Allison odmítl nabídku továrního týmu na návrat do F1, znám je i důvod

iM2, 8. října 2016, 13:08 Google+

James Allison odmítl nabídku Renaultu na návrat Formula 1. Proč?

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Velmi žádaný technik odmítl Renault, v jakých barvách jej nakonec uvidíme?

Velmi žádaný technik odmítl Renault, v jakých barvách jej nakonec uvidíme? | foto: Scuderia Ferrari

Sdílejte článek

Renault měl Allisona oslovit v červnu, tedy v době, kdy se snažil posílit svůj tým poté, co o šest měsíců dříve převzal tým Lotus. Renaultu navíc hrálo do karet to, že Allison na konci července po třech letech opustil Maranello, a to i přesto, že vloni v září prodloužil svůj kontrakt s italským týmem. Dle této smlouvy měl u týmu zůstat do roku 2018.

Během uplynulých dvou měsíců tak Renault s Allisonem jednal, ale inženýr se měl nakonec rozhodnout, že počtvrté už pro tým z Enstone (který v průběhu let měnil různě názvy) pracovat nechce. V minulosti zde totiž pracoval na různých pozicích - napřed jako začínající konstruktér, pak jako šéf aerodynamiky a nakonec jako technický ředitel. Dle Autosportu se Allison obával chybějícího silného vedení v pozadí týmu.

img-responsive

Poslední působení Allisona v Enstone bylo pod "vlajkou" Lotusu | foto: F1NEWS.cz

Kromě Allisona se jednalo také o tom, že by se k Renaultu připojil také Sergio Pérez, avšak dle měl Mexičan po zákulistních komplikacích podepsat i na rok 2017 s Force Indií. 

Co se Allisona týče, tak se všeobecně má za to, že by se stále chtěl vrátit do F1 a to s týmem se základnou v Británii. Důvodem je již několikrát zmiňovaná náhlá březnová ztráta manželky, která zemřela na meningitidu, ale i neshody s vedením Ferrari.

Vytisknout

Diskuze: Allison odmítl nabídku továrního týmu na návrat do F1, znám je i důvod

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Lando Norris ve Velké ceně Kanady

Red Bull si stěžuje na přední křídlo McLarenu: ohýbá se až příliš

Šampionát 1983 s jedním palivovým škraloupem

Byl Piquetův titul v roce 1983 opravdu spravedlivý, nebo se dočkal nepovolené pomoci?

Max Verstappen ve vedení GP Kanady

Marko o vývoji Red Bullu: "Vylepšení fungují, data jsou slibná. Ferrari i McLaren za sebou udržíme!"

Esteban Ocon s vozem Alpine A524

Ocon si stěžuje na těžké auto a kritizuje tým za neférový přístup. Za koho bude závodit příští rok?

Charles Leclerc v dešti v závodě v Kanadě

FOTO z GP Kanady: Slunce, déšť a pár bouraček

Sergio Pérez bude v Red Bullu pokračovat

Péreze prodloužení smlouvy s Red Bullem nenakoplo: po mizerném závodě bude ve Španělsku potrestán

Max Verstappen po GP Kanady

PROHLÁŠENÍ po závodě: Verstappen slaví 60. triumf

Max Verstappen zpět na trůnu, ovšem rozhodně neměl lehký život (ilustrační foto)

GP KANADY: Kulička rulety s počasím se zastavila na čísle 1 - Verstappen opět vítězí

George Russell mohl být z nerozhodné kvalifikace samozřejmě spokojen (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Všichni očekávají nepředvídatelný závod

Verstappen zajel nejlepší čas, a přesto pole-position nemá (ilustrační foto)

Kvalifikace v Kanadě skončila nerozhodně, Ferrari a Pérez zpytují svědomí

  • Pátek

    • 1. Trénink (13:30 - 14:30)
    • 2. Trénink (17:00 - 18:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:30 - 13:30)
    • Kvalifikace (16:00)
  • Neděle

    • Závod (15:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Hamilton se dlouhodobě těší velké podpoře

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci GP Japonska: Mercedes se raduje, domácí Honda trpí

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Ocon si stěžuje na těžké auto a kritizuje tým za neférový přístup. Za koho bude závodit příští rok?

  2. Marko o vývoji Red Bullu: "Vylepšení fungují, data jsou slibná. Ferrari i McLaren za sebou udržíme!"

  3. Byl Piquetův titul v roce 1983 opravdu spravedlivý, nebo se dočkal nepovolené pomoci?

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud