Cosworth i nadále zůstat v F1. „Fakt, že jsme odvedli lepší práci než mnozí movitější soupeři podpořil rozhodnutí, že budeme pokračovat i v roce 2006, kdy postavíme motor V8.“


Foto: Sutton Motorsport Images

Loading...
 
Vytisknout

Diskuze: Cosworth zůstává ve Formuli 1

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Vettel, Sebastian

Co by měl udělat Sebastian Vettel? Ecclestone má jasno

Nový Williams při prvotním testu v Barceloně

Hrozí Williamsu konec ve Formuli 1? Ve hře je prodej jiným investorům

Daniel Ricciardo příští rok skončí u McLarenu

Ricciardo přiznává, že jednal s Ferrari. Chápe, proč dalo přednost Sainzovi

Představení nového vozu Mercedes F1 W11 EQ Performance

Německá média informují o brzkém konci Wolffa u Mercedesu

Práce na modelu monopostu F1 v aerodynamickém tunelu

Nová pravidla schválena: rozpočtové stropy, hendikep pro vývoj aerodynamiky i růst min. hmotnosti

George Russell během předsezonních testů v Barceloně

Dočkají se piloti F1 před prvním závodem testovacích jízd? Russell v to doufá

Prezentace nového Racing Pointu

Aston Martin posiluje. Do vedení společnosti přichází harcovník z Daimleru

Ocon s Ricciardem odhalují vůz pro sezónu 2020

Odchod Ricciarda šéfa Renaultu zklamal. Prozradil, kdy rozhodnou o jeho náhradě

Charles Leclerc má u Ferrari pozici jistou

"Nestal jsem se jedničkou Ferrari," tvrdí Leclerc

Start závodu v Kanadě

Úsporná opatření nekončí. Na čem se bude dále šetřit?

  • Čtvrtek

    • 1. Trénink (11:00 - 12:30)
    • 2. Trénink (15:00 - 16:30)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:00 - 13:00)
    • Kvalifikace (15:00)
  • Neděle

    • Závod (15:10)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. ALBON, 2. BOTTAS, 3. GASLY... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Montoya, Juan Pablo

Bude moci ještě Montoya bojovat o titul?

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. "Nestal jsem se jedničkou Ferrari," tvrdí Leclerc

  2. Odchod Ricciarda šéfa Renaultu zklamal. Prozradil, kdy rozhodnou o jeho náhradě

  3. Ricciardo přiznává, že jednal s Ferrari. Chápe, proč dalo přednost Sainzovi

  4. Dočkají se piloti F1 před prvním závodem testovacích jízd? Russell v to doufá

  5. Úsporná opatření nekončí. Na čem se bude dále šetřit?

  6. Aston Martin posiluje. Do vedení společnosti přichází harcovník z Daimleru

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud