První letošní pódium pro Williams

Daniel Šupa, 20. března 2005, 17:54 Google+

Nick Heidfeld vyrovnal svůj nejlepší výsledek ve Formuli 1. Webber bez bodu.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Heidfeld, Nick

Heidfeld, Nick | foto: BMW Motorsport

Sdílejte článek

Nick Heidfeld, 3.
Byl to nejvíce vzrušující závod, jaký jsem kdy v F1 odjel. Od startu z desátého místa jsem tvrdě tlačil, měl jsem dobrý závod s úspěšným předjížděním. Byla to zábava. Bohužel se mi stalo to, čeho se v tak horkých závodech nejvíce obáváte. Od prvních kol jsem měl problémy s láhví a pitím.

Mark Webber, odstoupil
Povedl se mi start a jel jsem v dobrém rytmu. Po první zastávce v boxech jsem dojel Fisichellu, jehož pneumatiky už dosluhovaly. Měl jsem za sebou Ralfa a věděl jsem, že mne může kdykoliv dostihnout. Byl to těsný souboj, ale podařilo se mi ho překonat. O 20 kol později jsme se setkali znovu. Předjel jsme ho ve 14. zatáčce. V další zatáčce byl na vnitřní špinavé stopě a věděl jsem, že bude mít problémy. Podle mého brzdil příliš pozdě. Ujel mu zadek a vrazil do mne.

Sam Michael, technický ředitel
Dnes jsme ukázali, že se náš vůz stále zlepšuje. Nick jel výborný závod s mnoha předjížděními, aniž by se zapletl do nějakého incidentu. Zajel druhé nejlepší kolo závodu a skončil třetí. Škoda kolize Marka s Fisichellou. Vůz byl dnes konkurenceschopný, ale potřebujeme stáhnout mezeru na Renault.


Foto: BMW Motorsport

Loading...
 
Vytisknout

Diskuze: První letošní pódium pro Williams

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Nový Williams při prvotním testu v Barceloně

Hrozí Williamsu konec ve Formuli 1? Ve hře je prodej jiným investorům

Daniel Ricciardo příští rok skončí u McLarenu

Ricciardo přiznává, že jednal s Ferrari. Chápe, proč dalo přednost Sainzovi

Představení nového vozu Mercedes F1 W11 EQ Performance

Německá média informují o brzkém konci Wolffa u Mercedesu

Práce na modelu monopostu F1 v aerodynamickém tunelu

Nová pravidla schválena: rozpočtové stropy, hendikep pro vývoj aerodynamiky i růst min. hmotnosti

George Russell během předsezonních testů v Barceloně

Dočkají se piloti F1 před prvním závodem testovacích jízd? Russell v to doufá

Prezentace nového Racing Pointu

Aston Martin posiluje. Do vedení společnosti přichází harcovník z Daimleru

Ocon s Ricciardem odhalují vůz pro sezónu 2020

Odchod Ricciarda šéfa Renaultu zklamal. Prozradil, kdy rozhodnou o jeho náhradě

Charles Leclerc má u Ferrari pozici jistou

"Nestal jsem se jedničkou Ferrari," tvrdí Leclerc

Start závodu v Kanadě

Úsporná opatření nekončí. Na čem se bude dále šetřit?

Vítězové na pódiu v Monaku

Monako 2016? Zuřil jsem, vzpomíná Ricciardo

  • Čtvrtek

    • 1. Trénink (11:00 - 12:30)
    • 2. Trénink (15:00 - 16:30)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:00 - 13:00)
    • Kvalifikace (15:00)
  • Neděle

    • Závod (15:10)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. ALBON, 2. BOTTAS, 3. GASLY... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Alonso - Fisichella

Piloti Renaultu vedou šampionát

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Německá média informují o brzkém konci Wolffa u Mercedesu

  2. Odchod Ricciarda šéfa Renaultu zklamal. Prozradil, kdy rozhodnou o jeho náhradě

  3. Monako 2016? Zuřil jsem, vzpomíná Ricciardo

  4. Dočkají se piloti F1 před prvním závodem testovacích jízd? Russell v to doufá

  5. Úsporná opatření nekončí. Na čem se bude dále šetřit?

  6. Aston Martin posiluje. Do vedení společnosti přichází harcovník z Daimleru

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud