Komatsu do Haasu přešel společně s Grosjeanem z Lotusu, současného Renaultu. Prozatímní výsledky byly pro tým jistě úspěchem a devětadvacet bodů na nováčka seriálu, navíc z Ameriky, není rozhodně špatné. V současné době se sice tým potýká s celou řadou problémů technického rázu, ale začátek sezóny měl Haas impozantní. Grosjean se hned v prvních dvou závodech umístil na šestém, respektive pátém místě. V příštím roce ale může být vše jinak.
"Změna pravidel přidává do hry úplně nový rozměr. Ale i kdyby žádné změny neproběhly, tak bychom měli spoustu práce na voze pro sezónu 2017," prozradil Komatsu.
Na otázku, co vlastně pro vás nová pravidla znamenají, šéfinženýr Haasu odpověděl: "Budeme muset udělat spousty změn na autě a potřebujeme ho prostě celkově vylepšit. Letos jsme nemohli pracovat moc na vývoji vozu, protože jsme měli už tak dost technických problémů, a pravidla navíc moc změn neumožňovala. Potřebujeme ještě více dat, abychom mohli zlepšit naší konkurenceschopnost. Pokud bychom v příštím roce udělali stejný pokrok jako letos, tak pořád budeme ztrácet. Velké týmy se mohou zaměřit jen na vývoj, my musíme řešit i současné problémy. První závod asi ještě nebude to pravé ořechové, ale chceme v průběhu sezóny přidat některá další vylepšení. To, co nám letos trvalo vyřešit pět závodů, tak příští rok budeme muset zvládnout během jednoho víkendu. Je třeba dohnat konkurenci. Příští rok bude velká výzva."
Komatsu nakonec ještě prozradil, že vývoj nejde tak hladce a tým je zatím pozadu: "Neřekl bych, že všechno jde úplně podle plánu. Jsme trochu pozadu, ale pracujeme na tom. Prostě teď nestíháme."