Francouzský výrobce během zimy a letošního ročníku dosáhl velkých pokroků. Další vylepšenou specifikaci veze tento víkend do Singapuru, ale v továrně ve Viry se již naplno soustředí na příští motor, s nímž by se chtěl dotáhnout na Ferrari i na Mercedes, na které stále ztrácí.
"Měli jsme dva kroky - první před závodem [v Melbourne] po zimě a další pro Monako / Kanadu. Myslím, že nejsme tak daleko za Mercedesem. Stále na něj trochu ztrácíme, ale když se podíváte na GPS data, tak trochu ztrácíme, ale zlepšujeme se," uvádí šéf Fred Vasseur, jenž může být hrdý i na spolehlivost - Renault je totiž jediným výrobcem, který letos kvůli motorům nedostal žádnou penalizaci.
K testům motoru pro příští rok dodává: "Víme přesně, co máme na stolici pro rok 2017, protože V6 již je na ní a myslím si, že to je povzbuzující." U Renaultu jsou zatím s vývojem spokojeni, otázkou ale zůstává, zda to na Mercedes opravdu bude stačit.
V Singapuru o víkendu doufá v lepší výsledek než posledně na Monze: "Jde o typ okruhu, který by nám měl vyhovovat více než ty předchozí. Můžeme doufat ve výsledky, které by více odpovídaly výsledkům dosahovaným v Budapešti nebo ve Spa." V případě jeho továrního týmu to za normálních okolností na body zřejmě stačit nebude. Zazářit by ale mohl Red Bull s jeho motory. Ten cítí velkou příležitost a chce s Mercedesy bojovat o vítězství.